Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:maar de meeste berichten hier maar ook elders van klagende mensen zijn niet afkomstig van full time carriere tijgers die rustig weken van 60 uur draaien
Nee, 90% werkt part-time, heeft kinderen,dure hobbies,paarden en whatever en ziet klagen als een nationale volkssport, dat is hetgeen wat mij dan even dwars zit....
@Nicolletje, niet mee eens, 70% gaat naar de dokter bij iedere scheve wimper die ze zien, stukje aandacht heet dat. Een vriend van mij is huisarts en die krijgt per dag ongeveer 50% ''aandacht'' patienten die hun verhaal kwijt willen, en dat nog rustig toegeven ook
Amy77 schreef:Nee, ik weet ook niet waar ik het over heb..maar alles minderen lijkt mij absoluut een goed plan, dan hoeft er niet op bepaalde vlakken meer bezuinigd te worden, maar overal wat op beknibbelen...dat hele EU gedoe was ik al tegen en dat bewijst dit maar eens..
PortRoyal schreef:Rowdine schreef:En ga maar eens echt bezuinigen op ontwikkelingshulp. Veel plezier binnen Europa en binnen de
NAVO. Je weet duidelijk niet echt waar je het over hebt.
Nou leg mij het dan ook meteen maar uit,want ik snap er geen ruk meer van..
PortRoyal schreef:Kom op zeg,zelfs al doe ik erg mijn best,dan kan ik sommige dingen nog niet begrijpen. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo langzamerhand sch**tziek van word. Ik vind dat er wel degelijk veel bezuinigd kan worden op ontwikkelingshulp,en die eeuwige kontkruiperij naar de EU,daar kots ik op. Schandalig gewoon hoe we in dit land uitgemolken worden. En op welke partij je ook stemt,ze gaan achteraf weer fijn aan handjeklap doen,dus gemaakte beloftes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ojajoh schreef:PortRoyal schreef:Kom op zeg,zelfs al doe ik erg mijn best,dan kan ik sommige dingen nog niet begrijpen. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo langzamerhand sch**tziek van word. Ik vind dat er wel degelijk veel bezuinigd kan worden op ontwikkelingshulp,en die eeuwige kontkruiperij naar de EU,daar kots ik op. Schandalig gewoon hoe we in dit land uitgemolken worden. En op welke partij je ook stemt,ze gaan achteraf weer fijn aan handjeklap doen,dus gemaakte beloftes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
PortRoyal schreef:Kom op zeg,zelfs al doe ik erg mijn best,dan kan ik sommige dingen nog niet begrijpen. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo langzamerhand sch**tziek van word. Ik vind dat er wel degelijk veel bezuinigd kan worden op ontwikkelingshulp,en die eeuwige kontkruiperij naar de EU,daar kots ik op. Schandalig gewoon hoe we in dit land uitgemolken worden. En op welke partij je ook stemt,ze gaan achteraf weer fijn aan handjeklap doen,dus gemaakte beloftes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Anoli schreef:Wildgirl schreef:maar de meeste berichten hier maar ook elders van klagende mensen zijn niet afkomstig van full time carriere tijgers die rustig weken van 60 uur draaien
Nee, 90% werkt part-time, heeft kinderen,dure hobbies,paarden en whatever en ziet klagen als een nationale volkssport, dat is hetgeen wat mij dan even dwars zit....
@Nicolletje, niet mee eens, 70% gaat naar de dokter bij iedere scheve wimper die ze zien, stukje aandacht heet dat. Een vriend van mij is huisarts en die krijgt per dag ongeveer 50% ''aandacht'' patienten die hun verhaal kwijt willen, en dat nog rustig toegeven ook
Op je eerste deel van je bericht wil ik zeggen: Niet iedereen is gezegend met een knap stel hersens... Niet iedereen kan dus een carrieretijger zijn. Mijn vader is vrachtwagenchauffeur, geen knap stel hersens al is ie in mijn ogen zeker niet dom op bepaalde gebieden. Hij werkt wel zo'n 60 uur in de week... Het is niet allemaal zo zwart-wit als dat het lijkt. Feit is wel dat mijn ouders dus niet op internet zitten en dit soort berichten plaatsen. Misschien dat daardoor het beeld van 90% parttimeklagers een beetje vertekend is?
En dan over je 70% gaat voor aandcht naar de huisarts... Leg mij dan eens uit waarom ik naar de huisarts moet komen (ik had gebeld of het wel nodig was, ten slotte had ik alleen maar een 3x zo dik been door een insectenbeet). Ik móest komen van de huisarts, dus ik kom met mn brave gedrag. Na 20 minuten wachten ws ik aan de beurt... dokter kijkt 7 seconden naar mijn been en zegt vervolgens "oh is niks, had je ook niet voor hoeven komen"WTF??
Dan denk je mee te denken en niet voor iets onzinnigs naar de huisarts te rennen dus eerst even bellen en vragen of het nodig is dat ik kom en dan krijg je zo'n antwoord... Ben ik dan een aandachtsvrager??
PortRoyal schreef:Die doeleinden gelden alleen voor burgers want de zakenlui gaan lekker door met het verzieken van ons milieu omdat ze nog rijker willen worden. En gelijkheid voor man en vrouw? Haha, bepaalde volkeren in Europa doen daar niet aan mee,en dat doen ze over 1000 jaar nog niet. Nee,ik zie dat alles ,samen met vele anderen helemaal verkeerd!
PortRoyal schreef:Die doeleinden gelden alleen voor burgers want de zakenlui gaan lekker door met het verzieken van ons milieu omdat ze nog rijker willen worden. En gelijkheid voor man en vrouw? Haha, bepaalde volkeren in Europa doen daar niet aan mee,en dat doen ze over 1000 jaar nog niet. Nee,ik zie dat alles ,samen met vele anderen helemaal verkeerd!