Mowoah schreef:Aan haar tweets is te lezen dat ze er echt heel erg mee zat, ze heeft het over een gevoel van 'stikken' en dat niemand haar begrijpt. Vreselijk, maar op die leeftijd kunnen zo'n lijstjes heel hard aankomen. 'Vroeger', toen ik in groep 8 zat, maakten de jongens ook altijd een top 3 van de meisjes uit de klas. Als ik daar niet bij zat vond ik dat serieus ook heel vervelend en kon ik daar verdrietig en onzeker om zijn. Dit is uiteraard een heeeeele andere setting dan de situatie rondom het meisje dat zelfmoord heeft gepleegd, maar ik kan me voorstellen dat zo'n benaming en reacties op die lijst richting jou heel hard aan kunnen komen. Zo hard dat het meisje geen andere uitweg heeft gezien....
Ik had dat 'vroeger' ook, met zo'n lijstjes als een top 3.. En ik vond het ook niet leuk als ik er niet op stond inderdaad.
Ik heb haar tweets niet gelezen..
13 jaar zijn is een moeilijke periode, net ongesteld, een puber, allerlei veranderingen, in de puberteit ben je veel kwetsbaarder (dat was bij mij iig zo) en dan kan zo'n lijstje en andere dingen echt heel hard aankomen..
Het is echt een sneu verhaal 
Wat had dat meisje wel niet gevoeld..