Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Volgende week besteedt Opsporing Verzocht (Nederland 1., 21.30 uur) aandacht aan de verdwijning van Madeleine McCann. Het wordt uitgezonden in de UK, Duitsland en Nederland (de laatste vanwege de Nederlandse link; Maddie was ooit gespot in een boekhandel in Amsterdam).
_Evanne schreef:Moelly, dat snap ik, maar toch. Als iemand haar langs zou zien komen, denk ik echt niet dat ze haar zullen herkennen. Haar ouders misschien wel, of andere familie die haar goed kende. Maar een vreemde? Denk niet dat er nu nog tips van buitenaf zullen komen van mensen die haar ergens hebben zien langslopen. Mensen die haar nu vaak of zelfs dagelijks zouden zien, vind ik een ander verhaal.
Verouderingsfoto's maken zegt ook bij lange na niet alles. Leuk dat het kan, maar of het klopt..? Bij verouderingsfoto's van pak weg 35 naar 50 snap ik dat het zal lijken. Of van 15 naar 18. Maar van een peuter naar een 9-jarige? Eerst zien dan geloven.
Gowlan schreef:Babootje schreef:Volgende week besteedt Opsporing Verzocht (Nederland 1., 21.30 uur) aandacht aan de verdwijning van Madeleine McCann. Het wordt uitgezonden in de UK, Duitsland en Nederland (de laatste vanwege de Nederlandse link; Maddie was ooit gespot in een boekhandel in Amsterdam).
Wanneer volgende week?
michelle___ schreef:_Evanne schreef:Moelly, dat snap ik, maar toch. Als iemand haar langs zou zien komen, denk ik echt niet dat ze haar zullen herkennen. Haar ouders misschien wel, of andere familie die haar goed kende. Maar een vreemde? Denk niet dat er nu nog tips van buitenaf zullen komen van mensen die haar ergens hebben zien langslopen. Mensen die haar nu vaak of zelfs dagelijks zouden zien, vind ik een ander verhaal.
Verouderingsfoto's maken zegt ook bij lange na niet alles. Leuk dat het kan, maar of het klopt..? Bij verouderingsfoto's van pak weg 35 naar 50 snap ik dat het zal lijken. Of van 15 naar 18. Maar van een peuter naar een 9-jarige? Eerst zien dan geloven.
Ik denk dat zelfs haar ouders en/of familie en vrienden haar niet meer zullen herkennen..
In loop der jaren veranderd er toch heel veel. Ik denk dan ook niet dat ze nog haar echte haarkleur heeft. Want alleen een andere haarkleur kan iemand al een heel ander gezicht geven.
Jola schreef:Ik heb de Crimewatch uitzending vanmorgen via internet bekeken en jouw laatste opmerking was precies hetgeen mij opgevallen was. Ze gaan er (zoals de uitzending bij mij overkomt) volledig vanuit dat de McCann's onschuldig zijn en dat Maddy door een ander is meegenomen. Niets over de lijkgeur in de huurauto etc.
Anouk_17 schreef:Jola schreef:Ik heb de Crimewatch uitzending vanmorgen via internet bekeken en jouw laatste opmerking was precies hetgeen mij opgevallen was. Ze gaan er (zoals de uitzending bij mij overkomt) volledig vanuit dat de McCann's onschuldig zijn en dat Maddy door een ander is meegenomen. Niets over de lijkgeur in de huurauto etc.
Waar heb je de uitzending terug gevonden? Kan vanalles vinden, maar niet de gehele uitzending.