Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheytjuh schreef:LecyTinker schreef:Had Mabel eronder gelegen had het niemand wat kunnen schelen... mij iig niet.
Jeetje zeg, wat een trieste opmerking. Je hebt het wel over een mens hoor![]()
Nog niet zo'n goede update dus. Bah, hoop dat hij het redt.
eenitraM schreef:kitty_gomez schreef:Las ik nou ergens op de telegraaf dat hij hersendood is?
Telegraaf..
Tjah, daar noem je ook wat. Niet meteen het meest geloofwaardig
eenitraM schreef:Hier heb je het al.
Hij is ook een mens! Als Mabel, of misschien ik, het was geweest, dan was er niet zoveel media aandacht geweest.![]()
Wat is hij meer dan mij?
Citaat:AD.nl schrijft op basis van OE24 dat Friso hersendood zou zijn. Dat is volgens OE24 zelf echter 'een onbevestigd gerucht'. www.ad.nl en www.oe24.at
spekkiejnfu schreef:Boe-hoe. Met alle respect hoor, maar dit is gewoon ontzettend STOM van hem. Daarbij komt dat dat wel vaker gebeurt met iemand, maar daar hoor je niks over. Dus nee, jullie mogen me harteloos vinden, maar meer medelijden dan met menig ander heb ik niet met hem. Ik wens de familie wel heel veel sterkte!
Cheytjuh schreef:eenitraM schreef:Hier heb je het al.
Hij is ook een mens! Als Mabel, of misschien ik, het was geweest, dan was er niet zoveel media aandacht geweest.![]()
Wat is hij meer dan mij?
Hij is lid van de koninklijke familie, dat is waarom er zoveel media aandacht omheen is.
Verder is hij net zo goed mens als ieder ander, ben ik het mee eens.
Het is gewoon te verwachten dat als een BN-er of Celebrity iets gebeurt wat duizenden anderen ook gebeurt, dat de media wel aandacht schenkt aan hun. Net als dat de media ook wel aandacht schenkt aan een ander persoon die in een lawine komen in binnenland, alleen bereikt dit misschien Nederland niet wanneer het geen enorm ernstig ongeluk is.