Kwanyin schreef:Moet ik nu concluderen dat àlle Polen hier verslaafd zijn aan de sterke drank?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Vraag me toch weleens af of alle mensen die pvv gestemd hebben zich nu niet enorm bescheten voelen....
gohya schreef:De problemen met de marokanen zijn op de achtergrond geraakt,nu komt Wilders met de Polen,want ja ook daar hebben sommige mensen overlast van.
Heino schreef:gohya schreef:De problemen met de marokanen zijn op de achtergrond geraakt,nu komt Wilders met de Polen,want ja ook daar hebben sommige mensen overlast van.
Wilders verlegt de grenzen van het toelaatbare naar barbaarse standaarden. En sorry, maar de gelijkenis met Hitler wordt steeds sterker, hoe hard sommigen dat ook ontkennen.
stef schreef:Vraag me toch weleens af of alle mensen die pvv gestemd hebben zich nu niet enorm bescheten voelen....
Jilletje schreef:de wereld verbeteren begind bij jezelf.......
ipv alle niet nederlanders een schop toe te geven kan ie alle wel nederlanders een schop onder de kont geven.
als hij niet wilt dat oost europeanen onze kútklusjes komen doen......zorg dan dat ie de nederlanders die er te lui voor zijn toch gemotiveerd krijgt om het te doen
Heino schreef:gohya schreef:De problemen met de marokanen zijn op de achtergrond geraakt,nu komt Wilders met de Polen,want ja ook daar hebben sommige mensen overlast van.
Wilders verlegt de grenzen van het toelaatbare naar barbaarse standaarden. En sorry, maar de gelijkenis met Hitler wordt steeds sterker, hoe hard sommigen dat ook ontkennen.