Het scheelt dat het dorp niet zo groot is, anders waren ze nog wel bezig geweest met alle huizen nakijken.. Zal wel een impact hebben op iedereen als ze je huis even komen doorzoeken..
Kentaro
Geplaatst: 02-02-12 17:47
Ik zit me de hele dag al hier mee bezig te houden...... Wil me gewoon niet indenken hoe die ouders en grootouders zich moeten voelen...............
Miryamk
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-12 17:47
quartel schreef:
zijn ze ook bij iedereen het huis in geweest???
Bij ons wel, en in de schuur.
nientje78
Geplaatst: 02-02-12 17:47
Vreselijk voor de ouders en andere familieleden...
Ik hoop zo dat hij voor vanavond nog gevonden word,maar vrees ook het ergste... ze voorspellen behoorlijke vorst....
Carlijn101
Geplaatst: 02-02-12 17:48
Volgens mij hoorde ik dit net op de radio.. Zoektocht op bepaalde plekken opgegeven... Ze noemde ook de naam van de jongen, zet hem maar even zo M van D. Niet heel het topic gelezen, maar klonk idd niet goed
zo wat goed zeg dat ze ook bij iedereen binnen geweest zijn
Ik hoop echt dat ze het niet zo maar eventjes op gaan geven nu.........duim duim duim duim
Carlijn101
Geplaatst: 02-02-12 17:53
Dacht al dat het om dezelfde jongen ging (topic en het radiobericht net).. Hopelijk vinden ze hem voor we de VEEEEL te koude nacht in gaan !!! Tenminste ervan uitgaande op goed nieuws ! *brand kaarsje*
Wat verschrikkelijk . Echt mijn maag draait om bij dit soort berichten.
Mijn mams vertelde, dat een van de redenen dat het amber alert ingetrokken wordt, ook is omdat de 'overlevings'kans steeds afneemt. Een paar uur na de vermissing is de kans dat het kind nog ' gered ' kan worden, het grootste. Hierna neemt die kans af... En heeft een amber-alert dus bijna geen zin meer.
Echt gruwelijk. Ik hoop zo hard dat hij levend gevonden wordt!
Siets
Geplaatst: 02-02-12 18:08
Dat ze nu al een paragnost inschakelen, bijzonder om te lezen. Sja, als dit soort dingen gebeuren kun je alle hulp gebruiken, en al geloof ik er zelf niet in, als je het niet geprobeerd hebt weet je het resultaat ervan ook niet. Hoop voor het jongetje, maar vooral ook voor zijn omgeving, dat hij levend en wel terug wordt gevonden.
..Mischien heeft iemand hem van de weg geplukt? en zijn niet alleen meisjes die ze willen hebben.. bah..
Zilfstar
Geplaatst: 02-02-12 18:17
Voor wat het waard is... Hier brandt nu ook een kaarsje in de hoop dat ze Michael gaan vinden. Ik moet er als moeder van 2 kids van 7 en 9 niet aan denken om in zo'n situatie terecht te komen. Leef erg mee met de familie en HOOP dat hij zo snel mogelijk gevonden wordt. Hoe dan ook....
markies
Geplaatst: 02-02-12 18:18
Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Hopelijk is hij snel terrecht gezond en wel!
horzlover
Ik hoorde op de radio dat ze echt ervan overtuigd zijn dat hij nog ergens in of rond het dorp moet zijn. Pffff.
Dan zou hij imo gesignaliseerd moeten zijn, misschien daarom het intrekken van het Amber alert. Ik hoop het zo, wat moeten zijn ouders onzeker zijn, de hoop blijft. Bijna gaan we weer een nacht in blijf hopen op goed nieuws.
Creatas
Geplaatst: 02-02-12 18:30
Nog steeds niet terecht?
Is het mogelijk om, als er een echte update/artikel is, om dit met iets grotere letters/vet aan te geven? Dat is wellicht ook makkelijker voor de mobi-lezers? Moet zeggen dat ik er op mijn gangbare onlinekranten maar weinig van teruglees (totaal ander gebied)..
Sleeper
Geplaatst: 02-02-12 18:32
Dit is een regelrechte nachtmerrie voor ouders en familieleden. Ik persoonlijk stoor me aan opmerkingen die suggereren dat dit jongetje dood is. Het zou zo kunnen zijn, maar ik vind de opmerkingen onsmakelijk en sensatiegericht. Ook hier brandt een kaarsje.