Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrkelover schreef:Er wordt nu al bijzonder slecht onderwijs gegeven.
Boeken voor je en ga maar werken en uitleg willen sommige leraren niet eens geven.
Valt er een leraar uit kunnen er geen vervangers geregelt worden met name voor de beta vakken, want er zijn niet voldoende geschoolde leraren.
mayniac_val schreef:Ik ken heel veel docenten die gewoon door bikkelen bij ziekte omdat ze anders spontaan overspannen raken bij het idee dat ze lessen moeten inhalen om alle stof er doorheen te rammen. Koude Oorlog in 12 lessen tijd (eigenlijk 10, want je moet ergens ook nog een s.o. en een toets inplannen) is niet bepaald een feest ofzo. Dus zeur niet tot je er in de praktijk bij aanwezig bent geweest Paddenpad.
Wat denk je dat docenten gaan doen als leerlingen om 14:10 klaar zijn? Bruin bakken in de tuin met een boekje? Nee hoor, we mogen gewoon lekker tot vijf uur vergaderen!
kyrkelover schreef:Er wordt nu al bijzonder slecht onderwijs gegeven.
Boeken voor je en ga maar werken en uitleg willen sommige leraren niet eens geven.
Valt er een leraar uit kunnen er geen vervangers geregelt worden met name voor de beta vakken, want er zijn niet voldoende geschoolde leraren.
Nee ik ben blij dat ik er vanaf ben.
En dan als compensatie heb je tich uur dat je in een lokaal kan verblijven met weet ik hoeveel leerlingen, en een leraar die nog minder verstand heeft van de stof als jijzelf.
mayniac_val schreef:Ziek zijn achter je computertje is niet hetzelfde als ziek zijn als je meer dan honderd leerlingen van alles bij moet brengen he
En dankjewel, ik ben goed in mijn vak (zowel inhoudelijk als didactisch) en heb een hart voor leerlingen, dus laat je slappe beledigingen maar lekker voor je.
Arabesk schreef:kyrkelover schreef:Er wordt nu al bijzonder slecht onderwijs gegeven.
En hoe zou dát komen?
Degenen díe interesse hadden in de betavakken zijn allang weggekocht door het bedrijfsleven.
kyrkelover schreef:Degenen díe interesse hadden in de betavakken zijn allang weggekocht door het bedrijfsleven.
Paddenpad schreef:Blue_Eyes schreef:Niet op reageren joh, daar is onze kikkerprins(es) juist op uit
En volgens mij ben jij kleuterjuffie zeker hahaha!!![]()
Wat zetten jullie jezelf voor schut zeg!!
Arabesk schreef:Ik ben dus wel zo'n sukkel die de toetsen elk jaar verandert en zelfs voor de inhalers een C versie maakt.
Zonnetje81 schreef:Ja, klopt. Toen kwamen de zelfstudie-uren en het veld riep al dat de leerlingen dat niet kunnen. Niet per se omdat ze niet willen, maar echt omdat ze niet kunnen vanwege de hersenen die nog niet klaar is met ontwikkelen.Al die zelfstudie is volgens mij gekomen met de tweede fase, net na mijn tijd.....