Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MandyR schreef:Ondanks dat het meerendeel (inclusief ikzelf) het niet eens is met de jeugd die dit schuren normaal vind, wil ik toch wel even zeggen dat ik de open en eerlijke reacties van KLfan en VD_NH enorm waardeer. Dit zijn vrijwel de enigste jongeren in dit topic die er duidelijk over willen praten op een vrij normale manier. En niet meteen het verwende tiener stemmetje opzetten en beweren dat zij alles beter weten en dat wij hoogbejaard zijn maar, op een nette manier een discussie kunnen voeren.
DaisNBenj schreef:Nou nou... Heb heel het topic doorgelezen.
Ik denk niet dat ik het op prijs zou stellen als ik mijn dochter dat zou zien doen.
In een compleet openbare plaats, voor de ogen van andere tientallen mensen/kinderen.
Waarbij een jongeman even tegen haar kont zou zitten aanrijden met zijn stijve piemel omdat
hij daar op kikt? Gatverdamme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DaisNBenj schreef:Nou dat hangt van tiener tot tiener af. Als je een goede band hebt met je dochter/zoon dan heb je
meer mogelijkheid dat hij/zij eerlijk en open tegen je blijft.
Ik hoop maar dat ze dit nooit zal lezen... Ik zou er niet mee kunnen lachen.
KLfan schreef:DaisNBenj schreef:En weet ze dat jij je bezig houdt met die openbare-schuur-tot-hij-klaarkomt-toestanden?
Nee dat zeg ik ook eerlijk, maar wees eerlijk hoeveel tieners doen dingen niet stiekem. En zolang weet waar de grens is hoeft ze het ook niet te weten.
Betteke schreef:KLfan schreef:Nee dat zeg ik ook eerlijk, maar wees eerlijk hoeveel tieners doen dingen niet stiekem. En zolang weet waar de grens is hoeft ze het ook niet te weten.
Precies, ik heb me als tiener heerlijk misdragen, roken, drinken, tongen en mijn moeder wist van niks. Ik mocht niks, dus deed ik vanalles stiekem. Nu ben ik 48 en heb nog steeds nergens spijt van hoor. Kom op, je bent jong en je amuseert je gewoon.
Nagini schreef:Ghehe apart topic.
Dat van het klaarkomen kon ik nog niet..
En dat schuren, het zal wel aan mij liggen.. maar gewoon schuren vind ik doodnormaal. Waarom niet?
Ik zie daar het kwaad niet van in. Ik ben ''vroegah'' ook naar de tienerdisco geweest. Van 7 tot 11. Waarom niet? Vond dat heerlijk.
Ik ging ook altijd met vriendinnen uit om lekker onzin uit te halen en jongens te versieren..
Maar goed, ik vind de meeste reacties een beetje typisch bokt dan.
(En Vuurneon, ik zat echt niet op internet filmpjes te kijken en hiphop filmpjes te bekijken.. niet overgeneraliseren hè..)
Nagini schreef:Haha dat ken ik wel hoor Vuurneon!
@KLfan, nouja ik ken de Teenage nietmaar ik vind tot 2 uur wel erg laat.
Vanaf welke leeftijd is dat dan? Ik mocht op m'n 15/16e net tot 1 uur/half 2 gaan stappen.![]()
Laat staan een tienerdisco tot 2 uur..
Maar ik denk dat de Teenage dan meer een uitzondering op de regel is.