Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Ik kan mij nog een bericht herhinneren in mijn loon strookje van de bank, dat het alsof het lijkt je minder zal verdiennen maar eigelijk hetzelfde bedrag is maar dan in Euro omgeschreven althans iets in dat zin.
De bank heb gelijk alhoewel dat ik het niet zo 123 zou zeggen met de vandaagse utigavens.
Abiola schreef:kensha schreef:Ik kan mij nog een bericht herhinneren in mijn loon strookje van de bank, dat het alsof het lijkt je minder zal verdiennen maar eigelijk hetzelfde bedrag is maar dan in Euro omgeschreven althans iets in dat zin.
De bank heb gelijk alhoewel dat ik het niet zo 123 zou zeggen met de vandaagse utigavens.
Huh?
mick75 schreef:Ik wilde de gulden al terug voordat de Euro werd ingevoerd
Ik heb die hele Euro nooit gewild, maar door m'n strot gedouwd gekregen. Zoals zovelen. Maar nu ie er is zie ik ook niet zoveel in terug gaan naar de gulden.
gummie schreef:U vatte mijn vragen op als een persoonlijke aanval (kennelijk). Zo waren ze niet bedoeld. Ik wilde gewoon weten wat U bedoelde met uw post en uw formuleringen, met name omdat ik het niet fijn zou vinden als ik ten onrechte het idee zou krijgen dat U neerkijkt op de modale burger die zich laat manipuleren vanuit uw positie als niet modale burger die zich niet laat manipuleren.
Dus dank voor uw antwoord.
Dus de conclusie is volgens U dat een gehuwde werknemer met twee kinderen en een inkomen juist beneden de premiegrens van de sociale verzekering zich laat manipuleren door de media.
Poeh, ben ik even blij dat ik niet tot die categorie behoorEn Holy Pope ook al! Wat gek dat we dan toch niet alle drie dezelfde mening hebben.....
sarabande schreef:Ha ha Wilders heeft een Brits onderzoek bureau ingehuurd dat niets anders doet dan op TV en in de schriftelijke media vertellen dat de euro weg moet
Dan kan hij zijn geld voor het onderzoek beter in zijn zak houden, maar ja dat wordt toch door de Amerikanen betaald en die zien graag dat Europa weer fijn versnipperd wordt is de dollar weer meer waard
Hermelientje schreef:Over de euro kan ik slechts zeggen dat mijn Britse vrienden misschien toch gelijk hadden al die tijd. Ik zal diep door het eurostof moeten vrees ik.
En even een persoonlijke vraag om advies, als ik een Spaans paard wil kopen, is het dan volgens jullie verstandig om te wachten tot de eventuele invoering van de Neuro en de Zeuro?
Hermelientje schreef:gummie schreef:U vatte mijn vragen op als een persoonlijke aanval (kennelijk). Zo waren ze niet bedoeld. Ik wilde gewoon weten wat U bedoelde met uw post en uw formuleringen, met name omdat ik het niet fijn zou vinden als ik ten onrechte het idee zou krijgen dat U neerkijkt op de modale burger die zich laat manipuleren vanuit uw positie als niet modale burger die zich niet laat manipuleren.
Dus dank voor uw antwoord.
Dus de conclusie is volgens U dat een gehuwde werknemer met twee kinderen en een inkomen juist beneden de premiegrens van de sociale verzekering zich laat manipuleren door de media.
Poeh, ben ik even blij dat ik niet tot die categorie behoorEn Holy Pope ook al! Wat gek dat we dan toch niet alle drie dezelfde mening hebben.....
Ik wist niet dat economische onderwerpen zo boeiend en amusant konden zijn. Had mijn economieleraar vroeger maar een procentje van jullie logica en adremheid gehad Gummie en HolyPope dan had ik al veel eerder ingezien hoe leuk geldkwesties kunnen zijn. Over de euro kan ik slechts zeggen dat mijn Britse vrienden misschien toch gelijk hadden al die tijd. Ik zal diep door het eurostof moeten vrees ik.
En even een persoonlijke vraag om advies, als ik een Spaans paard wil kopen, is het dan volgens jullie verstandig om te wachten tot de eventuele invoering van de Neuro en de Zeuro?
shilady schreef:Zou de gulden ook wel terug willen
konden we maar weer stemmen ervoor
sarabande schreef:Ha ha Wilders heeft een Brits onderzoek bureau ingehuurd dat niets anders doet dan op TV en in de schriftelijke media vertellen dat de euro weg moet
Dan kan hij zijn geld voor het onderzoek beter in zijn zak houden, maar ja dat wordt toch door de Amerikanen betaald en die zien graag dat Europa weer fijn versnipperd wordt is de dollar weer meer waard