Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:maura: als je in Duitsland gaat werken en belastingplichtig wordt in Duitsland, kan je de kinderbijslag zo aanvragen. Daar hoef je niet voor in Duitsland te gaan wonen. Lijkt me iets moeilijker voor zo maar iemand die in Afrika woont.
Dat er in Duitsland een hoop voor andere zaken betaald wordt, is ook weer zo. Maar ook in Nederland heb je allerlei subsidies, zoals huursubsidies. Overigens is de bijstand 650 Euro in de maand, hoezo kan een kind dan wél rondkomen van 60 Euro in de maand. Ik raak daar de weg een beetje kwijt. Voor 2 Euro per dag kan je een kind niet voeden, laat staan kleden.
Citaat:Woning voor 'caravangezin'
woensdag 19 oktober 2011 | 12:56
DEVENTER - Het nomadenbestaan van het gezin Verwerda is achter de rug. Vader Hans, moeder Natascha en hun acht jonge kinderen - de negende komt eraan - hebben dinsdag een woning betrokken in de Deventer wijk Keizerslanden.
Eerdere verhalen over het gezin, dat de afgelopen anderhalf jaar van camping naar camping trok, kregen landelijke media-aandacht.
Morgen vertelt vader Hans in de 'papieren' Stentor over de jongste ontwikkelingen.
joostvangestel schreef:roxxxiejjj: waarschijnlijk hadden ze geen geld voor voorbehoedsmiddelen én geen geld voor hobbies, zodat ze hun tijd het beste maar in een soort van gratis tijdsverdrijf konden steken
Blijkbaar zaten ze niet in de put, want als je echt in de put zit, heb je daar geen zin in. Daarnaast zie ik ook wel een probleem met de privacy als er 8 koters om je heenlopen..