Dat het diefstal is staat zelfs al in de nieuwsberichten geplaatst in het topic. Paar pagina's terug.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Citaat:Dat het diefstal is staat zelfs al in de nieuwsberichten geplaatst in het topic. Paar pagina's terug.
Wat ik dan niet snap is dat als mensen dat weten, ze toch zo gemakkelijk besluiten dan maar te gaan graaien. En er nog trots op zijn ook.
Juul schreef:Wat ik me dus afvraag: Die mensen staan nu allemaal op camera incl. nummerborden van hun auto etc., dan zijn ze toch zo te traceren? Want je moet toch boven een bepaald bedrag het melden bij de politie als je wat vindt op straat?
mltex schreef:Je zal maar zo hebberig zijn datje niet eens na kan denken![]()
Doet me denken aan de programma met 50 euro en hoe leugenachtig die mensen zijn als ze betrapt werden met camera erbij toen er naar gevraagd werd. Die mensen die opraapte konden ook ZIEN van wij het was, wie het zgn verloor.
Brilliant, hoe die mensen zich voor schut zetten!
En er waren zeker mensen die het geld uit zichzelf teruggaven dus ´we zijn nog niet zooo verrot´
mltex schreef:Doet me denken aan de programma met 50 euro en hoe leugenachtig die mensen zijn als ze betrapt werden met camera erbij toen er naar gevraagd werd. Die mensen die opraapte konden ook ZIEN van wij het was, wie het zgn verloor.
Brilliant, hoe die mensen zich voor schut zetten!
En er waren zeker mensen die het geld uit zichzelf teruggaven dus ´we zijn nog niet zooo verrot´
Blue_Eyes schreef:Ja hallo, maar degeen die het verloren is staat er gewoon bij te kijken! Dan is het dus echt wel diefstal.
Juul schreef:@ Orlando: Ohja idd heb er wat over gevonden! Wel weer zwak hoor'Het mag eigenlijk niet, maar we hebben geen tijd om werk te maken van vervolging dus we hopen maar dat mensen het zelf terugbrengen' Ongelooflijk
En wie betaalt dat allemaal, juist ja....
Blue_Eyes schreef:En als deze meneer al het geld kwijt is aan grijpgrage handjes raakt hij misschien niet alleen dat geld kwijt, maar ook zijn baan, daar weleens aan gedacht? Die man is verantwoordelijk voor dat geld, er gebeurt een ongelukje mee en het wordt onder zijn ogen door anderen in de zak gepropt.
Zoals ik al eerder zei: dus jij loopt met je boodschappen naar de auto, de tas scheurt, dan is het normaal dat andere mensen er met jouw sinaasappels en biefstuk vandoor gaan? Hou toch op.