echt kansloos dat je dat wilt . Ik kan het echt niet begrijpen hoor, je maakt alles kapot. Je gewrichten en alles. Wat een aandachtvragerij.. Over een tijdje komt ze er wel achter, dan gaat ze stuk.
Zira1994
Geplaatst: 16-09-11 22:49
wat ontzettend egoistisch tegenover die kinderen het zal je moeder maar wezen !!
Tat_jana
Geplaatst: 16-09-11 22:49
hahaha wat een mens ieder zn ding natuurlijk,, ik wil vrijwillig wat kilo's afstaan aan dr hoor en stuk of 20 ??
Ik kan niet begrijpen dat iemand bewust de keuze maakt om zich zo dik te eten. Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat ze besloot de dikste vrouw ter wereld te worden nadat ze al herhaaldelijke keren geprobeerd had om gewicht te verliezen. Misschien dat de vrouw alleen op deze manier nog plezier uit het leven kan halen, ze zit tenslotte al vast in een ontzettend dik lichaam waar ze niet meer van afkomt, dus kan ze beter met dat dikke lichaam nog iets 'nuttig' doen (ik kan me voorstellen dat als je echt ten einde raad bent en niet af kan vallen, je een manier moet vinden om het toch te accepteren, en misschien koos ze er daardoor voor om er dan maar volledig voor te gaan)
Het is enorm egoïstisch naar de nabestaande toe, maar dat maakt niet dat we we op deze manier over haar mogen/kunnen praten. Het is nog erger dat sommige bokkers op zo'n disrespectvolle manier over deze vrouw praten,dan dat de vrouw haar aan haar eind eet, ze kiest er tenslotte zelf voor. Natuurlijk is het verschrikkelijk, maar ik vind de manier waarop sommige spreken nog een gradatie erger.... Wij hebben er geen last van dat ze elke dag zoveel eet.
Daarbij nog ben ik van mening dat Afrika er niets mee te maken heeft, het eten dat in die amerikaanse winkels verkocht word zou zowiezo niet in Afrika belanden maar bij andere mensen thuis en misschien zelfs wel op de vuilnisbelt. Dus in mijn ogen is er ook geen reden om het ocharme van afrika erbij te betrekken en maakt al zeker niet goed dat sommige op zo'n manier over der praten.
Leven en laten leven ( en dat zal in dit geval jammergenoeg niet erg lang zijn)