Rellen in Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rellen in Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:36

er is al duizenden jaren niets veranderd aan de mensheid. alleen nu zijn de media een beetje........ sneller,
waardoor alles erger lijkt. neemt niet weg dat het van de zotte is wat er in engeland gebeurt.

tjoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:42

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:44

Wiggers? :=

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:06

Gah... Chavs...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:06

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:48

Je wordt er toch gewoon bang van zulke dingen? waar houd het op, waar gaat het in hemelsnaam heen met deze wereld. Als zulke dingen al goedgekeurd worden (Zelfs door bokkers hier) waar ligt dan de grens. Van mij mag de politie veel harder optreden, laat mensen weer bang zijn voor de man in pak ipv hem te zien als een kameraad. Ik sta er nog steeds zo versteld van dat mensen tegenwoordig hun kinderen maar alles laten doen wat ze willen, daar creeer je alleen maar een doodongelukkig kind mee dat geen disipline kent.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:53

Plus dat er zo een grote slachtoffer rol gemaakt wordt. Als je uit een kansarm gezin komt kan je er evengoed komen als uit een normaal gezin. Het is maar waar je keuzes zijn, of je maakt het makkelijk en doet aan criminaliteit. En verstopt je achter, ooh ik heb geen keuze.. Wat echte *** is of je doet er iets mee. Genoeg mensen die laten zien dat het mogelijk is.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:12

Citaat:
Dus jij geeft ze groot gelijk dat ze plunderen, huizen in brand steken terwijl de bewoners er nog in zitten, inrijden op onschuldige mensen, mensen aanranden/overvallen??

Waarom?

Tuurlijk is het vreselijk wat ze doen naar hun medemens en komt de politiek hier weer eens makkelijk mee weg.
Maar het politieke beleid word op deze manier wel onder de aandracht gebracht.
Zelfde dat er eerst doden moeten vallen voordat men iets wijzigd (in welke vorm, verkeers situatie dan ook)

Kijk eens wat er in Nderland gebeurt met die pgb´s. Eerst word er maar lukraak wat gezegd en gewezigd, daarna pas nagedacht (helaas gebeurd dit wel vaker bij ons nederland parlement)