Kwanyin schreef:Misschien treed ik nu teveel in detail, maar dat verschilt echt per vrouw, onafhankelijk van het feit dat ze zichzelf goed schoonhoudenDoet hij het graag goed, vindt hij het maar vies even goed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HLPhoto schreef:Nemurin schreef:Hahaha, kan het me voorstellen.Oh natuurlijk, daar twijfel ik ook niet aan, maar hoe lastig is dat plekje schoon te houden en kan dat ook van iedere man verwacht worden?
Van de verhalen eerder in dit topic krijg ik toch de rillingen...
Het is helemaal niet moeilijk schoon te houden (tenzij je nodig ingeknipt of bijgesneden moet worden, maar dat merk je aan meer dingen): Kwestie van velletje zo ver mogelijk terug, waterstraal erop en schoonwrijven. Kwestie van bij iedere douche even doen (mijns inziens dus sowieso 1x per dag) en liefst heel kort voor oraal plezier, voorkomt klachten
JessAndHope schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Oh my god, veeg me op!!! Dit is echt een hilarisch topic. Heb niet alles doorgelezen (sterker nog... alleen pagina 1 en 10....)
Maar mijn god wat heb ik me krom gelachen.
Ik ben van mening dat het wel schoner is, maar dat komt misschien omdat ik personen tegen ben gekomen die ik ook direct weer heb weggestuurd![]()
En sinds doen doe ik daar niks meer met mijn mond als het niet zeer recent even gewassen is
Nemurin schreef:Dat is wel duidelijk ja.
Jammer voor iemand als ik die graag naar mooie dingen kijkt.Maar bij een vrouw is het ook meestal niet heel aantrekkelijk denk ik?