Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Weet je wat ik het nu vindt met het "goede" vlees en vis kopen.
Ik weet echt door de bomen het bos niet meer. Ik ben 19jaar, woon op mezelf, heb weinig te besteden voor mijn boodschappen. Ik zou het liefst zulk gezond mogelijk vlees en vis eten, en met gezond bedoel ik dus dat de dieren een zo fijn en gezond mogelijk leven hebben gehad.
Maar bij alle verschillende soorten vlees die momenteel worden aangeboden, schijnt wel wat mis te zijn.
Met Bio-industrie, biologisch, scharrel etc. etc.
Ik weet gewoon echt niet meer wat goed en fout is in de schappen van da AH. En haal daarom maar gewoon wat ik lekker vindt.
Ik wil dus niet minderen in vlees eten, ben er gewoon echt gek op. Maar ik zou wel BEWUST vlees en vis willen eten. Alleen zou ik dus echt niet meer weten wat dan nu goed is om te doen.
Ik heb op de planning staan topic door te lezen, wellicht dat ik daar al veel wijzer uit wordt.
Maar wat is nu "goed" vlees???
_Tara_ schreef:Allemaal vrouwen die geremd worden door hun man in het niet-vlees-eten
LuvdaTossa schreef:_Tara_ schreef:Allemaal vrouwen die geremd worden door hun man in het niet-vlees-eten
En dat is zo vreemd nog niet. Als ik soms zie welke zware beroepen mannen hebben, dan hebben ze echt wel vlees nodig. Ik heb het zelf ook, ondanks dat ik geen zwaar lichamelijk werk doe, dat ik zonder het eten van vlees zo slap als een vaatdoek ben.
OldSkipper schreef:tuurlijk alsof die kippen zo'n verschrikkelijk stressvol leven zouden hebben als ze lekker buiten op een weiland lopen. Ik kan er met m'n pet niet bij hoe dom sommige mensen hier reageren... ga me er dan ook verder niet meer mee bemoeien ... Dat je vlees eet prima, maar eet dan wel eerlijk vlees!
Chaos schreef:Hebben ze ook.
Vegetarische klanten van mij moeten enorm veel pillen slikken willen ze zich goed blijven voelen.
En dan ook echt een scala aan pillen. Voor ijzer en weet ik wat allemaal meer.
Toevallig meerdere pensionklanten die vegetarier zijn, en ze zijn allemaal altijd bleek, altijd slap, moeten altijd bijtanken. Toevallig van de week discussie gehad en gezegd dat ze maar op zoek moet naar meer vitamines ofzo, zo slecht zag er uit.
En dat allemaal door het gebrek aan vlees.
phormicola schreef:Hohoho, ik zei een aantal pagina's geleden niet dat ik zo voor de kiloknallers ben.
Wat ik zei was: Ik voel me genaaid dat ik het driedubbele moet betalen voor vlees dat van dieren komt die nog steeds niet beter behandeld worden. Leer eens lezen, of iig vragen te stellen voordat je met je helse conclusies komt aanzetten.
En Tara, ik heb geen pechkatMijn kat is een jaar geleden ingeslapen, maar ik heb nooit een topic geopend omdat ik een pechkat heb
Yviertje schreef:OldSkipper schreef:tuurlijk alsof die kippen zo'n verschrikkelijk stressvol leven zouden hebben als ze lekker buiten op een weiland lopen. Ik kan er met m'n pet niet bij hoe dom sommige mensen hier reageren... ga me er dan ook verder niet meer mee bemoeien ... Dat je vlees eet prima, maar eet dan wel eerlijk vlees!
Das niet dom hoor, dat heet onderzoeken lezen.
AppelQueen schreef:Yviertje schreef:@AppelQueen
Dus jij vind het diervriendelijk om de snavels heel te laten en de 'kneusjes' dood te laten pikken?
ik vind dat dieren genoeg ruimte moeten hebben dat ze niet gaan vechten.
Chaos schreef:Hebben ze ook.
Vegetarische klanten van mij moeten enorm veel pillen slikken willen ze zich goed blijven voelen.
En dan ook echt een scala aan pillen. Voor ijzer en weet ik wat allemaal meer.
Toevallig meerdere pensionklanten die vegetarier zijn, en ze zijn allemaal altijd bleek, altijd slap, moeten altijd bijtanken. Toevallig van de week discussie gehad en gezegd dat ze maar op zoek moet naar meer vitamines ofzo, zo slecht zag er uit.
En dat allemaal door het gebrek aan vlees.