Osama Bin Laden is dood!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:12

Volgens mij zullen in alle erge dingen wel dingen niet kloppen, of verwarrend zijn of moeilijk achter te halen.
Zie maar eens een willekeurig docu over vliegtuigcrashes op national geo daar weten ze vaak ook maar 80 procent van. Betekent niet dat er hele complot theorien tussen zitten.
En als je iets wilt zien, zal je het ook zien. Daarom zijn er ook mensen die het wo2 gebeuren in twijfel brengen, ook zij hebben kloppende info die in hun hokje past.

Ashleytjuhh

Re: Osama Bin Laden is dood!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:14

Of dit goed is weet ik niet ben beetje bang voor wraak actie's overal heeft hij zijn aanhangers rondlopen zelfs hier in nederland miss is het wel je eigen buurman :n

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:15

Tsja zo komt het "Osama kreeg geld van de VS" verhaal iedere keer weer terug, maar men vergeet even dat destijds de Russen in Afghanistan bezig waren met hun communisme, wat destijds een zeer heet hangijzer was in de VS. Of ze zich toen er in hadden moeten mengen is een goede vraag, die je ook over Korea of Vietnam kan stellen. Niets is zo eenvoudig dat 1 iemand echt het complete plaatje heeft en niemand kan in de toekomst kijken. Daar kun je dan achteraf dan wel makkelijk verwijten over gaan maken, maar destijds werd het supporten van de locale mujahideen als de beste oplossing gezien. Achteraf gezien kun je daar idd je vraagtekens bij zetten, maar ja... dat is makkelijk praten.

Overigens zijn de olieprijzen direct na het nieuws van Osama's dood gaan dalen en als dat enkel de bepalende factor was geweest was nu de NAVO ook niet zo met Libie bezig, want dat heeft de olieprijs geen goed gedaan.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:22

Femke schreef:
- Osama Bin Laden is ooit gefinancierd door de CIA om de russen aan te kunnen pakken...
- Na 9/11 mocht diezelfde dag niemand het land meer in of uit.... BEHALVE DE FAMILIE BIN LADEN!!!! Die zijn gelijk op 't eerste vliegtuig gezet om veilig weg te kunnen uit de VS. De Bin Ladens zijn al jarenlang bevriend met de familie Bush.
- En nu... een prachtig 'pensioen' voor Osama Bin Laden. Wiens dode lichaam nu in zee is gegooid nadat hij "plotseling" ontdekt is en direct vermoord is.... Niemand meer die onderzoek op het lichaam kan doen om onafhankelijk vast te stellen of hij het wel degelijk was.

Bin Ladin is gefinancierd door Amerika om de dreiging van de Russen tegen te gaan. Zelfs in Nederland was men toen bang voor de Russen! Dus dat is niet heel gek, ze hadden toen ook niet kunnen voorspellen dat het zo af zou gaan lopen. De wereldpolitiek is een schaakspel, de vriend kan zomaar een vijand worden.

Scheer niet de hele familie Bin Ladin over één kam, wat kunnen familie leden er aan doen dat één van de broers dit kiest? Denk maar niet dat ze blij waren met het hele gebeuren. Ze waren een zeer respectabele familie met contacten over de hele wereld, alleen met een zeer zwart schaap, die ze beroemd maakte met de achternaam. Omdat hij zoiets flikt hoeven niet de overige 55 broers/zussen fout te zijn!

Ze hebben DNA van Bin Ladin zelf én van familie dus ze kunnen prima vaststellen of ze hem hebben. Daarnaast áls hij nog rond zou lopen zou dat echt dom zijn van Amerika. Dan komt ie echt wel weer tevoorschijn. Ze vallen niet zomaar aan, daar is genoeg research aan vooraf gegaan. Alleen dat zien wij natuurlijk niet.

En die theorien over dat Amerika zelf de torens naar beneden heeft gebracht, sorry :')

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:25

Ik heb het boek gelezen van de nicht van Bin Laden die in Amerika woont met haar kinderen, het overgrote deel van die familie wilde niks met Osama te maken hebben.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:29

Nou, kan niet zeggen dat de Amerikanen zulke betrouwbare info verstrekken, de voorwendselen om Irak binnen te vallen waren ook niet zuiver....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:30

Lante schreef:
Ik heb het boek gelezen van de nicht van Bin Laden die in Amerika woont met haar kinderen, het overgrote deel van die familie wilde niks met Osama te maken hebben.

Lijkt mij vreselijk, is inderdaad zo een grote familie.
Volgens mij lijdt je echt als je die naam draagt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:35

Ik zeg ook niet dat de rest van z'n familie rotte appels zijn. Dat hoor je me nérgens zeggen... LuvdaTossa ;)

Wat gebeurd er als iemand een moord pleegt en daarna verdwijnt?
Ze gaan bij de familie langs om die te verhoren, even wat info inwinnen om te kijken of ze er iets vanaf weten of misschien weten waar het familielid is gebleven...

Wat gebeurd er als Osama Bin Laden een opdracht geeft voor een massamoord op duizenden Amerikanen?
Zijn familie mag als énige personen van alle personen in de VS het land uit, zonder ondervraging o.i.d.

Logisch? Nee... Niet echt...
Da's alles.

Ach, ik bedenk die dingen niet zelf hoor... Er zijn al hele documentaires over geweest.
Toevallig Fahrenheid 911 gezien? Staat ook bomvol met dit soort dingetjes. :j

'k Zeg ook niet dat ze allemaal waar zijn. Maar ik ben niet zo naïef om te denken dat alles wat wij van de overheid te horen krijgen waar is. Achter de schermen speelt zich véél meer af.
En waar geld en macht te verkrijgen zijn, vallen slachtoffers. Bedoeld of onbedoeld.

Marjoo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:35

En ik ga morgen naar Parijs, daar verzamelen allemaal toeristen samen, straks pleegt Al Quida daar een aanslag.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:39

Hmm ik zeg ook niet dat Amerika het allemaal zelf heeft geregeld.. Maar ik denk wel dat we het fijne ervan nooit zullen weten, media is een krachtig middel en makkelijk te manipuleren.
Foto's al helemaal, had net een linkje gezien van hoe makkelijk je die foto zou kunnen maken euhh even zoeken...

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:42

lesilla schreef:
Verder vind ik de feesten echt typisch amerikaans erg raar

Hou op zeg, wie waren er aan het feesten toen de twin towers instorten, wie waren er keihard arabische muziek aan het spelen toen wij hier in Nederland 2 minuten stilte hadden ?? Dat waren toch echt niet de Amerikanen hoor . Niemand zal van mij respect krijgen als ze dat zelf ook niet op kunnen brengen, weg ermee. Zijn eigen familie wilde zijn lichaam niet hebben, zitten niet te wachten op een bedevaartsoord, daarbij was hij het uitschot van de familie en hadden ze hun handen allang van hem afgetrokken en wilde niks meer met hem te maken hebben, en hier gaan we hem verdedigen? :? Laat hem lekker voer zijn voor de vissen, heeft hij tenminste nog één ding goed gegaan.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:44

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:45

ik las net op het ad, van dna binladen onderzocht is het binladen wel en heeft binladen geen dubbelganger,,

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:46

Hmm hoewel ik nu weer ergens lees dat die foto al een paar jaar online stond..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:49

DNA onderzoek zou uit moeten sluiten of het echt Osama is.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:52

En je denkt dat als het onderzoek uitwijst dat ie het niet is dat ze dat bekend maken?
Dream on....

"Mensen, we hebben een foutje gemaakt en het verkeerde gezin te pakken genomen, sorry."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:01

Precies.
Bovendien is het nooit meer door een onafhankelijke partij te controleren, want het lichaam is al foetsie.

Dat hebben ze dus makkelijk voor zichzelf opgelost zo.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:03

Hoeveel dubbelgangers had die man ook alweer??

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:08

Brainless schreef:
Hoeveel dubbelgangers had die man ook alweer??

Wellicht dat het daarom zo lang duurde voordat ze hem te pakken kregen?

@Femke
Citaat:
Wat gebeurd er als iemand een moord pleegt en daarna verdwijnt?
Ze gaan bij de familie langs om die te verhoren, even wat info inwinnen om te kijken of ze er iets vanaf weten of misschien weten waar het familielid is gebleven...

Dit is een insinuatie, dat kun je nergens hard maken. Het contact had de familie al jaren met Osama verbroken. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je crisis beraad gaat houden met je familie. Het is een belangrijke familie in SA, goede banden met het koningshuis daar, goede banden over de hele wereld en een groot imperium.

Waar haal je trouwens vandaan dat zijn familie het land eerder uit mocht? USA had hem al heel lang in het vizier, dus zullen ongetwijfeld de familieleden nagetrokken hebben, voordat ze infiltreerden in de hoogste kringen.

Tja en al die complotten... Sorry van elk iets kun je wel een complot maken. Overal is wel een toevalligheidje te vinden. Ik zelf vind het de reinste onzin. Over bangmakerij gesproken...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:10

furious schreef:
Amerika kan ook wat vreemd zijn zo is Charlie Sheen al tijden 'breaking news'.

Ja, maar hij heeft dan ook wel 'Tiger Blood' he!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:15

Wat mij opvalt is dat het Amerikaanse volk eigenlijk reageert zoals je van mensen in het Midden Oosten zou verwachten. Luidruchtig vieren op straat, zwaaien met vlaggen, dingen verbranden, roepen hoe geweldig hun land wel niet is... Grappig dat ze dat copieren.

Maar ik ben bang dat juist deze manier van reageren negatieve reacties op zal roepen bij groepen als Al Quaida, met alle gevolgen van dien.

Het was beter en netter geweest als men wat ingetogener had gereageerd, zoals de UK deed na de aanslagen in Londen. Juichen omdat je iemand met vele volgelingen gedood hebt is vragen om problemen.

En zo blijft het maar doorgaan...

Amerika is er niet met het doden van haar tegenstanders. Het zal ook iets aan haar houding ten opzichte van de wereld moeten doen. Maar wat dat betreft is dit misschien wel weer goed. Dit is een opsteker voor Obama en die staat tenminste wat positiever tegenover de rest van de wereld.
Laatst bijgewerkt door LindyH op 02-05-11 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:18

Zoek maar eens op illuminati en/of wereldorde, is geen bangmakerij, wat amerika doet is bangmakerij.
"Die mensen zijn gevaarlijk daar moeten we wat tegen doen" Jammer dat het altijd landen zijn waar Amerika een economisch of politiek belang bij heeft.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:18

Taffje schreef:
En je denkt dat als het onderzoek uitwijst dat ie het niet is dat ze dat bekend maken?
Dream on....

"Mensen, we hebben een foutje gemaakt en het verkeerde gezin te pakken genomen, sorry."

Als ik mij niet vergis ging al eerder de geruchten dat hij dood was. En het zou een domper zijn voor Obama als blijkt dat idd de verkeerde persoon dood is. Beter hadden ze eerst een DNA test moeten doen voordat ze dit in de wereld gingen brengen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:19

Joh, ik dacht dat de Illuminati alleen in Tombraider films en Dan Brown boeken bestond...

"Hey joh, Osama, zit eens stil, dan kunnen we ff een DNA testje doen", ik zie het helemaal voor me...
Laatst bijgewerkt door manic op 02-05-11 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:19

ik betwijfel of dit nou z'n goed idee is... er zullen vast wraak acties komen en er staat zo weer een andere gek op die de boel gaat leiden... als je niet oplet had bin laden die al lang aangesteld voor het geval dat