Onassa schreef:Hier een ras echte ramp toerist.
Maar zal nooit hulp diensten in de weg gaan staan.
Ben benieuwd hoe de mensen dat doen.... ramptoerist zijn en 20 meter ervan af blijven. Ik zie nl altijd de ramptoeristen er met de neus bovenop staan. Zou dus betekenen dat de mensen die zeggen niet in de weg te gaan staan op een geen-zicht locatie staan. Kun je dus net zo goed niet gaan met al die andere ramptoeristen voor je neus. Je ziet dus helemaal niets 
Onassa schreef:Zelfs de politie spelen ramptoerist hoor want toen ik door een paardenklap in mijn gezicht out ging kwam nadat de ambulance was gearriveerd de politie ook nog.
Nou, die hadden daar eigenlijk ook helemaal niks te zoeken.
Verzekeringstechnisch gezien heeft de politie altijd met ongelukken op de openbare weg te maken. Zij maken daar nl. een rapport over op wat vaak gebruikt wordt met uitkering van schade. Ook zijn ze er om hulpverleners te beschermen. Je wilt niet weten wat voor een agressie sommige slachtoffers richting hulpverleners spuien.
Onassa schreef:maakte ook hoorde ik later nog een leuk "geintje'terwijl ik daar op de grond lag dat de dader een paard was dus maar naar de slager moest.
Nou....dat vind ik dus niet horen!!!
Zowel de eigenaresse van het paard stond erbij en er was totaal nog geen inzicht hoe ernstig ik eraan toe was.
Nee, dat vind ik dan niet horen bij de voorbeeld functie die de politie heeft.
Dat ze komen, okee...maar niet van zulke grapjes maken dat vind ik echt not done!
Die grapjes worden vaak gebruikt om de spanning en de stress wat weg te halen. Pas als zo iets serieus bedoelt is vind ik het kwalijk. Niet als grap.