Miepie77 schreef:ma_rie_tje schreef:De kantvan de trimmer kiezen? nee, ik ga ervanuit dat niemand moedwillig een dier vermoord op pijn doet. Ik heb nog enigsinds gelof in de goedheid van de mens.
Hij had moeten stoppen op het moment dat hij de hond raakte. Daar ben ik het mee eens. Het is niet netjes wat er is gebeurd.
Hij heeft dit niet gedaan en is doorgelopen naar de beheerder om zijn beklag te doen over mensen die de regels niet naleven of vinden dat die niet voor hun gelden.
Meen je dit nou echt, vind je het normaal dat als je een hond dood om dan ook nog even verhaal te gaan halen bij de beheerder, dit is gewoon ronduit triest dat je hierin meegaat en een propje op de grond gooien is niet netjes maar een hond dood trappen en dan weglopen is gewoon wreed. De eigenaren van het hondje hebben alle recht om verhaal te gaan halen, hun hondje is dood.
Miepje, zou je willen leren lezen?

Er staat nog iets boven hoor.
Verder vind ik jou een minder prettig persoon in een discussie. Ik heb het gevoel dat je blindelings alles gelooft wat er in het nieuws wordt gemeld zonder zelf te filteren, redeneren en de geloofwaardige dingen eruit te pikken.
Wellicht het ik een groter inbeeldings vermogen en kan ik daarom (net als foxy) dit verhaal vanuit de andere partij redeneren. Maar wij hebben tenminste geen oogkleppen op.
De mensheid is niet perfect en zal het niet worden ook. Ga is een keertje NIET ervanuit dat alles met opzet gaat en negatief bedoeld is. Als iemand tegen je aan loopt kan het ook per ongeluk zijn en niet omdat die je neer wil steken/in elkaar wil slaan. Gebruik jezelf als uitgangspunt.zou JIJ het expres doen? Nee! Waarom deze meneer dan wel??
En de telegraaf spreekt zichzelf gewoon tegen in dit onderwerp. maar dat is weer een ander punt!