Levend schildpadje aan je sleutelbos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:21

JPS schreef:
Ik vind het helemaal niet zo'n misplaatste opmerking, Gypsy :n
Zo zijn er nog wel meer voorbeelden van verschillende soorten huisdieren die te klein gehuisvest worden.

"Schattig hoor, kijk eens naar mijn konijntjes op een vierkante meter.. mijn mooie goudvissen in dat decoratief rond kommetje.. dat prachtig fluitend vogeltje in zijn klein schattig kooitje.."
Eerst schildpadden in een bak en nu ook nog een levend schildpadje aan je sleutelbos. Egoisten!

en wat dacht je van de gehele bio-industrie.....

Bonsaikittens was geen ' grap' :P Maar een poging om de bio-indusrie aan de kaak te stellen door hetzelfde wat ze met vee doen, uit te proberen met katten en daar een hetze om te creeëren :)

:P Maargoed, zo kunnen we nog wel even doorgaan!

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:25

Menino schreef:
JPS schreef:
Ik vind het helemaal niet zo'n misplaatste opmerking, Gypsy :n
Zo zijn er nog wel meer voorbeelden van verschillende soorten huisdieren die te klein gehuisvest worden.

"Schattig hoor, kijk eens naar mijn konijntjes op een vierkante meter.. mijn mooie goudvissen in dat decoratief rond kommetje.. dat prachtig fluitend vogeltje in zijn klein schattig kooitje.."
Eerst schildpadden in een bak en nu ook nog een levend schildpadje aan je sleutelbos. Egoisten!

en wat dacht je van de gehele bio-industrie.....

Bonsaikittens was geen ' grap' :P Maar een poging om de bio-indusrie aan de kaak te stellen door hetzelfde wat ze met vee doen, uit te proberen met katten en daar een hetze om te creeëren :)

:P Maargoed, zo kunnen we nog wel even doorgaan!

Breek me de bek niet open ;(

Marieke1495

Re: Levend schildpadje aan je sleutelbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:26

gatver wat vreselijk. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:47

sjanie schreef:
Lamar schreef:
Mijn vriend is voor zaken veel naar china geweest, daar hadden de taxichauffeurs levende krekels in mini kooitjes op hun dashboard staan, die brachten geluk zeiden ze (tot ze dood gingen). Als ze het met een krekel doen, waarom dan niet met een vis of schildpad?

He Lamar.......zullen we van de zomer samen een handeltje gaan beginnen??? Dazen aan je sleutelhanger. Lekker luchtdicht verpakken en dan gaan ze toch wel twee dagen mee. Niet echt lang..Maar ja......dat geeft niks. In twente hebben we er genoeg....toch? Enne........voor de meelezers...ik heb al octrooi aangevraagd hoor. :D

Maar even verder ontopic...
Als dit echt waar is dan vind ik het heel erg dat dit soort dingen gebeuren. Dit verzin je toch niet??

_O-
Dazen :')
Ik denk dat dat zo'n beetje de enige beesten zijn waar niemand een probleem van zou maken....
alhoewel ik ook al eens een paar dazenactivisten ben tegengekomen toen het over de dazenval ging. Verzuipen mocht niet.... invriezen was vriendelijker :roll:

De dazensleutelhangers kunnen trouwens alvast worden gereserveerd, mochten er liefhebbers zijn :D

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:54

Niet te geloven...
Het wordt tijd voor een dierenpolitie/beleid in China.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 11:41

Lamar schreef:
_O-
Dazen :')
Ik denk dat dat zo'n beetje de enige beesten zijn waar niemand een probleem van zou maken....
alhoewel ik ook al eens een paar dazenactivisten ben tegengekomen toen het over de dazenval ging. Verzuipen mocht niet.... invriezen was vriendelijker :roll:

De dazensleutelhangers kunnen trouwens alvast worden gereserveerd, mochten er liefhebbers zijn :D

Nou, kunnen er ook meer in zo'n sleutelhanger? Dan wordt m'n sleutelbos misschien lichter als ze vliegen, heeft het nog nut ook! :+ Een navulbare versie mag ook, dan vul ik 'm zelf wel bij.

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:24

Gypsy schreef:
Tja... Qua ruimte zit het wel goed toch? Tis vergelijkbaar met een paard in een fijn box van drie bij drie. :j

(Kon deze k*topmerking niet laten, ga het nu op een rennen zetten.*

even de ruimte buiten beschouwing gelaten, krijgt de vis en/of schildpad tevens geen voedsel en geen zuurstof en zal daardoor een vreselijke dood sterven. Naar mijn weten krijgen paarden op stal wel eten en zuurstof :j

*heeft haar eigen paardje alleen snachts op stal staan voordat ik aangevallen wordt* :')

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:55

Wat walgelijk en wat voor zieke geest moet je hebben om het te verzinnen. Tja er zijn vele soorten van dierenmishandeling( 24/7 stal is er een van), maar die zijn wat minder wreed die krijgen tenminste te eten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:58

Laten we de chinezen in kleine potjes stoppen. :D

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 14:54

Dit is volgensmij geen grap.. hoorde het deze week op de radio! ;(

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:10

Citaat:
Dazen

De dazensleutelhangers kunnen trouwens alvast worden gereserveerd, mochten er liefhebbers zijn

Wat denk je van vuurvliegjes, handig als je het slot van je auto of voordeur niet zo goed kan zien in het donker :')

En nu weer serieus, 't is al erg genoeg om hier grapjes over te maken. Ik hoop overigens nog steeds dat het allemaal 1 grote grap is alhoewel ik bang ben van niet. Ik krijg hier echt kippevel van... |(

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:13

antje_vip schreef:

Jep en lekker luchtdicht verpakken in een zakje. Dat word de nieuwe trend.
Na een paar uur dood. maak toch niet uit, halen we toch even een nieuwe er zijn er toch genoeg!

Bah sommige mensen zijn echt ziek dat ze dit met dieren doen.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:19

antje_vip schreef:

Haha, humor :D
Visueel ingesteld en zie het helemaal voor me

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:28

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 18-09-24 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:40

laten we dan meteen een tijger erin doen.. als je wilt dat die beesten uitsterven..
oja, komt de bont industrie ook weer op gang! |o

lieve kleine roodwangschildpadjes.. hoe kunnen ze!
*Kijkt naar haar lieve schildpadjes en geeft ze wat eten..

china.. eerst hun land vernielen met uitlaatgassen, vervolgens de schildpadden en visjes uitmootden :n

*legt 5 metalen kettingen om haar aqarium

van mijn schildpadjes blijven ze af!

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:42

Wat een zieke rage, vind dit echt te ver gaan!

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:44

Ik vind die grap over chinezen in een luchtdicht potje echt niet grappig hoor :n Ben ik nou zo humorloos dat ik daar de lol niet van inzie?

Als dit echt is, is het inderdaad heel erg. Maar ik vind het nog veel veel erger dat je dan meteen alle chinezen daarop aankijkt en dat alle chinezen meteen finaal de grond in worden geboord.

Ik hoop inderdaad ook dat het nep is, anders is het inderdaad een geweldig slecht prutsidee waar nodig iets tegen gedaan moet worden. Hoe kom je er eigenlijk het snelste achter of dit echt of nep is? Het klinkt zo onrealistisch, maar wie weet...

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:45

Het is echt geen nep.....

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:46

Grapje of niet, het is walgelijk en het brengt mensen op ideeën. Ben je straks van de vissenkom af, heb je zulke dingen...