Homoseksualiteit je kunt er niets aan doen dat je homo bent. Ik heb niets tegen homo's heb er zlefs bij in huis gewoond (gezellig dat dat was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:blokje schreef:De bijbel is door mensen geschreven maar God zei wat ze er in moesten schrijven dus het is God zijn woord.
De bijbel is echt niet woord voor woord door God gedicteerd.![]()
Ik denk dat veel mensen de bijbel veel te letterlijk nemen, maar goed; dat is mijn mening/geloof.
Lante schreef:blokje schreef:De bijbel is door mensen geschreven maar God zei wat ze er in moesten schrijven dus het is God zijn woord.
De bijbel is echt niet woord voor woord door God gedicteerd.![]()
Ik denk dat veel mensen de bijbel veel te letterlijk nemen, maar goed; dat is mijn mening/geloof.
DaniBanani schreef:Ik heb wel een paar vragen.
Er zijn skeletten gevonden van dinosaurussen - hoe verklaar je die dan? Zijn die volgens jou veel jonger dan wij denken? En er zijn heel veel aanwijzingen/bewijzen dat de aarde, of het heelal, ouder is dan 7000 jaar - is dat dan allemaal verkeerde interpretatie dan de wetenschap, worden we voorgelogen; hoe zie je dat?
Loose schreef:DaniBanani schreef:Ik heb wel een paar vragen.
Er zijn skeletten gevonden van dinosaurussen - hoe verklaar je die dan? Zijn die volgens jou veel jonger dan wij denken? En er zijn heel veel aanwijzingen/bewijzen dat de aarde, of het heelal, ouder is dan 7000 jaar - is dat dan allemaal verkeerde interpretatie dan de wetenschap, worden we voorgelogen; hoe zie je dat?
wij hadden het gister nog over evolutietheorie vs kerk enzo tijdens college, toen werd erg gezegd dat er mensen waren die geloofden dat de dino skeletten een test was van god om te kijken of hun geloof dan nog steeds standvastig zou zijn.
ben verder niet gelovig, maar ik vind dat het scheppingsverhaal wel goed past bij de evolutietheorie, alleen dan zijn de dagen uit de schepping perioden van miljoenen jaren. de volgorde komt namelijk wel overeen, al weet ik niet precies het hele scheppingsverhaal. zo kwam er eerst water, volgens evolutietheorie ook. daarna zeedieren, klopt ook met evolutietheorie. en daarna landdieren, wat ook klopt met de evolutietheorie.