Froukjee schreef:Nou, toen ik naar zijn programma keek, werd het me niet duidelijk dat meisjes ook bij hem bleven slapen. Je weet toch nooit hoe iemands zijn behandeling COMPLEET in elkaar zit, totdat je daar echt in behandeling bent? Het enige wat je weet, is dat hij op een persoonlijkere manier werkt. Teken je bij je aanmelding bij zijn kliniek dan een toestemmingformulier waarin je zegt dat het oké is dat hij je aanraakt? Waar slaat dit op? Sorry hoor, maar het is toch duidelijk dat als iemand wil dat hij/zij niet aangeraakt wordt, dat je dat dan ook niet doet. Keith weet ook wel, of hoort te weten, dat sommige meisjes niet goed durven te zeggen als ze niet aangeraakt worden. Dus dan doe je dat toch ook gewoon niet, of in ieder geval niet zonder toestemming. Als hij denkt dat het op een moment oké is om iemand aan te raken, kan hij toch zeggen 'vind je het goed als ik een hand op je knie leg?'.
Het lijkt me niet dat er alleen antwoorden uit ZIJN programma gebruikt mogen worden? En het lijkt me ook niet dat ZIJN programma het enige is waar je naar kijkt als je je dochter daar heen zou brengen. Dat hoop ik niet in ieder geval. En als je die aanraking zo'n probleem is dan ben je toch gewoon weg na die ene hand op de knie. Hoe dan ook is het nog steeds geen excuus nog niet in de buurt van om dan via de media iemand aan de schandpaal te nagelen. Helemaal als je vervolgens niet het lef hebt aangifte te doen.