Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik sta achter de stakingen. Je zal straks je baan maar kwijt zijn. Daar is dit echt niet de tijd voor. Die mensen moeten straks allemaal een uitkering, dat kost ons ook geld.
Wat is een weekje geen post op ons leven?
(En dat zeg ik terwijl ik ook heel belangrijke post verwacht)
amigamia schreef:zo dan gaan we om half elf maar weer naar het kantoor en kijken wat er te doen is . Gisteren had ik het echt megadruk . zaten een hoop tv gidsen tussen ,magrieten , libelles , flairs , donals ducks . dan nog de gewone post , 3 h.a.h en een hoop dikke enveloppen van de sponsorloterij dus ik had hulp maar ondanks de hulp was ik toch pas om half zes klaar .
calypsoo schreef:amigamia schreef:zo dan gaan we om half elf maar weer naar het kantoor en kijken wat er te doen is . Gisteren had ik het echt megadruk . zaten een hoop tv gidsen tussen ,magrieten , libelles , flairs , donals ducks . dan nog de gewone post , 3 h.a.h en een hoop dikke enveloppen van de sponsorloterij dus ik had hulp maar ondanks de hulp was ik toch pas om half zes klaar .
welke h.a.h hadden jullie gister? Gamma, AH exellent en AH bonus?
ik moest gister 2 wijken doen. 13! tassen was ook pas in het donker thuis.
ooh en het was zó koud..
capopjekop schreef:Hier worden de wijken van de postbezorgers wel gewoon bezorgd, al dan niet volledig. De ene dag de machinepost en de andere dag de gesorteerde post..