Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlyAway schreef:Oh maar met het tempo waarmee ze de palestijnen (en onschuldige hulpverleners) uitmoorden hebben ze zo weer genoeg grond hoor.
Maar goed, nu gaan we wel heel erg off topic.
Het lijkt er in ieder geval heel veel op dat Geert toch succesvol is in het demoniseren van de moslims, want ik vind het toch wel heel apart dat het zoveel emoties oproept bij mensen die niet direct bij de gebeurtenissen betrokken zijn. Beetje hetzelfde als de generatie van ná de tweede wereldoorlog die een groter duitserhaat lieten zien dan hun ouders die de oorlog meegemaakt hadden.
Angelita schreef:Praat jij nou FaberSmid na of hoe moet ik dit zien.....?
Gebedsruimte/moskee... Whatever. In beiden wordt Allah aanbeden, en de aanslag is gepleegd uit naam van Allah (of die het er mee eens is ja/nee laat ik terzijde).
Marchador schreef:Ik hoorde het pas gisteren of vandaag ofzo ik weet het niet meer.
Maar stond wel even raar te kijken, naar mijn idee een slecht plan.
De aanslag is gepleegd in naam van Allah??
FlyAway schreef:Ik hoef je toch niet uit te leggen hoe propaganda werkt of wel jantergouw? Die denkfout, die zit bij jou ben ik bang
Waves schreef:Ik zeg verbieden die Allah!! Wie denkt ie wel niet dat ie is!
Waves schreef:Angelita schreef:Praat jij nou FaberSmid na of hoe moet ik dit zien.....?
Gebedsruimte/moskee... Whatever. In beiden wordt Allah aanbeden, en de aanslag is gepleegd uit naam van Allah (of die het er mee eens is ja/nee laat ik terzijde).
Ik zeg verbieden die Allah!! Wie denkt ie wel niet dat ie is!![]()
Professor schreef:Marchador schreef:Ik hoorde het pas gisteren of vandaag ofzo ik weet het niet meer.
Maar stond wel even raar te kijken, naar mijn idee een slecht plan.
De aanslag is gepleegd in naam van Allah??
Weet u wat haat is, vergeven is moeilijker, en begrijpen schijnbaar nog moeilijker.
Wat hebben en doen wij nog steeds in naam van God?
Denkt u nu werkelijk dat de wereld door haat beter word?
Professor schreef:Waves schreef:Ik zeg verbieden die Allah!! Wie denkt ie wel niet dat ie is!![]()
Wie bent u om dit te schrijven?
Overdenkt u eens wat u hier voor haat zaait, en wie zaait .........
Angelita schreef:Ja de aanslag was gepleegd uit naam van Allah (volgens hen zelf).
Ik weet het verschil wel tussen een gebedsruimte en een moskee, maar de overeenkomst is dat in allebei gebeden wordt voor Allah. En daar draait het dus ook om in dit topic.
Marchador schreef:Angelita, volgens hen zelf wel ja.
Maar nergens in de Koran staat dat je aanslagen moet plegen in naam van Allah.
Wel dat je mensen moet lief hebben.
Een aanslag is geen lief hebben.
Mijn vriendin kon het zo mooi verwoorden en dat kan ik helaas niet.