idefix4 schreef:HC: Anticonceptie voor de man! Dat is er wel! Alleen dan permanent.Hakkie takkie... en weg verplichtingen! 100% zekerheid dat jij niet de papa bent. haha. En de anticonceptie pil voor de man is geïntroduceerd geweest en een grote flop geworden.
Je had kunnen lezen dat ik een vasectomie héb laten uitvoeren

en jaren later weer laten ontknopen.
Heb jij een bron voor die mannenpil? Hij is bij mijn weten alleen aangekondigd en NOOIT te koop geweest. Reken maar dat ik erop gelet heb (en let).
Dus bron en anders is het .....
Wat betreft baas over sperma schreef ik ook al; alleen naar de prutsmutsen kan ook. Daar koop je complicaties af.
Het enige wat een man verder zéker kan doen is vasectomie. Mag hij ook net zo makkelijk eenzijdig besluiten ja.
Blijft simpel dat de verhoudingen niet recht liggen. Zie recht op eenzijdig beslissen et al door de vrouw.
Verder slaat het nérgens op ´andere landen´erbij te halen. Scheve rechten zijn verkeerd. Naar de vrouw of naar de man, waar dan ook.
Wat voor relationele afspraken je maakt over open, monogaam of poly is alleen vrij zónder huwelijk. Het huwelijk regelt het bij wet. Wel huwen en toch anders afspreken is érg raar.