Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Ik snap het nut van dit topic trouwens echt niet. Wat is de bedoeling? Dat PVV-stemmers met elkaar kunnen jammeren en niet-PVV-stemmers hun excuses aanbieden ofzo?
Ann schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat de toegevoegde waarde is van mensen quoten uit andere topics, waarin uitspraken zijn gedaan in misschien wel een heel andere context? Beetje kinderachtig wordt het nu.
Heino schreef:Tja zo duidelijk vind ik het niet x_Marr.
Nicolletje, nee, heeft ze ergens eerder gepost, weet alleen niet meer waar, zijn zo veel topics
Ik snap het nut van dit topic trouwens echt niet. Wat is de bedoeling? Dat PVV-stemmers met elkaar kunnen jammeren en niet-PVV-stemmers hun excuses aanbieden ofzo?
janesmith schreef:Waves schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Ka53FSPL ... re=related Moslima´s mogen niet dragen wat ze willen, christenen en joden wel. Als je hier nog wat anders van kan maken dan discriminatie dan begin ik ernstig te twijfelen aan het onderwijs van vandaag de dag.
a) Misschien moet je je eens op de hoogte stellen van wat een politicus mag zeggen en wat een gewone burger mag zeggen. Daar zit namelijk een verschil in.
b) Hij heeft het over een verbod op bepaalde plaatsen, zoals gemeente gebouwen etc..etc.. Dat is dus geen algeheel verbod.
Ann schreef:@Nicolletje,
En misschien lezen ze in de context van het topic/discussie waarin ze oorspronkelijk geplaatst zijn, helemaal niet zo schrikbarend. Met quoten kan er een heel ander beeld worden gegeven. Vandaar dat ik het kinderachtig en van geen toegevoegde waarde vind.
CtjeLief schreef:Ach laten we alle beledigende berichten van Janesmith er dan maar niet naast quoten want dan wordt de lijst wel een stukje langer.. Wat een schijnheilig dit zeg. bah. Ik verwijder mezelf weer uit dit topic, want dit is te triest en nutteloos voor woorden..
Dit is gewoon ronduit een persoonlijke aanval op Heino en vind dat erg bezwaarlijk..
CtjeLief schreef:Waarom zo nodig de sfeer willen verzieken in plaats van een inhoudelijke discussie aangaan? Wat is het doel hiervan?
Ik heb ook vergelijkingen gemaakt van Wilders met Hitler, en daar sta ik achter omdat IK het zo zie.. jullie vinden van niet, nou let's agree to disagree..
Nicolletje schreef:CtjeLief schreef:Waarom zo nodig de sfeer willen verzieken in plaats van een inhoudelijke discussie aangaan? Wat is het doehttp://www.bokt.nl/forums/posting.ph ... =60645669l hiervan?
Ik heb ook vergelijkingen gemaakt van Wilders met Hitler, en daar sta ik achter omdat IK het zo zie.. jullie vinden van niet, nou let's agree to disagree..
Mijn persoonlijke mening is dat als je elke keer met hitler vergelijkt en vervolgens naar de PVV (stemmers) wijst, de inhoudelijkheid van de discussie bij voorbaat al verloren gaat.