Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:De natuur geeft en neemt.
Moeder Natuur heeft ons 'de mens' de aarde gegeven,maar zij zal deze ook weer afnemen van ons.Vandaar dat de mens zal verdwijnen,maar ook de dieren,planten en alle andere leven zal verdwijnen.Een 2de schepping zal weer iets heel anders opleveren,iets wat voor ons ondenkbaar is.
De natuur maakt fouten,haar grootste fout was het maken v.d. mens!
Citaat:In de nabije toekomst wordt de wereld geplaagd door een totale onvruchtbaarheid van het menselijk ras. Sinds 2009 zijn er geen kinderen meer geboren. Dan komt het schokkende nieuws dat de jongste persoon op aarde - die achttien jaar is - gestorven is. Er ontstaat complete chaos, en een voormalig revolutionair wordt ingeschakeld om de meestgezochte persoon op aarde te beschermen: de laatste zwangere vrouw.
Cowboy55 schreef:gohya schreef:De natuur geeft en neemt.
Moeder Natuur heeft ons 'de mens' de aarde gegeven,maar zij zal deze ook weer afnemen van ons.Vandaar dat de mens zal verdwijnen,maar ook de dieren,planten en alle andere leven zal verdwijnen.Een 2de schepping zal weer iets heel anders opleveren,iets wat voor ons ondenkbaar is.
De natuur maakt fouten,haar grootste fout was het maken v.d. mens!
Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp. Op het Vogelbekdier: wat ben je nou gast? Eend of bever? Kiezen, NU!![]()
laetitia schreef:Liinn schreef:En dan? Dan heb je dus eigenlijk niks op de aarde?
Als de mens van de aarde is verdwenen vind jij dat er niets meer is? Ik hoop niet dat je dat meent![]()
Naast de mens wordt de wereld ook nog bevolkt door dieren, planten, bomen, bacteriën, organismen en ik denk dat de wereld beter af is zonder mens.
Als voorbeeld hoef ik alleen maar de olieramp van de BP in de Golf van Mexico te nemen hoe de mens met de wereld omgaat.
Limitless schreef:Als er vandaag een melding komt van een meteoor die volgende week inslaat en die de wereld inslaat, gaan we ook dood. Dit is pas over 100 jaar, dus kan me er op dit moment niet heel druk om maken. x)
LecyTinker schreef:nou las ik weer op yahoo-nieuws dat de ozonlaag zich aan het herstellen is, maar dat dat zelfs nog gevaarlijker is voor de mensheid. Tja ik weet het ook niet meer hoor. Denk dat er weinig is wat we kunnen doen wat goed is, behalve persoonlijk te zorgen dat we zo min mogelijk vervuilen en vernielen!
En of we nu in 100 jaar, in 50 jaar of in 1 jaar allemaal dood neervallen. Zolang we het maar als collectief doen dan is er niemand die moet rouwen!
gohya schreef:LecyTinker schreef:nou las ik weer op yahoo-nieuws dat de ozonlaag zich aan het herstellen is, maar dat dat zelfs nog gevaarlijker is voor de mensheid. Tja ik weet het ook niet meer hoor. Denk dat er weinig is wat we kunnen doen wat goed is, behalve persoonlijk te zorgen dat we zo min mogelijk vervuilen en vernielen!
En of we nu in 100 jaar, in 50 jaar of in 1 jaar allemaal dood neervallen. Zolang we het maar als collectief doen dan is er niemand die moet rouwen!
Hier geloof ik dus nix van,wat kapot is aan de ozonlaag is niet meer te herstellen.
Dit werd jaren geleden verteld,en nu opeens is het wél te herstellen?
De zon word elk jaar heter en heter,logisch de ozonlaag word dunner en dunner en houd die hitte v.d. zon minder tegen.
Natasja91 schreef:Cowboy55 schreef:Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp. Op het Vogelbekdier: wat ben je nou gast? Eend of bever? Kiezen, NU!![]()
Die kakkerlak is in elk geval véle malen succesvoller dan de mens
gohya schreef:LecyTinker schreef:nou las ik weer op yahoo-nieuws dat de ozonlaag zich aan het herstellen is, maar dat dat zelfs nog gevaarlijker is voor de mensheid. Tja ik weet het ook niet meer hoor. Denk dat er weinig is wat we kunnen doen wat goed is, behalve persoonlijk te zorgen dat we zo min mogelijk vervuilen en vernielen!
Hier geloof ik dus nix van,wat kapot is aan de ozonlaag is niet meer te herstellen.
Dit werd jaren geleden verteld,en nu opeens is het wél te herstellen?
De zon word elk jaar heter en heter,logisch de ozonlaag word dunner en dunner en houd die hitte v.d. zon minder tegen.
LecyTinker schreef:ach, of die gaslaag zich nou wel of niet aan het herstellen is, daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee. Niet dat het me niet intereseerd, maar ik snap het toch niet helemaal wat ze allemaal zeggen, denken en willen.
Wordt geroepen dat we zuiniger moeten zijn met de natuur, maar dan wel bedrijven blijven steunen die er een potje van maken (bp).
Wel gewoon doorgaan met ontbossing en steeds meer snelwegen maken zodat er meer auto ´s en meer uitlaatgassen kunnen komen. Wel steden steeds groter maken en boeren zichzelf dood laten werken voor geen geld. Wel steeds meer fabrieken zetten en maar zorgen dat de consumentendrang steeds groter wordt. Niets maken dat langer dan een jaar werkt en zorgen dat er steeds meer stress in de wereld erbij komt zodat mensen helemaal geen zin meer hebben in wat dan ook...
Wow, klink ik bitter?
Nicolletje schreef:Cowboy55 schreef:Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp.
Niet? Dat is nou echt het beste en meest duurzame ontwerp dat de natuur ooit heeft geleverd!
Dat beest overleeft nog bovenop de zon
* edit ik ben niet de eerste met dat idee zie ik
LecyTinker schreef:ach, of die gaslaag zich nou wel of niet aan het herstellen is, daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee. Niet dat het me niet intereseerd, maar ik snap het toch niet helemaal wat ze allemaal zeggen, denken en willen.
Wordt geroepen dat we zuiniger moeten zijn met de natuur, maar dan wel bedrijven blijven steunen die er een potje van maken (bp).
Wel gewoon doorgaan met ontbossing en steeds meer snelwegen maken zodat er meer auto ´s en meer uitlaatgassen kunnen komen. Wel steden steeds groter maken en boeren zichzelf dood laten werken voor geen geld. Wel steeds meer fabrieken zetten en maar zorgen dat de consumentendrang steeds groter wordt. Niets maken dat langer dan een jaar werkt en zorgen dat er steeds meer stress in de wereld erbij komt zodat mensen helemaal geen zin meer hebben in wat dan ook...
Wow, klink ik bitter?