Mens sterft binnen 100 jaar uit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Mens sterft binnen 100 jaar uit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:21

De natuur geeft en neemt.
Moeder Natuur heeft ons 'de mens' de aarde gegeven,maar zij zal deze ook weer afnemen van ons.Vandaar dat de mens zal verdwijnen,maar ook de dieren,planten en alle andere leven zal verdwijnen.Een 2de schepping zal weer iets heel anders opleveren,iets wat voor ons ondenkbaar is.
De natuur maakt fouten,haar grootste fout was het maken v.d. mens!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:55

gohya schreef:
Moeder Natuur heeft ons 'de mens' de aarde gegeven,maar zij zal deze ook weer afnemen van ons.Vandaar dat de mens zal verdwijnen,maar ook de dieren,planten en alle andere leven zal verdwijnen.Een 2de schepping zal weer iets heel anders opleveren,iets wat voor ons ondenkbaar is.

Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp. Op het Vogelbekdier: wat ben je nou gast? Eend of bever? Kiezen, NU! :D :D

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:16

Het heeft me even geduurt om de titel te achterhalen... maar het gaat over de film:
Children of Men (2006)

Citaat:
In de nabije toekomst wordt de wereld geplaagd door een totale onvruchtbaarheid van het menselijk ras. Sinds 2009 zijn er geen kinderen meer geboren. Dan komt het schokkende nieuws dat de jongste persoon op aarde - die achttien jaar is - gestorven is. Er ontstaat complete chaos, en een voormalig revolutionair wordt ingeschakeld om de meestgezochte persoon op aarde te beschermen: de laatste zwangere vrouw.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:49

Cowboy55 schreef:
gohya schreef:

Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp. Op het Vogelbekdier: wat ben je nou gast? Eend of bever? Kiezen, NU! :D :D

whahahahah _O- _O- _O- _O- _O- := :') geniaal
ik pis echt in me broek hier

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:50

Eleandra schreef:
Ach over 2 jaar vergaat de wereld toch, dus dat maakt verder ook niet uit.

Hahaha idd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:57

laetitia schreef:
Liinn schreef:
En dan? Dan heb je dus eigenlijk niks op de aarde?

Als de mens van de aarde is verdwenen vind jij dat er niets meer is? Ik hoop niet dat je dat meent :=
Naast de mens wordt de wereld ook nog bevolkt door dieren, planten, bomen, bacteriën, organismen en ik denk dat de wereld beter af is zonder mens.

Als voorbeeld hoef ik alleen maar de olieramp van de BP in de Golf van Mexico te nemen hoe de mens met de wereld omgaat.

Nee maar ik zou me geen wereld zonder mensen kunnen voorstellen. ;)
Wij moeten natuurlijk met zijn allen ervoor zorgen dat het minder wordt.

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:34

Als er vandaag een melding komt van een meteoor die volgende week inslaat en die de wereld inslaat, gaan we ook dood. Dit is pas over 100 jaar, dus kan me er op dit moment niet heel druk om maken. x)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:38

Limitless schreef:
Als er vandaag een melding komt van een meteoor die volgende week inslaat en die de wereld inslaat, gaan we ook dood. Dit is pas over 100 jaar, dus kan me er op dit moment niet heel druk om maken. x)

Nee maar als we misschien zo door gaan kan het veel sneller als 100 jaar zijn. Er staat ook binnen 100 jaar...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:41

Cowboy55 schreef:

Die kakkerlak is in elk geval véle malen succesvoller dan de mens :+

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:01

nou las ik weer op yahoo-nieuws dat de ozonlaag zich aan het herstellen is, maar dat dat zelfs nog gevaarlijker is voor de mensheid. Tja ik weet het ook niet meer hoor. Denk dat er weinig is wat we kunnen doen wat goed is, behalve persoonlijk te zorgen dat we zo min mogelijk vervuilen en vernielen!
En of we nu in 100 jaar, in 50 jaar of in 1 jaar allemaal dood neervallen. Zolang we het maar als collectief doen dan is er niemand die moet rouwen! :P

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:04

LecyTinker schreef:
nou las ik weer op yahoo-nieuws dat de ozonlaag zich aan het herstellen is, maar dat dat zelfs nog gevaarlijker is voor de mensheid. Tja ik weet het ook niet meer hoor. Denk dat er weinig is wat we kunnen doen wat goed is, behalve persoonlijk te zorgen dat we zo min mogelijk vervuilen en vernielen!
En of we nu in 100 jaar, in 50 jaar of in 1 jaar allemaal dood neervallen. Zolang we het maar als collectief doen dan is er niemand die moet rouwen! :P

Hier geloof ik dus nix van,wat kapot is aan de ozonlaag is niet meer te herstellen.
Dit werd jaren geleden verteld,en nu opeens is het wél te herstellen?
De zon word elk jaar heter en heter,logisch de ozonlaag word dunner en dunner en houd die hitte v.d. zon minder tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:07

gohya schreef:
LecyTinker schreef:

Hier geloof ik dus nix van,wat kapot is aan de ozonlaag is niet meer te herstellen.
De zon word elk jaar heter en heter,logisch de ozonlaag word dunner en dunner en houd die hitte v.d. zon minder tegen.

Dan ligt het dus aan jou, wie geloof je?
Een van de twee zal het fout hebben.. Ik geloof eigenlijk ook niet na al die ophef dat de ozonlaag zich aan het herstellen is.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:10

Natasja91 schreef:
Cowboy55 schreef:

Die kakkerlak is in elk geval véle malen succesvoller dan de mens :+

Dat is waar. Kakkerlakken overleven ook een nucleaire holocaust. Dus in mijn volgend leven kom ik graag terug als Ka.......nee, toch maar niet.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 02-07-10 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:13

Ik wou net zeggen, als er een dier is dat alles overleeft... is het de kakkerlak wel :+

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:16

ach, of die gaslaag zich nou wel of niet aan het herstellen is, daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee. Niet dat het me niet intereseerd, maar ik snap het toch niet helemaal wat ze allemaal zeggen, denken en willen.
Wordt geroepen dat we zuiniger moeten zijn met de natuur, maar dan wel bedrijven blijven steunen die er een potje van maken (bp).
Wel gewoon doorgaan met ontbossing en steeds meer snelwegen maken zodat er meer auto ´s en meer uitlaatgassen kunnen komen. Wel steden steeds groter maken en boeren zichzelf dood laten werken voor geen geld. Wel steeds meer fabrieken zetten en maar zorgen dat de consumentendrang steeds groter wordt. Niets maken dat langer dan een jaar werkt en zorgen dat er steeds meer stress in de wereld erbij komt zodat mensen helemaal geen zin meer hebben in wat dan ook...
Wow, klink ik bitter?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:17

Cowboy55 schreef:
Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp.

Niet? Dat is nou echt het beste en meest duurzame ontwerp dat de natuur ooit heeft geleverd!
Dat beest overleeft nog bovenop de zon _-:(

* edit ik ben niet de eerste met dat idee zie ik :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:18

gohya schreef:
LecyTinker schreef:

Dan ligt het dus aan jou, wie geloof je?
Een van de twee zal het fout hebben.. Ik geloof eigenlijk ook niet na al die ophef dat de ozonlaag zich aan het herstellen is.[/quote]

Ik geloof het verhaal dat het NIET meer te herstellen is.
Het steeds heter worden v.d. zon op aarde is voor mij het bewijs.
Ook het smelten v.d ijskappen zegt al genoeg.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:25

LecyTinker schreef:
ach, of die gaslaag zich nou wel of niet aan het herstellen is, daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee. Niet dat het me niet intereseerd, maar ik snap het toch niet helemaal wat ze allemaal zeggen, denken en willen.
Wordt geroepen dat we zuiniger moeten zijn met de natuur, maar dan wel bedrijven blijven steunen die er een potje van maken (bp).
Wel gewoon doorgaan met ontbossing en steeds meer snelwegen maken zodat er meer auto ´s en meer uitlaatgassen kunnen komen. Wel steden steeds groter maken en boeren zichzelf dood laten werken voor geen geld. Wel steeds meer fabrieken zetten en maar zorgen dat de consumentendrang steeds groter wordt. Niets maken dat langer dan een jaar werkt en zorgen dat er steeds meer stress in de wereld erbij komt zodat mensen helemaal geen zin meer hebben in wat dan ook...
Wow, klink ik bitter?

Nee ik ben het ermee eens.
De jeugd wordt opgevoed met dat het 'not done' is om niet de nieuwste gadgets te hebben en heel saai in Nederland te kamperen in plaats van naar wilde bestemmingen te vliegen (waaaat?? ga je niet op vakantie??)
Er wordt van je verwacht dat je een auto hebt en binnen een straal van minstens 100 km je werk zoekt want verhuizen naar je werkplaats wordt gedemotiveerd (overdrachtsbelasting, lange wachtlijsten voor huurders)
Export wordt gesubsidieerd, evenals reclame voor kalfsvlees. En aan de andere kant wordt er geroepen vlees is slecht voor het milieu en vrachtwagens ook?
De overheid en belangenorganisaties trekt elk jaar x miljoen uit om weer campagne voor dan weer vlees, dan weer kip, dan weer dit of dat, te financieren.

Nee, wij kunnen gewoon niet meer terug. Tenzij je een hele sterke wil, lef, een partner/ gezin die mee wil en een zakcentje op de bank hebt staan om geheel zelfvoorzienend ergens in een land te gaan wonen waar wel ruimte is. Maar als we dat met zijn allen gaan doen loopt het ook daar weer vol.

selinemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:27

Ik geloof ook het verhaal van de zon die steeds heter en heter wordt.
In de wereld zie je al zoveel punten waaraan je ziet dat de ozonlaag steeds slechter aan het worden is.
Ook al probeert men er nog iets van te herstellen het zal nooit meer beter worden, alleen zal de achteruitgang langzameraan gaan.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:32

Nicolletje schreef:
Cowboy55 schreef:
Mwah....vind de Kakkerlak nou ook niet echt een toppertje op het gebied van industrieel ontwerp.

Niet? Dat is nou echt het beste en meest duurzame ontwerp dat de natuur ooit heeft geleverd!
Dat beest overleeft nog bovenop de zon _-:(

* edit ik ben niet de eerste met dat idee zie ik :')

Maar het oog wil ook wat en dan helaas....ieieieieuw! :r
Bovendien, de tropische exemplaren (4-5 cm lang) zijn gewoon vet scary.....en veeeeeel te snel. Afgelopen jaar op vakantie nog een half uur gejaagd op zo'n *&^%$#@ linkmiechel die iedere keer net buiten mijn bereik wist te rennen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:34

Tja nouja in Australie bijten enge spinnen in je kont als je op de wc zit :+
Die hadden ze ook wel weg mogen laten dan.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:44

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:09

Een vlinder is eigenlijk ook een eng beest als ie niet zulke mooie vleugeltjes had gehad :=

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:12

LecyTinker schreef:
Wow, klink ik bitter?

Nee hoor, het zijn namelijk wel de feiten ;(

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:42

Nicolletje schreef:
Een vlinder is eigenlijk ook een eng beest als ie niet zulke mooie vleugeltjes had gehad :=

Je gaat wel redelijk 'los' nu he? :D