Ik vind het echt heel raar hoor....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savasan schreef:Misschien niet helemaal relevant, maar ben ik de enige die het een beetje raar vind dat er tussen de zussen een leeftijdsverschil van bijna 30 jaar zit?Citaat:broers Piet en Oane (61 en 67) en zussen Mattie en Doete (44 en 71)
Niezel schreef:Bij 'dergelijke religieuze stromingen' is het wenselijk zo veel mogelijk kinderen te krijgen, zulke grote leeftijdsverschillen komen wel vaker voor.
Ik maak me vooral kwaad over het 'Zo de Here het wil'-gebrul maar ondertussen wel een uitkering van de Nederlandsche Staat opstrijken. Laat de Here daar dan ook voor zorgen? Hypocriet gedonder!
Faelivrin schreef:Je snapt het niet. We hebben het niet over die dooie vent, maar over het geld wat gelovigen krijgen van de staat terwijl ze god er voor danken. Dàt is hypocriet.
Karin schreef:De beste man was arbeidsongeschikt en had dus recht op een WAO-uitkering. Dan had hij die maar niet moeten aannemen?
TrippleT schreef:Misschien mag het ook wat genuanceerder? Je hebt gelovigen en je hebt gelovigen... Maak er dan gewoon van dat sommigen mensen op een bepaalde manier handelen, wat in strijd is met hun geloofsovertuiging. Dat klinkt al iets beter:). Danku!