Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik was voor de ingreep ook bijverzekerd![]()
ben niet helemaal achtelijk
![]()
![]()
maar alsnog schijnt het erg moeilijk te zijn........
in je basisverzekering zit het dus NIET......... Ik kon het betalen om me bij te verzekeren...... maar er zijn een hoop mensen die dat niet kunnen!!
Suzanne F. schreef:M_D_H schreef:als ik ooit een kind heb die met 14 de pil nodig denkt te hebben omdat ze graag met haar kinder liefde het bed in duikt...
dan kan ik je wel vertellen dat het huis te klein is!!!!
Dan doet ze het stiekem overdag achter een schuurtje.... zonder voorbehoedsmiddelen....
vibabu schreef:Ik vind het nogal vreemd, helemaal omdat sommige het niet alleen gebruiken als anticonceptie maar ook voor een hele onregelmatige menstruatie of andere dingen waar ze tegen helpen... Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze een grens moeten stellen en 21 ben je volwassen. en het is ook nog eens goed tegen de vergrijzing
Wat ik schokkender vind zijn de loopmiddelen die er uit gehaald worden (krukken, rollaters etc)
Loiz schreef:De pil slik je niet alleen daarvoor hoor M_D_H
M_D_H schreef:Loiz schreef:De pil slik je niet alleen daarvoor hoor M_D_H
weet ik...
ik slik hem ook niet alleen daarvoor...
iets beter op alle posten letten voor je iets plaatst...
dank u
het was een reactie op horsii die zei dat je als 14 jarige oid de risicos neit beseft van onveilige seks...
vandaar
nu we het toch over 14 jarige hebben...
waarom moeten wij 20 jarigen en ouder veranwoordelijk genoeg zijn om te beseffen dat je een anticonceptie middel nodig hebt...
terwijl er toch ook ouders zijn die hun verantwoordelijkheid moeten dragen over hun 14 jarige kind...
DIE TOTAAL NOG NIET NAAR BED HOEFT TE GAAN MET HAAR KINDERLIEFDE!!!!!!
ik bedoel maar wat weten zij nou van sex liefde enz...
mischien ben ik ouderwets opgevoed...
maar ik ben daarbij ook nog eens vrij opgevoed...
mijn ouders hebben mij genoeg veranwoordelijkheids gevoel mee gegeven...
zodat ik niet zo jong met iemand naar bed ben gegaan...
het is pure bullshit dat dat tegenwoordig zogenaamd niet meer schijnt te kunnen!!
faye1995 schreef:vibabu schreef:Ik vind het nogal vreemd, helemaal omdat sommige het niet alleen gebruiken als anticonceptie maar ook voor een hele onregelmatige menstruatie of andere dingen waar ze tegen helpen... Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze een grens moeten stellen en 21 ben je volwassen. en het is ook nog eens goed tegen de vergrijzing
Wat ik schokkender vind zijn de loopmiddelen die er uit gehaald worden (krukken, rollaters etc)
Ik moest een jaar geleden toen ik 22 was al krukken betalen in het zkh..
KiWiKo schreef:hou toch op![]()
![]()
![]()
kinderen hebben tegenwoordig al sex op hun twaalfde![]()
je kan natuurlijk ook als ouder zijnde je kop in het zand steken en op moment supreme je kind naar een oudtante in canada sturen..........
en IK, ik ben er niks aan toe dat mijn kind sex zal hebben........... kinderen hebben GEEN sex, net zoals ouders GEEN sex hebben........... maar helaas het gebeurd
faye1995 schreef::D:D:D Komt toch het idee van de abortuskliniek weer bovendrijven
![]()
het is toch van de zotte, 12 jaar en seks... Oke ik ben 23 en klink vast als een oma maar echt het slaat op stront.
Tuurlijk, je kop in t zand steken heeft geen zin, maar hoe te voorkomen dat een kind met iemand naar bed wil... dat is de vraag!
Enne het dikgedrukte; Hoop niet dat jij het helaas vindt dat ouders (zoals jijzelf) seks hebben hihihih
KiWiKo schreef:faye1995 schreef::D:D:D Komt toch het idee van de abortuskliniek weer bovendrijven
![]()
het is toch van de zotte, 12 jaar en seks... Oke ik ben 23 en klink vast als een oma maar echt het slaat op stront.
Tuurlijk, je kop in t zand steken heeft geen zin, maar hoe te voorkomen dat een kind met iemand naar bed wil... dat is de vraag!
Enne het dikgedrukte; Hoop niet dat jij het helaas vindt dat ouders (zoals jijzelf) seks hebben hihihih
super vulgair ............ maar deze 41 jarige heeft een heel gaaf sexleven![]()
![]()
KiWiKo schreef:hou toch op![]()
![]()
![]()
kinderen hebben tegenwoordig al sex op hun twaalfde![]()
je kan natuurlijk ook als ouder zijnde je kop in het zand steken en op moment supreme je kind naar een oudtante in canada sturen..........
en IK, ik ben er niks aan toe dat mijn kind sex zal hebben........... kinderen hebben GEEN sex, net zoals ouders GEEN sex hebben........... maar helaas het gebeurd