Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:En ik kijk wel naar m'n eigen portemonnee. Waarom? omdat die altijd als eerste geraakt wordt. Belasting hier, belasting daar, en maar graaien in Den Haag. Van mij mogen ze geld voor ontwikkelingshulp en defensie wel minderen of zelfs stopzetten.
Weet je wel dat er 600 euro per persoon aan Griekenland geschonken is? Had dat geld aan het volk gegeven voor een verplichte vakantie naar de Griekse eilanden en het had meer opgeleverd. Want ter plaatse had ik dan minstens zoveel geld uitgegeven als wat ze nu gekregen hebben (en dat is geen 600 per persoon, want al die graaiers moeten ook betaald worden, dus er komt geen 600 euro p.p. in Griekenland aan).
Laten ze verder al die subsidies afschaffen en dat hoofdelijk onder de bevolking verdelen. Dan wordt iederen, incl. ikzelf ook beter van i.p.v. dat een aantal mensen mooi betalen zodat anderen het beter hebben dan jij. En de werklozen die je dan krijgt omdat ze geen aanvragen meer hoeven te beoordelen kun je weer mooi inzetten in de zorg.
Waarom moet ik als kindervrije Nederlander betalen voor kinderbijslag van mensen die notabene zelf voor kinderen gekozen hebben?
De PVV durft hier tenminste nog iets over te roepen.
PattyOosten schreef:russel schreef:PVV, 133 stemmen.......wat erg...
Dat is nu bokt...de paardentrutjes, en die stemmen PVV
Gelukkig is het niet representatief voor Nederland
Leeuwnie schreef:Dat hoop ik dan maar!! Eén van mijn beste vriendinnen vertelde me gisteren doodleuk dat ze natuuuuurlijk PVV ging stemmen. In de trein vertelde ze dat, tegenover ons zat een buitenlandse man die alles kon horen. Och, zei ze, die verstaat toch geen Nederlands....Wat viel me dat tegen!
CtjeLief schreef:Citaat:Hoe weet jij wie er hier 'veel geld' hebben?
Als je goed leest heb ik niets gezegd over wie veel geld heeft -want ik ken niet iedereen op bokt-
maar er zitten hier wel een hoop mensen met geld (en met ouders met veel geld) en dat verklaart misschien ook dat er veel op rechts wordt gestemd..