Overpopulatie en Geboortebeperking

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 09:27

Ik vind de wetgeving in China eigenlijk een goede oplossing:
1 kind.

Kan je het mee eens zijn of niet, een andere oplossing is er niet!

Jah met zn allen op de maan gaan wonen, dies gek!

En als je weer een nieuwe liefde hebt en je wilt van die een kind...........tja, ik vind al dat er teveel mensen zo maar even uit elkaar gaan en dat er teveel kinderen worden gemaakt, dus ik ga daar mijn mond over houden ;)

germie

Re: Overpopulatie en Geboortebeperking

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 10:18

Veel mensen zijn voor geboortebeperking. Maar wie is er nu werkelijk lid van de club van 10 miljoen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 11:27

1Boefje schreef:
En als je weer een nieuwe liefde hebt en je wilt van die een kind...........tja, ik vind al dat er teveel mensen zo maar even uit elkaar gaan en dat er teveel kinderen worden gemaakt, dus ik ga daar mijn mond over houden ;)

Ongelofelijk dat jij 31 bent, moest echt even extra in het profiel kijken.
Me dunkt dat je toch wel voldoende levenswijsheid opgedaan hebt om te kunnen zeggen dat mensen met kinderen echt niet 'zomaar even uit elkaar gaan'. Daarvoor zijn ze vaak nog jaren bij elkaar geweest 'voor de kinderen', tot het gewoon niet langer meer gaat samen.
En dan heb ik het nog niet over de gevallen waarin de dames onverwacht zwanger zijn en vriendlief hem gewoon smeert omdat hij geen zin heeft in de verantwoordelijkheid van het vaderschap, of de gevallen waarin de papa of mama overlijdt als de kinderen nog jong zijn.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:21

Angelita schreef:
Of we stoppen eens met het levens verlengen. Als je dood gaat ga je dood, heel simpel. Moeten we niet 10 jaar bovenop willen plakken. Dan valt het met die overbevolking ook wel mee. :)

jij bent aardig, dan was ik er iig niet meer geweest 5 jaar geleden ;-)