Berovingen in veenendaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Berovingen in veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:13

ja gezien...

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:51

ThePast03 schreef:
De politie in Veenendaal heeft er een opsporingsbericht uitgedaan. Gezocht: een blanke man van 1.75 meter met blond halflang haar en handboeien om.

Lees dit nu pas, hahaha :D Die kerel zal ook vast niet naar de eerste de beste bekende gerend zijn met een slijptol. Je kan beter op zoek geen voor iemand met kleine brandwondjes op z'n onderarmen :+

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:27

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:37

FZ_Lin schreef:

Ja natuurlijk, [***] heeft de afgelopen 20 jaar natuurlijk helemaal geen overlast van Marokkaanse jongeren. Het is allemaal onzin dat we op nummer 4 staan van de Nederlandse gemeentes met het meeste overlast van deze jongeren.
En al die nieuwsberichten van alleen al het afgelopen half jaar zijn compleet verzonnen, om nog maar niet te spreken over de "incidenten" die bewust uit het nieuws gehouden zijn.

Laten we maar weer in de slachtofferrol kruipen in plaats van erkennen dat er een probleem is met deze jeugd. Laten we nog meer activiteiten voor ze organiseren, nog meer hulpgroepen dan er al waren de laatste 20 jaar, nog meer kansen geven.
Laten we ze weer compleet gestoffeerde en gemeubileerde huizen geven, dat heeft allemaal zo goed geholpen in het verleden.

Hulde aan mijn oude buurman en de oud collega's van mijn vader en zoveel anderen die ik nog ken. Die meeste daarvan daadwerkelijk in Marokko geboren maar meer Nederlander dan de gastjes die hier zijn geboren en zo crimineel bezig zijn, die begrijpen ook helemaal niets van dat slachtoffergezeur en de excuuspolitiek. Zij voelen zich ook niet aangesproken als er over Marokkaanse daders wordt gesproken, net zo min als iemand hier zich aangevallen zou voelen als er over Nederlandse daders werd gesproken.

Een groot deel van de incidenten bij de Moskee is gebeurd al lang voor de laatste "incidenten" en landelijke bekendheid, maar ach het is natuurlijk wel aardig om te doen alsof dat komt omdat er over Marokkaanse verdachten wordt gesproken.

Zo langzaamerhand word ik er nu ook doodziek van en begin bijna te begrijpen waarom mensen Wilders gaan stemmen. Al zou het maar uit protest zijn.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:10

Indd ThePast03, toevallig 'ken' ik de jongeman die de brief heeft ingezonden. Heb vaak aanvaringen met hem gehad, en hij behoorde bij de ergste groep een aantal jaar terug. Zijn brief komt bij mij dus ook totaal niet geloofwaardig over :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:13

En nu is het maar wachten op het volgende incident..

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:01

Is niet te hopen, denk dan dat Veenendaal op z'n kop staat en dat er dan verkeerde dingen gaan gebeuren.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:37

Heb het idee dat Veenendaal steeds meer op Ede begint te lijken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:44

hoewel ede tegenwoordig véél minder erg is dan dat het geweest is. Zouden de marokkanen verplaatst zijn :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:46

FZ_Lin schreef:
Is niet te hopen, denk dan dat Veenendaal op z'n kop staat en dat er dan verkeerde dingen gaan gebeuren.

ach.. er zijn elk weekend incidenten. Ze komen alleen lang niet allemaal in het nieuws. Nu toevallig wel die berovingen, en staat heel veenendaal op z'n kop. Als die incidenten in het nieuws komen staat veenendaal op z'n kop. En anders worden ze lekker in de doofpot gestopt, zijn de inwoners ook lekker rustig :7

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:46

Verootjoo: Haha, flauw :') :') .

Is 't minder ja? Dacht dat het nog steeds zo vreselijk was := .

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:53

nee het valt echt mee. Maar er staat wel heel veel politie. Overal waar je kijkt lopen ze. Als je een beetje scheef kijkt word je denk ik al meegenomen := Maar ach, alles voor de veiligheid he :D

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:55

Okee, goede zaak!
Kom nog maar zelden in Ede, en nu ben ik gewaarschuwd: recht kijken dus B-) .

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:16

jaa in ede is veel minder ! Naja dit weekend was t wel ff mis hoorde ik... maar normaal gesproken valt tdaar erg mee.

Dat is idd zo! Veel dingen die er in veenendaal gebeuren worden in de doofpot gestopt om de veenendalers rustig te houden.