milo schreef:Hoe weet je dat?
De kids die op mijn werkplek terecht komen, de crisisgroep dus, komen niet voor hun zweetvoeten, dat kan ik je wel vertellen. Dossiers komen veeal overheen met het gedrag dat we zien op de groep.
Ik vind het nogal vervelend: kinderen worden niet zomaar uitgeplaatst! Er wordt altijd eerst gezinshulp ingezet, om uithuispklaatsing te voorkomen.
Maarja, ik werk nu eenmal in de jeugdzorg, en niet iedereen zal mij als jeugdbeschermer aardig vinden, het zij zo.
Milo ik ben heel blij voor je dat je zo om je werk geeft! maar wat je hier beschrijft met dat kinderen nooit zomaar uit huis worden
geplaats.. dan zal dat alleen zo bij jou niet zijn.. maar heb in mijn familie namelijk genoeg voorbeelden die wel zomaar zijn weggehaald!!
en als je ze nu ziet..
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ze in tranen zijn (dat terwijl er al een paar boven de 20 zijn!!)
Onze familie stond voor hun klaar maar wij mochten ze nog niet eens zien!! en de rede?? die weten we tot op de dag vandaag
nog steets niet!! of je me wilt geloven dat is aan jou maar dat is 1 ding wat ik er mee te maken heb gehad en kan zo ook
nog wel doorgaan over wat er bij mij zelf allemaal is gebeurd.. of beter kan zeggen wat er niet Goed is gebeurd