Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ja inderdaad...... ik vind dat wij als burgers, werkgevers in het MKB en loonslaven al genoeg uitgebuit zijn....... er kan niet meer vanaf, de grens is allang bereikt...... getuige de vele loonbeslagen die ik heb liggen op mijn personeel, getuige de mensen die afhankellijk zijn van voedselbanken en schuldjhulpsanering......
de rek is eruit.......
ga potverdrie bezuinigen op overheidsuitgaven......... die rijzen de pan uit, niet de uitgaven van middenstanders.......
En nogmaals, draai het werkgeversrisico terug, dan heb je weer een florerende arbeidsmarkt.
KiWiKo schreef:heee dat hele leuke inkomen als je 4 ton verdient gezamelijk word aardig ingekort door de 52% belasing...... hou je nog 1.9 ton over op jaarbasis............ dan alles wat je niet krijgt van de BV Nederland......
dus je moet of goed onder de grens zitten OF goed boven de grens.......... als middenmoter heb je het even moeilijk zegmaaren de middenmoters is wel de grootste bevolkingsgroep............
imd schreef:Jep.. Da's zeker waar, maar als de pvdd 'aan de macht komt', kunnen we helemaal wel massaal gaan emigreren! Dan blijft er helemaal niks van over!
Citaat:Daar ben ik het volledig mee eens. Hoop niet dat teveel mensen die keuze maken
KiWiKo schreef:klopt!
het enige wat dit kan veranderen is de gevolgen van de grens overschrijden zo klein mogelijk maken........
het is van de zotte dat mensen niet gaan werken omdat het ze teveel kost....... maar dat is wel de realiteit
KiWiKo schreef:het enige wat dit kan veranderen is de gevolgen van de grens overschrijden zo klein mogelijk maken........
Asyaa schreef:KiWiKo schreef:klopt!
het enige wat dit kan veranderen is de gevolgen van de grens overschrijden zo klein mogelijk maken........
het is van de zotte dat mensen niet gaan werken omdat het ze teveel kost....... maar dat is wel de realiteit
Of dat ze net zo veel kunnen 'verdienen' door in de bijstand te blijven.
Heino schreef:Schimmelig schreef:Een uitkering willen ontvangen is nmi daarom ook een mentaliteitsprobleem.
Hmm niet volledig met je eens. Er is nog steeds een schrijnend tekort aan werkgelegenheid.