Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:Oke? en nu?
Zijn we stuurloos?
Wat gaan we nu doen?
sarabande schreef:Ze wilden niet terugtrekken, hoogstends naar een anders deel van Afghanistan. De Amerikanen hebben zich met onze politiek bemoeit en Balk en Verhagen wilden daar aan tegemoet komen.
Laat in hemelsnaam Balk niet meer terug komen
brenniie schreef:als je de reacties op de site van de telegraaf leest maakt de pvv een goede kans..ik zal ook voor pvv gaan stemmen..hoop dat nu er een nieuw kabinet gaat komen nederland erop vooruit gaat..en dat de kmheffing van de baan gaat..
brenniie schreef:als je de reacties op de site van de telegraaf leest maakt de pvv een goede kans..ik zal ook voor pvv gaan stemmen..hoop dat nu er een nieuw kabinet gaat komen nederland erop vooruit gaat..en dat de kmheffing van de baan gaat..
Anne_GTI schreef:brenniie schreef:als je de reacties op de site van de telegraaf leest maakt de pvv een goede kans..ik zal ook voor pvv gaan stemmen..hoop dat nu er een nieuw kabinet gaat komen nederland erop vooruit gaat..en dat de kmheffing van de baan gaat..
En heb je je ook verdiept in de manier waarop de PVV hun plannen willen gaan realiseren en financieren? En wat zijn hun plannen eigenlijk?
Ze zijn heel duidelijk in wat ze niet willen maar wat willen ze WEL?