Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cocktailtime schreef:ja dat begrijp ik ook wel, en dat moeten ze zelf weten als dat geld naar haiti gaat. maar ik vind gewoon als nederland dat kan doen dat ze dan ook niet zo mogen klagen over nederland dat we zuiniger moeten zijn.
want slaat helemaal dan nergens op.
cocktailtime schreef:ja dat begrijp ik wel. dat geld is harstikke nodig in dat land.
maarja ik bekijk het ook van vele andere kanten
KiWiKo schreef:hmmzz gemakkelijk gaat............ wil je een weekje met mij meelopen ???![]()
gemakkelijk gaat het als je geen ambities hebt, geen domen en geen verlangens......... zolang je in het keursllijf loopt gaat het gemakkelijk..........
maar owee als je een stapje buiten het circeltje zet dat de BV Nederland voor je uitgestippeld heeft......... dan word het lastig.....
zoals ik al zei....... wil je een weekje met mij meelopen?
Volgende week is een goede, dan heb ik twee rechtzaken........ kan je veel van leren
x_Marr schreef:Blijkbaar wel, je zit tegen mensen te zeggen dat wij niet moeten zeuren over de armen in Nederland want zo erg is het niet maar zelf zit je wel over deze discussie te janken?
Hallo kijk dan ook zelf even of jij nou een reden hebt om te janken of die mensen in Haiti.
Kan je hier niet tegen ga dan geen discussie aan.
KiWiKo schreef:Kaja Waneer kan je eeen weekje meelopen......... echt geloof me je gaat huilen bij wat ik mee maak in de zorg
Shadow0 schreef:KiWiKo schreef:nederland is een verkapte vorm van communistme geworden met de bv nederland als hoofdverdiener
Een hoofdverdiener in het communismeIk snap dat je het er allemaal niet mee eens bent, maar dit slaat echt helemaal nergens op
Karl66 schreef:Even over de BV Nederland tegenover ons nederlanders die de belasting betalen. Wij zijn met z'n allen de BV Nederland en als de BV Nederland ergens "goede sier" mee maakt, dan maken wij met z'n allen die "goede sier".