Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:Sprintje schreef:
en dan...? Dan weet je dat het minste wat je kan doen is geld over maken naar giro 555 omdat dit écht een ramp van ongekend formaat is!!!!
Ik vind het eerlijk gezegd écht een beetje triest dat mensen wel alle ins en outs van het bitloos rijden of een rollkur methode volgen terwijl er aan de andere kant van de wereld in 1 klap iets van vijftig duizend mensen om het leven zijn gekomen, en het leven van alle bewoners daar volledig overhoop ligt! Sorry hoor, maar dan is zo'n rollkur methode, of zelfs een paard met honger in een natuur gebied, ineens héél erg onbelangrijk!
En alle onschuldige mensen die dagelijks omkomen door de honger? Ga jij daar ook voor doneren? Aidsremmers? Als je denkt dat dit echt de enige ramp van ongekend formaat is vraag ik me af wie dr onderontwikkeld is
Mavelle schreef:Nu ja, ik reageer op de mening van Nueve. Zij vind dat dit echt een ramp van wereldformaat is, nou de rest dan? Dat is toch even erg? Daarom vraag ik of ze daar ook zo fantiek geld naar aan het storten is.
Emytje schreef:We hebben geen tv, geen krant (wel af en toe een gratis krantje wat hier op de mat valt), ik lees ook geen metro of spits en ik luister ook geen radio. Rampen of weet ik wat gaan dus compleet aan mij voorbij, tenzij het ergens op het internet word geplaatst waar ik toevallig kijk.
Sprintje schreef:http://www.nu.nl ???????????
Mavelle schreef:@Sprintje: Waarom? Het kan in je eigen straat zijn, in je eigen stad. Zie je daar geen ellende?
Sprintje schreef:Mavelle schreef:@Sprintje: Waarom? Het kan in je eigen straat zijn, in je eigen stad. Zie je daar geen ellende?
wat bedoel je hier nu mee? Ik zie overal ellende!
Een boer die zijn bedrijf moet ruimen vanwege de Q-koorts, dat is verschrikkelijk persoonlijk drama! maar het staat niet in verhouding met duizenden doden in haiti.
Overigens gaat het er hier in dit topic om of je nieuws volgt ja of nee, niet om te bepalen wat erg is of erger is. Als je maar een blik in de wereld om je heen hebt zodat je weet wat er speelt en je mening (en beslissingen) hier op kan baseren.
Victory2000 schreef:Sprintje schreef:
wat bedoel je hier nu mee? Ik zie overal ellende!
Een boer die zijn bedrijf moet ruimen vanwege de Q-koorts, dat is verschrikkelijk persoonlijk drama! maar het staat niet in verhouding met duizenden doden in haiti.
Overigens gaat het er hier in dit topic om of je nieuws volgt ja of nee, niet om te bepalen wat erg is of erger is. Als je maar een blik in de wereld om je heen hebt zodat je weet wat er speelt en je mening (en beslissingen) hier op kan baseren.
En wat voor een beslissing ga ja nemen op basis van deze informatie???
Leuk zoals je zegt dat de Q-koorts niet in verhouding staat tot.....zullen die boeren ook zeker met je eens zijn
Mavelle schreef:@Sprintje: Jammer dat je niet meer reageert op mijn reactie.