breezy302 schreef:xxappiexx: Je scooter rijdt te hard logisch dat je dan een bekeuring krijgt. Ik ben ook 22 en rijdt ook op een scooter die precies 45 rijdt. En idd je houdt het verkeer op en het geeft gevaarlijke situaties. Maar daar kun je zelf ook iets aan doen. Scooters moeten eigenlijk rechts op de rijbaan rijden, ik doe dat niet. Ik rij in het midden zodat ik niet van mijn sokken wordt gereden tijdens het inhalen maar de politie kan daar niets aan doen, die volgen alleen maar de wet op.
Uh, wat voegt deze reactie toe? Ik heb toch geen commentaar op die bekeuring. Ik weet dat ik te hard rijd. Ik heb het alleen over de standaard preek voor de 16 jarige raceneuzen die ik niet telkens wil horen omdat ik zo gewoon niet ben, maar dat ze gewoon doorgaan als je dat hebt uitgelegd.
Ik weet ook dat je het inhalen kunt voorkomen door midden op de rijbaan te rijden, maar met 45 ben je bijvoorbeeld nergens als je voor een stoplicht staat met 2 banen en er vervolgens naar 1 baan overgegaan wordt. Dan wordt je echt tot op het laatste moment afgesneden door zoveel mogelijk auto's (mijn scooter heeft ook ooit netjes 45 gelopen). Met dezelfde snelheid als de auto's op de weg heb ik dat probleem niet, hoe los jij dat op?