16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:41

Meestal hebben jonge vrouwen geen dochters die hun voorbeeld (willen) gaan volgen, de meeste moeders willen hun dochters niet in de playboy zien staan :+ .
Als ik het goed begrepen heb, heeft de dochter van PP nu ook naaktfoto's laten maken van zichzelf en vindt PP dat niet zo leuk.
Als moeders het mag, mag dochterlief het toch ook?
En als je ouder bent, heb je de wilde jaren toch al gehad en doe je het rustiger aan.

Ik zeg al, ik zit in 2strijd.
Tegenwoordig kan veel meer en PP ziet er keigoed uit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:42

Iemand die dit durft te doen heeft in ieder geval veel zelfvertrouwen (en dat hoeft helemaal niet verkeerd te zijn!) en dat is best goed! Waren mensen maar meer zelfverzekerd.
en haar dochter heeft dat duidelijk meegekregen :D
Toch niets mis mee? Ze durft zich te laten zien en daarmee zet ze hopelijk een statement neer.

Mooiheid en uitstraling is niet alleen voor mensen tot 30 jaar.
en ze hoeven zich al helemaal nergens voor te schamen!!!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-09 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:42

MarcoBorsato schreef:
Afbeelding

Jan Saudek, mijn favoriete fotograaf. Wat vinden jullie hier dan van?

Dit vind ik persoonlijk een mooier beeld en het is niet verkeerd om je lichaam te tonen, maar voor mij hoeft het allemaal niet.
Het heeft niks met schaamte te maken, maar ik heb genoeg om mij heen gezien dat er misbruik van wordt gemaakt.
Door zowel mannen als vrouwen.
Het is misschien een vorm van kunst, maar je moet er van houden.

Hannah_Menno schreef:
Nou dan, als je zelf ook vind dat ze het zelf mag weten moet je niet door (sorry) blijven zaniken. Het is vervelend wat je vroeger hebt meegemaakt maar dat hoeft nog niet te betekenen dat alles wat naakt is fout is..

En fout vind ik het helemaal niet.
Ik heb een uitgesproken mening die niet aansluit bij jullie en nu word ik daar om veroordeeld?
En wat jij zaniken vind, wil nog niet zeggen dat het zo is, want je ergert nu misschien alleen daar kan ik verder niks aan doen.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:42

Volgens mij had Paay er geen problemen mee dat dochterlief ook naaktfoto's heeft laten maken toch?
Ze zegt zelfs dat zij daar niet zo moeilijk over doen thuis.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:44

Je wordt niet veroordeeld, maar je hebt wel redeneringen die men niet snapt, en daar wordt ook weer een mening over gegeven ;)
Ik snap best dat je het moeilijk hebt (gehad), en misschien beter dan jij denkt, maar je moet wat er met jou is gebeurd ook los kunnen en durven zien van andere dingen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:44

miska, als mensen echt geil worden van dat soort foto's en hun apparaat niet in hun broek kunnen houden bij het zien van naaktmodellen, dan zegt dat meer over die personen dan over de kwaliteit van de foto's....
Als ik aangereden ben door een rode auto, dan ga ik toch ook niet miepen tegen een autodealer dat ze rode auto's in hun folders zetten, omdat dat uitlokking van een nieuw ongeluk zou zijn? Jemig.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:45

miska.. al loop ik totaal naakt door de winkelstraat, ik vraag er dan alsnog niet om om misbruikt te worden

ik vind dat je 2 dingen door elkaar haalt.. naakt en misbruik zijn 2 dingen die je niet eens met elkaar mag vergelijken

iemand die een vrouw (of man) misbruikt, is gewoon ziek in zijn/haar kop
en we zijn allemaal naakt geboren..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:46

Liezel1 schreef:
miska, als mensen echt geil worden van dat soort foto's en hun apparaat niet in hun broek kunnen houden bij het zien van naaktmodellen, dan zegt dat meer over die personen dan over de kwaliteit van de foto's....
Als ik aangereden ben door een rode auto, dan ga ik toch ook niet miepen tegen een autodealer dat ze rode auto's in hun folders zetten, omdat dat uitlokking van een nieuw ongeluk zou zijn? Jemig.....

en dat is precies wat ik bedoel!
Eigenlijk verwoord jij het veel beter :D

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:47

Liezel1 schreef:
als mensen echt geil worden van dat soort foto's en hun apparaat niet in hun broek kunnen houden bij het zien van naaktmodellen, dan zegt dat meer over die personen dan over de kwaliteit van de foto's....

_/-\o_

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:51

Ik vind het idd ook wel een beetje een aandachtsh.oer hoor. En zij beweert dat ze nooit plastische chirurgie heeft gehad, dat is ONMOGELIJK. Ze heeft geen enkel rimpeltje, haar borsten staan véél te strak en haar gezicht beweegt niet. Beetje flauw dat ze er niet voor uitkomt.
En, opzich ben ik niet tegen het feit dat ze 60 is en in de playboy staat, dat mag best, maar op deze manier?

En ze was er zelf vroeger ook niet voor te vinden.

En wat Theo betreft, ja, hij is een comedian, en iemand die graag zijn mening uit. Dus, dit was te verwachten.
Laatst bijgewerkt door moeshie op 10-12-09 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:52

Wat een gedoe om een mooie dame op leeftijd, als ik er zo uitzag op die leeftijd zou ik ook wel de Playboy willen.
En wat die Theo maasen doet, dat vind ik niet kunnen, wat een neerbuigende en ronduit vernederende opmerkingen.
Wat hij zei, zeg je nog niet eens tegen je ergste vijand, ik vond het echt te ver gaan.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:52

Cayenne schreef:
Je wordt niet veroordeeld, maar je hebt wel redeneringen die men niet snapt, en daar wordt ook weer een mening over gegeven ;)
Ik snap best dat je het moeilijk hebt (gehad), en misschien beter dan jij denkt, maar je moet wat er met jou is gebeurd ook los kunnen en durven zien van andere dingen.

Dat begrijp ik, maar mijn mening veranderd er niet door en dat een ander het niet snapt daar kan ik niks aan doen verder.
Ik heb gewoon een mening die verschilt en meteen wordt ik als een idioot oid aangewezen, net zoals Theo aangevallen wordt dat het niet kan wat hij zegt.
Het is een mening die je mag hebben en of je het er niet mee eens bent betekent niet dat je iemand meteen de grond in hoeft te trappen.
Ik heb geen problemen verder met Patricia Paay en wat ze doet moet ze lekker zelf weten, vanuit mijn beleving vind ik het walgelijk.
Dat heeft een reden en ik kan heus wel begrijpen dat een ander dat anders ziet, maar daar veranderd mijn mening niet door.
Het gaat ook om een maatschappelijk beeld en zeker voor iemand die al in the picture staat heb je een voorbeeld functie.
Het is niet goed te praten wat Theo gezegd heeft en best respectloos, maar ik vind het ergens wel klasse en humor bezitten.
Een ander denkt het en hij zegt het!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:54

Nu staat ze in de Playboy, ze had ook naakt over straat kunnen rennen of naakt op de Dam kunnen gaan staan. Dan vind ik die Playboy reportage helemaal niet zo vreemd. Je kunt er nl voor kiézen of je dat blad koopt of niet.... Koop je het, dan doe je het misschien om verschillende redenen, koop je het niet, dan wil het toch nog niet zeggen dat het "vies" is?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:58

Miska schreef:
Het is sexueel stimulerend.
Waarom vinden ze het leuk?
Het stimuleert bepaalde lust gevoelens.
Dat wil niet meteen zeggen dat iedereen daar actie op onderneemt. (maar het kan wel)
En zelfvertrouwen komt van binnen uit en heeft niks met een mooi lijf te maken.
Hoe vaak vrouwen met hun sexy lijf mannen misleiden, vind ik net zo walgelijk!
Uitdagen en afwijzen.
Catch me if you can.
En dan de arrogantie hebben om zich beter te voelen dan een ander...
Het is gewoon fake!
Alles is zo nep en heeft totaal geen inhoud.

Ooit weleens aan gedacht dat sommigen ook de artistieke kant ervan zien, niet alles draait om seks ;)
Jij laat in jouw teksten merken dat voor jou het allemaal om seks draait, dat komt waarschijnlijk door je nare ervaringen.
Je kunt, althans zo komt het over, niet uit die referentiekader stappen, lijkt het.

Zelfvertrouwen komt niet enkel van binnenuit, als je er leuk uitziet (dik of dun, groot of klein, etc)
voel je je beter en dat straal je uit, dit kan dus zelfvertrouwen geven.

Je doet net of alle vrouwen die wat uitdagend (in jouw ogen) erbij lopen, erop uit zijn
om mannen te verlekkeren. Wat als ze nou dat gewoon simpelweg ZELF mooi vinden?
Ik trek niet mijn kleren 's ochtends aan met de gedachte dat ik weleens wat mannen hun hoofd op hol wil brengen, hoor.
Dat trek ik aan omdat IK dat mooi vind, ben ik direct dan maar fake en heb ik ook maar geen inhoud?
Het lijkt wel alsof je zelf een angst hebt opgebouwd en alles als een bedreiging ziet wat een beetje sexy eruit ziet.
Ik vind persoonlijk dat jouw spreken veel minder inhoud heeft, maar enkel voorvloeit uit jouw meegemaakte emoties en dat staat los
van alles wat hier besproken wordt. Dat neemt niet weg dat ik dat verschrikkelijk voor je vind, maar je moet wel reeël blijven.
Je verkondigt zo goed als dat alle mannen elke aanleiding aangrijpen om sexy vrouwen te verslinden tegen hun wil en wens in en als er goed uitziet ben je maar gelijk fake...-O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:58

moeshie schreef:
En ze was er zelf vroeger ook niet voor te vinden.

er niet voor te vinden?
Dit is al de derde keer dat ze er in stond hoor :+

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:00

Toch heel slim van die Theo, kan zelf blijkbaar niet genoeg aandacht krijgen....dan maar over de 'rug' van een ander !!! Slim toch ? Heel NL praat niet alleen over La Paay, maar ook over Theo. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Hiermee scoort slim Theoke weer 25 % extra kaartverkoop !!!!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 15:00

Miska schreef:
Het is een mening die je mag hebben en of je het er niet mee eens bent betekent niet dat je iemand meteen de grond in hoeft te trappen.

Een mening mag best gegeven hebben, maar je hoeft inderdaad niet in iemand de grond in te trappen, en dat is precies wat Theo dus wel deed.

Citaat:
Het is niet goed te praten wat Theo gezegd heeft en best respectloos, maar ik vind het ergens wel klasse en humor bezitten.

Klasse? Iemand een lijk noemen? :?
Ik vind het ontzettend laag bij de grond en getuigen van weinig fatsoen.

Citaat:

Ik geloof dat de meerderheid van de mensen het hier niet mee eens is.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:01

Wat denk je van het feit dat Theo Maassen daar aan die tafel zit dat doen ze er ook om, want die heeft een grote bek en gevatte opmerkingen.
Das gewoon olie op het vuur gooien om de kijkcijfers!
Kijken wat voor reactie het geeft, want dat is de media.
Sensatie!
Zoals Paay graag in de belangstelling staat wil iedereen op zijn manier aandacht.
Theo door zo'n opmerking te plaatsen en alles wat hij zegt moet je toch met een korreltje zout nemen.
En wat je vandaag beweert kun je morgen weer terug nemen, dat is één van de deugden die men ons toe moet staan!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:02

ik denk dat er hier een paar mensen zitten die toch best jaloers zijn op het mooie lichaam van patricia :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:02

Citaat:

Het wel-bekende zinnetje; 'Wat je zegt ben je zelf' :D :))

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 15:03

Miska schreef:
En wat je vandaag beweert kun je morgen weer terug nemen, dat is één van de deugden die men ons toe moet staan!

Ook met woorden kun je iemand ontzettend kwetsen.
Iets terug nemen is dan wel erg makkelijk gedacht en dan is het leed al geschiet.
Als je iets een keer of 100 tegen iemand blijft zeggen en lang genoeg blijft herhalen, gaat men er soms vanzelf in geloven.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-09 15:04, in het totaal 2 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:03

klasse en humor begrijp eerlijk gezegt niet waar je dat vandaan haald?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:04

LimaMambo schreef:
ik denk dat er hier een paar mensen zitten die toch best jaloers zijn op het mooie lichaam van patricia :+

Dat denk ik stiekum ook, misschien hadden ze zelf ook wat sexier willen zijn.
Tja, dan maar afgeven op die mensen die zich wel sexy willen voelen

Liezel1

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:05

Ik ben nog niet half zo oud als PP en ik zou best haar lijf willen hebben, en daar kom ik eerlijk voor uit....

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:06

Cayenne schreef:
Ook met woorden kun je iemand ontzettend kwetsen.
Iets terug nemen is dan wel erg makkelijk gedacht en dan is het leed al geschiet.
Als je iets een keer of 100 tegen iemand blijft zeggen en lang genoeg blijft herhalen, gaat men er soms vanzelf in geloven.

Ik vermoed dat PP dit wel kan hebben, ze heeft zelf ook haar op haar tanden. En uiteraard is het de bedoeling van het programma om sensatie uit te lokken, anders zou je TM niet op die stoel zetten.