Ja het is echt vreselijk. Hopelijk zal ons kaartje ze toch een klein beetje steunen...
Ik lees net trouwens dat dat het bedrijf bij ons is, waar de koningin is geweest.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marloe schreef:Een bedrijf hier in het dorp is ook besmet, echt verschrikkelijk. Hiervoor hebben ze koeien en varkens gehad.. En die zijn toen dus ook allemaal geruimd met de varkenspest en BSE.. En nu dus ook de geiten.
tienus63 schreef:Ik weet niet of jullie de redenatie gehoord hebben dat Q koorts besmette geiten op kinderboerderijen niet geruimd worden.
Op het regionale nieuws was deze week iemand van een kinderboerderij met besmette dieren aan het woord.
Als ik het goed gehoord heb, worden aangetoond besmette dieren middels een bloedtest op een kinderboerderij niet geruimd om dat de ziekte dus niet via tankmelkonderzoek is aangetoond maar via bloedonderzoek.
Derhalve hebben ze niet officieel Q koorts.
Ik kon wel janken toen ik dat hoorde.
Vreselijk voor de geitenhouders.
binky schreef:Dat van die kinderboederijen heb ik ook gezien,en ook mijn broek zakte er van af ja
Dus daar komen besmette geiten in aanraking met kinderen,en dat is niet erg?
Rare wereld leven we toch.
wiske23 schreef:In Frankrijk worden de geiten standdaard geent tegen Q-koorts.
En hier die randdebielen weten weer eens niet verder te kijken dan hun neus lang is, schandalig is het . Erg triest voor de gedupeerden. Pf Nederlandse wetgeving die doen maar wat. Als het hun zelf trof dan piepten ze wel anders.
Isapaardje schreef: