Homo's & lesbiennes zijn in mijn ogen net zo gelijk als hetero's en kunnen net zo verliefd zijn en dezelfde redenen hebben om te trouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:lisa_pluisje schreef:En dat je het niet normaal vindt is overigens ook een mening
Nu spreek je jezelf erg tegen. Jij zegt dat het een feitelijke constatering is dat homoseksualiteit een afwijking van de norm is. Dat klopt. Maar jouw mening is een afwijking van de norm in deze poll: bekijk de uitslag maar. Er zijn niet veel mensen die jouw mening delen en dus IS jouw mening, per definitie, afwijkend.
lisa_pluisje schreef:Met een verschil, homoseksualiteit is een seksualiteit dus en een mening niet.
suleilitha schreef:Hmmmmm LisaPluisje, ik wil je toch even de vraag voorleggen wat jij zou doen, als je toe-val-lig op je eigen geslacht zou vallen.
suleilitha schreef:En wat is normaal in dit verhaal
Elk levend wezen, ook wij, hebben in bepaalde mate ook op sexueel vlak een stukje bipolariteit in ons wezen. Elk mens is een tikje biseksueel, al zullen we dat van onszelf niet snel zeggen. Maar wil dat dan zeggen dat we zo goed als allemaal een afwijking hebben?
Saskiaatje schreef:suleilitha schreef:Duuuh...echnie... want wie bepaald hier de norm?
De bevolking en gezien het feit dat 90% van deze aardkloot heteroseksueel is, is dat de norm.
Chantal___ schreef:Saskiaatje schreef:Nee, 99% zégt heteroseksueel te zijn, 90% is heteroseksueel. Daar zit juist het hele punt.
Oh, ik dacht dat het 'zeggen heterosexueel te zijn' er nog niet afgehaald was.
Dan heeft 10% een afwijking, en ik snap nog steeds niet waarom.
Chantal___ schreef:Klopt, het is een afwijking van de norm. Dat valt niet te ontkennen. Ik bedoel meer, ik snap nog steeds niet waarom de enkelingen hier het een afwijking -of zoals het (op ons) overkomt een ziekte- vind.