smokey17 schreef:Ik ben het er wel mee eens dat er drastisch dingen moeten veranderen.
Maar ik vind wel dat de mensen die graag een 2e studie willen doen daar de mogelijkheid voor moeten krijgen. Zeker in deze tijd. Mensen die een studie hebben gevolgt waar ze hedendaags niks aan hebben, moeten wel een kans krijgen om een 2e opleiding te doen.
Een vriendin van mijn zus heeft al een opleiding afgerond. En is nu met 2 studies tegelijk bezig. Wederom 2 studies waar ze geek ruk aan heeft, maar goed. Ze houdt van leren.
Maar er zijn ook vele studenten die misbruik maken van de regels die nu nog gelden. Zo is de vriend van mijn zus met een studie bezig waar hij inmiddels al 5 jaar mee bezig is. En hij zit nog maar in het 3e jaarluiezwijn is gewoon te beroerd om zijn bed uit te komen voor college.
Dus tja, er zal toch het 1 en ander moeten veranderen.
Ja precies, eigenlijk zouden ze het hele prestatiebeurs systeem wat strenger moeten maken
Studie behalen binnen paar jaar maar wel in het aangeraden studietempo. Als je 5 jaar doet over de eerste 3 jaar zonder geldige reden mag dat wel meer gevolgen hebben vind ik. Nu zijn mensen die wel willen leren de dupe van dit soort gevallen.