jameyskatje schreef:het is maar net wat je aanstootgevend vind.
reclames van saph, H&M, C&A, zeeman, Chanel etc vind ik aanstootgevend, de rest van nederland heeft schijnbaar zoiets van 'ag mens zeur niet'.. terwijl ik zoiets heb van, als je vrouwen in lingerie wilt zien.. zoek het op internet ofzo. maar in een bushokje in kanaleneiland bij een school... (alleemaal hoofddoekdragende vrouwen met kleine kinderen, en dan zie je de halve tiet van kyra knightly.. ja dat soort dingen vind ik gewoon genant) op die manier krijgt iedereen die het niet wilt zien het toch onbewust door zn strot. niet iedere vrouw heeft zo;n perfect figuur.. nederlandse vrouwen vinden zichzelf minder mooi dan vrouwen in andere landen. hoe kan dat?
'negerinnen' in amsterdamzuid met hun panterleggings (haha moet er soms wel om laggen hoor) en markttanktopjes en zware make-up en stiletto's.. tja..is dat normaal of aanstootgevend? van mij mogen ze hoor. hun probleem.
nederland is was 2/3generaties terug ook veel preutser dan nu. ergens is het losgeslagen.
vorig weekend was ik in duitsland stonden er 3 echte modellen in de etalage bij een lingerie zaak. ik liep er langs met mijn man. ik maak me nergens druk om hoor, ik weet toch dat ik mooier ben dan zij haha. maar ik kan me voorstellen dat meisjes die al onzeker zijn over hun uiterlijk, het niet gemakkelijk vinden om daar met hun geliefde langs te lopen ofzo. dan moet je heel ongemakkelijk de andere kant opkijken en niet doen of je niets ziet haha. en ik dacht ook van : ' ag, moeten jullie op deze manier je product verkopen? '.. voor de 1 is dit 'ontwikkeling van de vrouw'.. voor mij is dit gewoon het gebruiken van een vrouw voor commerciele doeleinden ..
daarom. voor iedereen kan het woord aanstootgevend iets anders betekenen.
bij mij ligt de grens dichterbij dan bij jou waarschijnlijk.
lekker hard misschien wat ik nu ga zeggen mar welkom in de westersewereld zo leven wij daar hoor je je aan aantepassen.
zie je dat leiver niet pech gehad.
ik zie ook liever geen man met 10 vrouwen en 20 kinderen omdat dit nu eenmaal mag ,,maar goed als ik in zo'n land ben is dat nu eenmaal zo.
en zal ik een hoofdoek drageb als dit gewenst word.
maar ik wil dat niet dus pas ik er voor om naar zo'n land te gaan