Tsja, kan aan mij liggen maar ik snap al dat 'kinderen zijn heilig dus mag je niet schoppen' gedoe niet hoor..
Ik had 't er vandaag nog met vriendinnen over.. Die vonden ook dat er niks mis was met je kind een keer een tik geven.
Zoals ik al zei; vroeger kregen kinderen ook vaak billenkoek, dat werkte goed, kinderen luisterde etc.
Nu worden de kinderen brutaler en brutaler (vriendin van ons in juf in groep 3/4? en die kijkt haar ogen soms uit)
En ik denk dat dat gedeeltelijk komt dat ouders weer werken, minder tijd voor 't kind hebben, dat de samenleving veranderd maar KOM OP ZEG!
Een tik is niks mis mee. Een ander kind mag je ook corrigeren. Straks dan weet dat kind dat ze het bij 'tante die en die' wél mag doen want daar krijgt ze toch niet op haar kop.. Ja, ik heb ze meegemaakt hoor die zo waren!

en JA, dat is de schuld van de ouders. Aan de ene kant i9s het logisch dat jullie vinden dat je een andermans kind niet mag slaan maar als ik kinderen zou hebben (

) zouden andere mensen mijn kind ook best mogen corrigeren hoor!

Ik denk overigens niet dat die van mij het in hun kop zoudel halen een weerloos dier te schoppen!
Ik zag 't bij me neefjes (Ja, de welbekende neefjes weer

) Ook zo vaak, aan de staart van de kat trekken en de tante die er niks van zegt.. Nou slaan onze katten wel terug maar ik zei er ook weleens wat van hoor!