Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:de encierro is dus alleen het rennen door de straten?
VivaLaVida schreef:Ik wil het wel snappen maar kan t niet
VivaLaVida schreef:Waarom zou je een dier dan doden als je er zo veel van houdt....
Nee. Ik wil het wel snappen maar kan t niet
geerke schreef:VivaLaVida schreef:Waarom zou je een dier dan doden als je er zo veel van houdt....
dat begrijp ik dus ook niet....knappe jongen die mij dat kan uitleggen....en waarschijnlijk is het dan nog moeilijk om het te begrijpen om dat mijn hersens anders werken dan die van een man(de hersenen van alle vrouwen werken trouwens anders....zou het daar aan liggen dat we het niet snappen?)
blensink schreef:Ik heb vrienden met veel dieren en ze houden echt van hun dieren maar ze slachten ze zelf voor consumptie.
geerke schreef:en waarschijnlijk is het dan nog moeilijk om het te begrijpen om dat mijn hersens anders werken dan die van een man(de hersenen van alle vrouwen werken trouwens anders....zou het daar aan liggen dat we het niet snappen?)
geerke schreef:tuurlijk ben je een vrouw....met ietwat meer mannelijke hormonen misschien?
blensink schreef:En hier is het heel normaal.
blensink schreef:VivaLaVida schreef:Waarom zou je een dier dan doden als je er zo veel van houdt....
Ik ben geen jongen en heb geloof ik toch vrouwelijke hersens.
Het is makkelijk te begrijpen als je weet dat het cultuur en traditie is.
Ik denk dat je het niet begrijpt omdat je het gewoon niet kan en wil accepteren dat het gebeurd (en hier ga ik wel met je mee, want nogmaals ik ben ook tegen stierenvechten).
De Mayorales maken de stieren ook niet dood en ik kan me voorstellen dat je liefde voor zo´n dier krijgt als dat je werk is.
Maar je weet dat ze tenslotte hun eindbestemming krijgen.
Ik heb vrienden met veel dieren en ze houden echt van hun dieren maar ze slachten ze zelf voor consumptie.
Het is nou eenmaal zo en volgens mij valt er weinig aan te begrijpen.
Ga me nu toch afvragen of ik wel een echte vrouw ben
Huertecilla schreef:VivaLaVida schreef:Ik wil het wel snappen maar kan t niet
http://www.planetadirecto.com/Producto. ... ubCat=a0a3
hc
VivaLaVida schreef:Maar ik ga ze niet bijvoorbeeld tegen elkaar laten vechten tot ze elkaar zo verwond hebben dat ze dood gaan..