Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) héél precies kan vertellen wat ik eigenlijk gevraagd heb om te doen. Dus volgens mij had dat meisje beter in de eerste plaats al geweigerd om er aan te beginnen.xKatleentjex schreef:Wat een raar verhaal zeg.
Sowieso zou ik voor zoiets cruciaals naar een degelijke tattooshop gaan en nooit iemand laten werken waar ik niet eens fatsoenlijk mee kan communiceren. Als je zelf vloeiend Frans praat goed, maar als je zelf aangeeft dat er problemen waren met de taal...het gaat toch om iets belangrijks wat voor je leven is, dan wil ik toch 100% zekerheid dat de tattooman (ja hoe schrijf je dat anders) héél precies kan vertellen wat ik eigenlijk gevraagd heb om te doen. Dus volgens mij had dat meisje beter in de eerste plaats al geweigerd om er aan te beginnen.
Naja, ik vind het wel humor hebben maar voor het meisje is het uiteraard sneu (al vraag ik me ook serieus af hoe je dit nu kan missen), ik hoop dat het fatsoenlijk te herstellen valt.
Citaat:Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren.
DL_ schreef:WAT een onzin.
4: je valt ECHT niet in slaap met zon scherp zoemend ding op je gezicht, en je maakt mij niet wijs dat er geen belletje begint te rinkelen als je 3 sterren wilt naast je oog terwijl de betreffende man op je NEUS en onder je oog bezig is..........
Conclusie: Dom meisje wat een bevlieging heeft gekregen, teveel naar LA ink heeft gekeken en Kat von D idoleert en pas nadacht over de gevolgen toen paps weer voor d'r neus stond.. Die 1 een verminkte dochter heeft en 2 VEEL meer geld kwijt zou zijn dan eigenlijk ter sprake was.
Lusitana schreef:In de eerste plaats kun je nog gewoon opstappen als iemand meer er op zet dan je wilt, daar heb je geen taal voor nodig, en ten tweede praat ze over slaap, maar zegt ze toch ook heel duidelijkCitaat:Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren.
Hoe rijm je dat dan met elkaar?
Ik vind het resultaat trouwens mooi. Maar ja, ik houd wel van gezichtstattoos.
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, volgens mij trekt dit onwijs veel klanten.
poes schreef:Raar verhaal is het! Maar welke tattoe-eur zet nu zoiets zomaar?

DL_ schreef:WAT een onzin.
1: je laat je niet door iemand tatoëren waarmee je niet/amper kunt communiceren.
2: als de tekening niet goed is ga je niet akkoord.
3: als je vraagt te stoppen moet hij stoppen, en anders duw je hem weg en sta je op.
4: je valt ECHT niet in slaap met zon scherp zoemend ding op je gezicht, en je maakt mij niet wijs dat er geen belletje begint te rinkelen als je 3 sterren wilt naast je oog terwijl de betreffende man op je NEUS en onder je oog bezig is..........
Conclusie: Dom meisje wat een bevlieging heeft gekregen, teveel naar LA ink heeft gekeken en Kat von D idoleert en pas nadacht over de gevolgen toen paps weer voor d'r neus stond.. Die 1 een verminkte dochter heeft en 2 VEEL meer geld kwijt zou zijn dan eigenlijk ter sprake was.