Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:10

dat is de oplossing :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:15

Wat een raar verhaal zeg := .

Sowieso zou ik voor zoiets cruciaals naar een degelijke tattooshop gaan en nooit iemand laten werken waar ik niet eens fatsoenlijk mee kan communiceren. Als je zelf vloeiend Frans praat goed, maar als je zelf aangeeft dat er problemen waren met de taal...het gaat toch om iets belangrijks wat voor je leven is, dan wil ik toch 100% zekerheid dat de tattooman (ja hoe schrijf je dat anders :+ ) héél precies kan vertellen wat ik eigenlijk gevraagd heb om te doen. Dus volgens mij had dat meisje beter in de eerste plaats al geweigerd om er aan te beginnen.

Naja, ik vind het wel humor hebben maar voor het meisje is het uiteraard sneu (al vraag ik me ook serieus af hoe je dit nu kan missen), ik hoop dat het fatsoenlijk te herstellen valt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:29

xKatleentjex schreef:
Wat een raar verhaal zeg := .

Sowieso zou ik voor zoiets cruciaals naar een degelijke tattooshop gaan en nooit iemand laten werken waar ik niet eens fatsoenlijk mee kan communiceren. Als je zelf vloeiend Frans praat goed, maar als je zelf aangeeft dat er problemen waren met de taal...het gaat toch om iets belangrijks wat voor je leven is, dan wil ik toch 100% zekerheid dat de tattooman (ja hoe schrijf je dat anders :+ ) héél precies kan vertellen wat ik eigenlijk gevraagd heb om te doen. Dus volgens mij had dat meisje beter in de eerste plaats al geweigerd om er aan te beginnen.

Naja, ik vind het wel humor hebben maar voor het meisje is het uiteraard sneu (al vraag ik me ook serieus af hoe je dit nu kan missen), ik hoop dat het fatsoenlijk te herstellen valt.

Een lerares bij ons op school heeft het destijds weg laten halen...Ziet er vreselijk uit, had liever de tattoo laten staan.... :o

ccathalijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:31

haha mag ik even heel hard lachen :P

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:36

WAT een onzin.

1: je laat je niet door iemand tatoëren waarmee je niet/amper kunt communiceren.
2: als de tekening niet goed is ga je niet akkoord.
3: als je vraagt te stoppen moet hij stoppen, en anders duw je hem weg en sta je op.
4: je valt ECHT niet in slaap met zon scherp zoemend ding op je gezicht, en je maakt mij niet wijs dat er geen belletje begint te rinkelen als je 3 sterren wilt naast je oog terwijl de betreffende man op je NEUS en onder je oog bezig is..........

Conclusie: Dom meisje wat een bevlieging heeft gekregen, teveel naar LA ink heeft gekeken en Kat von D idoleert en pas nadacht over de gevolgen toen paps weer voor d'r neus stond.. Die 1 een verminkte dochter heeft en 2 VEEL meer geld kwijt zou zijn dan eigenlijk ter sprake was.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:38

Misschien gaat ze wel trendsetter zijn nu. :P

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:38

het ziet er zooo nep uit op die fotos/ de diepte klopt niet in de foto t.o.v de tattoo's en ze zijn te zwart voor de rest van de foto..

edit: ik zag eerst een andere foto.
maar het kan alsnog getekend zijn... je gezicht is heel gevoelig en het zou wel iets roder moeten zijn....

en nu zag ik het fimpjewas dus wel iets dik en zag er echt uit......... " ja ik ben in slaap gevallen denk ik.. weet het ook niet"
sinds wanneer weet je het niet meer als je hebt geslapen??
Laatst bijgewerkt door Thaliaatjuh op 16-06-09 22:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:43

Hahah het klopt echt van geen kant dat verhaal maar het is wel ongelofelijk grappig (en lelijk) En haha dat gat wat die man in zijn neus heeft, zoooo lelijk. Ik lig echt helemaal dubbel hier om.
Laatst bijgewerkt door Aurelle_ op 16-06-09 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:44

@Thaliaatjuh

Dit meisje is ongevoelig op haar gezicht. Die voelt niet eens dat ze op heel haar gezicht bezig zijn. Dus zal het gezicht ook niet zo opzwellen :7

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:45

vind dat die tattoo wel snel genezen is trouwens.. :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:49

Vind ze er raar uitzien, die sterretjes, maargoed...

Je maakt mij niet wijs dat je dat niet voelt!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:51

Of het verhaal nu waar is of niet (het lijkt me niet onmogelijk dat ze zich later bedacht heeft en nu dus spijt heeft) als de tattoo echt is dan blijft wel dat er een tattoo artist is die bij een 18 jarig meisje een tattoo in haar gezicht heeft gezet.

Een beetje artist doet zoiets niet, zeker niet als het om een impuls beslissing gaat.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:53

Met 18 jaar ben je toch volwassen, ik vind niet dat je zo'n man de schuld kan geven...

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:59

nee precies MamboBeach
Wat de 1 verschrikkelijk vind kan een ander spuglelijk vinden.
Die man doet gewoon z'n werk en overschrijd geen enkele grens.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:04

Je bent misschien wel volwassen maar zulke beslissingen zijn voor het leven en een beetje tattoo artist bedenkt zich wel 2x voordat deze bij een jong meisje zoiets op het gezicht zet. Zeker uit een impuls bedacht.

Er zullen er vast zijn die het gewoon meteen doen (zoals deze dus) maar er zijn er ook genoeg die het afraden en het gewoonweg niet doen, je 'verminkt' toch iemand voor het leven. En soms moet je mensen nu eenmaal voor zichzelf beschermen.

Al wil ik niet zover gaan dat hij de schuld krijgt, tenzij hij natuurlijk echt meer sterren heeft gegeven dan ze wilde.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:10

Hij kon toch geen engels zei ze??
Nou hij was net op rtl4 gwoon engels aan het praten en gewoon normaal

Ze zei dat ze wakker schrok toen hij bij der neus was, en toen zei stop stop stop :?

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:11

Wat een verhaal zeg! Maar op de bovenste foto zit het op de andere kant van haar gezicht als op die daar onder...Of kijk ik verkeerd?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:40

In de eerste plaats kun je nog gewoon opstappen als iemand meer er op zet dan je wilt, daar heb je geen taal voor nodig, en ten tweede praat ze over slaap, maar zegt ze toch ook heel duidelijk
Citaat:
Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren.

Hoe rijm je dat dan met elkaar?

Ik vind het resultaat trouwens mooi. Maar ja, ik houd wel van gezichtstattoos.

Negatieve publiciteit is ook publiciteit, volgens mij trekt dit onwijs veel klanten. :P

Bolxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:48

DL_ schreef:
WAT een onzin.

4: je valt ECHT niet in slaap met zon scherp zoemend ding op je gezicht, en je maakt mij niet wijs dat er geen belletje begint te rinkelen als je 3 sterren wilt naast je oog terwijl de betreffende man op je NEUS en onder je oog bezig is..........

Conclusie: Dom meisje wat een bevlieging heeft gekregen, teveel naar LA ink heeft gekeken en Kat von D idoleert en pas nadacht over de gevolgen toen paps weer voor d'r neus stond.. Die 1 een verminkte dochter heeft en 2 VEEL meer geld kwijt zou zijn dan eigenlijk ter sprake was.

Misschien is er toch een verklaring te vinden in het zelfbeschermingsmechanisme van het lichaam. Bij grote pijn kan je je bewustzijn verliezen. Bij de een gebeurt dit heel snel en bij de ander gebeurt het niet.
Sommige mensen kunnen door grote spanning al even van de wereld raken en wie weet is dat met dit meisje gebeurd. Dat je het heus wel voelt is misschien een beetje voorbarig.
Het is en blijft echter een bijzonder verhaal.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 00:15

ik vind t eigenlijk best wel hylarisch..
en vind t nogal zwaar nep hoe kan meneer in ene goed engels spreken terwjil ze zegt dat hij enkel frans kan?? en hoe kan hij dan in het engels terug mailen..
erg dom en slapen als er aan je gezicht getatoeerd word dat kan niet

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 00:21

Lusitana schreef:
In de eerste plaats kun je nog gewoon opstappen als iemand meer er op zet dan je wilt, daar heb je geen taal voor nodig, en ten tweede praat ze over slaap, maar zegt ze toch ook heel duidelijk
Citaat:
Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren.

Hoe rijm je dat dan met elkaar?

Ik vind het resultaat trouwens mooi. Maar ja, ik houd wel van gezichtstattoos.

Negatieve publiciteit is ook publiciteit, volgens mij trekt dit onwijs veel klanten. :P

Ik dacht dat ik de enigste was die het mooi vond , hou ook van gezichtstattoos
Alhoewel ik dit nooit zou doen
Heb zelf sterren op mijn hand maar gezicht gaat me te ver

Ergens vind ik dat er trouwens ook een kleine schuld in ethisch opzicht ligt bij de tattoeeerder kan de puntjes niet vinden haha
deze had in mijn optiek moeten weigeren gezien het meisje achttien is en dit haar eerste tattoe is .
Sommige mensen kunnen dit heel moeilijk in schatten voor zichzelf of impulsief zijn
Ik vind dat een man met zo'n verantwoordelijkheid dit wel moet kunnen beoordelen .
Maar ja die grens ligt bij iedereen anders en ik kan niet zeggen waar zijn grens ligt .
Wat de 1 wel mooi vind , vind de ander niet mooi .

Wanneer zij een groot deel van haar lichaam al had getattoeeerd had ik het heel wat anders gevonden als zij in haar gezicht wat zette
maar nee , niet als eerste tattoo.

Kan er trouwens niet bij dat deze man dit zonder haar toestemming heeft gedaan .
Ik denk dat ze het toch zelf wou maar bang werd toen ze pap's reactie hoorde en er op deze manier onderuit probeerd te komen .

Vind de vader trouwens ook wat raar .
Of mijn kind nu meerderjarig is of niet , als deze getattoeeerd word zal ik er van begin tot eind met mijn neus bovenop zitten
juist om te voorkomen dat mijn kind een impulsieve beslissing neemt of dat de tattoeeerder een foutje maakt of iets dergelijks ..

En ik denk dat daar de crux ligt .

Blijf erbij dat ik het meisje oerdom vind om een tattoe in het gezicht te willen
voor mij voldoende bewijs dat ze dit niet goed kan inschatten en misschien de omvang van haar impulsieve daad ? ook niet .

Ik denk dat de waarheid niet lang op zich laat wachten .
Laatst bijgewerkt door Zappa op 17-06-09 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 00:30

Raar verhaal is het! Maar welke tattoe-eur zet nu zoiets zomaar?

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 00:45

Las ik een tijdje geleden niet ergens dat in Nederland gezichtstatoeages verboden zijn, en dat een tatoeerder die ze toch zet per definitie strafbaar is? Nou ja, dit is Belgie, daar zullen dat soort dingen wel anders zijn.

Anyway, lijkt me dat hier beide een aandeel hebben, en de vader ook. Als een tekening niet is wat je wil zeg je dat toch gewoon? Het is wel iets waar je in principe de rest van je leven mee verder moet. Geld ook voor de vader, die kon toch ook wel zien dat de tekening niet was zoals gewenst? En de tatoeerder lijkt me fout zitten door zonder grondig door te vragen zo'n gezichtstatoeage zet. Zelfs al zou ze dat op dat moment echt willen is grondig doorvragen in zo'n geval echt geen schande.

Toen ik mijn eerste tattoo liet zetten kreeg ik tig vragen van de tatoeerder of het wel echt was wat ik wilde, of ik het zeker wist en of ik me wel heel goed besefte dat ik er de rest van mijn leven mee opgescheept zou zitten. En ik was toen al achter in de 20! En ook bij de volgende tattoos stelde hij dezelfde vragen, vroeg alleen niet een vol uur door zoals bij de eerste. (ben er trouwens nog steeds heel blij mee, en hij mag me met enige regelmaat "onder handen" nemen).

Persoonlijk vind ik het trouwens wel mooi geworden, zou ergens wel willen dat ik het lef had om zoiets te doen. (al word ik dan zeker helemaal uitgekotst door mijn ouders)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 00:52

poes schreef:
Raar verhaal is het! Maar welke tattoe-eur zet nu zoiets zomaar?

hoogstwaarschijnlijk geen enkele tenzij het hem gevraagd word ;)

Nee, je gezicht val je echt niet bij in slaap... Niet als ze op je neus komen en al helemaal niet als ze in de buurt van je slapen komen. Echt niet. Indutten? Drie sterren is hooguit een kwartiertje werk... Die moet wel erg moe geweest zijn. + het ontzettend zoemende geluid van zo'n ding.
Nee, ik geloof niet dat deze artiest het uit zichzelf gezet heeft. Ik vind de tattoo's ook snel genezen, meestal komt er een korstje op en dat zie ik niet bij deze...

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 01:01

DL_ schreef:
WAT een onzin.

1: je laat je niet door iemand tatoëren waarmee je niet/amper kunt communiceren.
2: als de tekening niet goed is ga je niet akkoord.
3: als je vraagt te stoppen moet hij stoppen, en anders duw je hem weg en sta je op.

idd en wie weet mischien heeft ze zo gereageert want nu kost het haar maar 40 eu inplaatsvan ???? eu nu de schijn nog even ophouden
en dat haar vader niet wist dat ze zoveel sterren wou dus dan het spelletje mee spelen kan ze wel pappa boos dan hoef ze haar verhaal maar een beetje bij te praten en klaar is kees