Pedofielensite voor of tegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:30

Adil18 schreef:
KiWiKo schreef:
euh............. naar een veilige samenleving?????????? :D :D

Snap dat dat het streven is, maar snap je ook dat dit niet haalbaar is?

hihihi het was maar een geintje :D natuurlijk is dat niet haalbaar :) maar ik kon het niet laten om het er zo uit te bleren :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:33

KiWiKo schreef:
Adil18 schreef:

Snap dat dat het streven is, maar snap je ook dat dit niet haalbaar is?

hihihi het was maar een geintje :D natuurlijk is dat niet haalbaar :) maar ik kon het niet laten om het er zo uit te bleren :D

Het zou wel mooi zijn, maar ja...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:34

liedje89 schreef:
KiWiKo schreef:
euh............. naar een veilige samenleving?????????? :D :D

Ja lekker midden in de crises gaan we nog een paar miljard in gevangenissen pompen. Bovendien moet iedereen zijn eerste delict plegen voor hij vast komtte zitten dus zo veel veiliger word het niet.

En opmijnvraag geef je geen antwoord: Wat doeje ermee als er een pedofiel naast je komt wonen? Je kind leren dat je zelfs in je eigenstraat nietveilig bent; dat zelfs je eigen buurman doodeng is??? Volgensmij is dat ooknietgezond voor je kind

sorrie overheen gelezen........... ik zou de buurman gaan vertellen dat de enige reden waarvoor ik ooit in het gevang beland mijn kind is. En ik zou inderdaad mijn kind waarschuwen voor deze meneer.......en als hij binnen een straal van 3 meter in de buurt van mijn kind komt, dan hebben mijn honden lekkere verse ballen bij het avond eten.

Mijn kind leer ik overigens dat je nergens veilig bent, en dat er een hele berg hele lieve eerlijke oprechte fijne mensen in de wereld wonen, maar dat er ook hele nare mensen in de wereld wonen....... en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien

WolinLotte

Re: Pedofielensite voor of tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:50

Ik zou dat mijn toekomstige kind ook vertellen... :j Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn.. Helaas pindakaas.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:55

liedje89 schreef:
dus alle andere kinderen kunnen de boom in???

Maar serieus waar wou je ze laten dan die veroordeelde pedofielen. Wat heb je er aan om te weten waar de veroordeelde pedofielen zitten. Er zijn er zat nog niet veroordeelt En die kunnen net zo goed in de buurt van je kinderen zitten. Het is schijnveiligheid en leid alleen maar tot heksenjachten.

Ik zeg toch helemaal niet dat andere kinderen de boom in kunnen? ik geef alleen aan wat ik vind voor mijn eigen kinderen, die bescherm ik, zo goed als ik kan.
En ik vind het helemaal geen schijnveiligheid om te weten welke veroordeelde pedofielen er in mijn buurt wonen. Natuurlijk snap ik dat er ook pedo's in mijn buurt kunnen wonen die nog niet veroordeeld zijn, maar van degenen waar ik het dan wél van weet, wordt het voor mij in ieder geval een stuk veiliger dan wanneer ik het niet weet.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:57

Adil18 schreef:
Chiqa schreef:
En een pedo kan na zijn vrijkomen gewoon weer leraar worden of tov kinderdag verblijf gaan wonen,
lijtk me toch een groot verschil.

Waarom, als hij gewoon zijn tweede kans pakt en niet in herhaling valt?

Overal zijn kinderen....

(Sorry voor de uitbrander, ik wordt strontchagerijnig van een andere bokker die niet van ophouden weet...)

Als ik er achter kom dat er een veroordeelde pedofiel op de school van mijn meiden werkt, haal ik ze per direct van die school af.

nienkemoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:07

Voor, dan is de drempel nog hoger om het ook maar in je hoofd te halen als zieke geest...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:47

Adil18 schreef:
MISTRAL94 schreef:
De grens trekken is ook erg lastig, idd jou voorbeeld al aan te nemen.
Ze mogen ze wat mij betreft ook een enkeltje Mars sturen kunnen ze daar zonder kids een nieuw leven opbouwen :+

:+ Zou een leuke oplossing zijn als het leven op Mars voor mensen mogelijk was :Y)

Daarom is het juist de oplossing }>

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:49

Hahaha Azkaban

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:52

WolinLotte schreef:
Ik zou dat mijn toekomstige kind ook vertellen... :j Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn.. Helaas pindakaas.

Het is bewezen dat jongeren toch wel beinvloedbaar zijn voor publiciteit waarin wordt verteld wat goed en slecht voro je is...Zo'n site met pedo's is dan een mooi voorbeeld, zal als een lopend vuurtje gaan. Vér uit de buurt blijven en op blijven letten want het gevaar kan zich overal om je heen plaatsvinden.
Maar als mensen er allert op zijn zal dat toch wel positief zijn, wie weet kan het een leven van een niet oplettend kind redden.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:18

En ik ben tegen. Dit helpt niet, niet voor slachtoffers en niet voor daders.

- op de site staat alleen maar een buurt aangegeven, geen naam, foto of precies adres. Dus zoals al aangehaald, dat voedt alleen maar speculatie met alle sociale gevolgen van dien.
- er staan alleen veroordeelden op, en dat is dus maar het topje van de ijsberg
- mensen zeggen: ja, maar nu kan ik mijn kind waarschuwen voor die persoon. Hou dan even in het hoofd dat wel meer dan 80% van de zedendelicten gepleegd wordt door iemand uit de directe omgeving van het kind, iemand die ze kennen en die zich heel langzaam in het hoofd van zijn slachtoffer heeft weten in te praten. Het beeld dat wij hebben van een vreemde die opeens uit de bosjes springt klopt in veel gevallen dus niet. Tegen een jong kind onder de 10 jaar zeggen: kijk uit voor X of Y zal dan niet veel zoden aan de dijk zetten, zeker niet als er manipulatie (dreigen, beloningen) aan te pas komen. Voor een jong kind is "kijk uit" zeggen gewoon niet concreet genoeg.
- zou het trouwens het behandelingsproces van de dader vooruit helpen als hij openlijk op straat wordt herkend?
- verder: wat wil je nog van je buren weten? Waar wonen er verkrachters bv (want ja, zelfs al blijven die van kinderen af, zijn toch nog ziekelijke feiten nietwaar?), of inbrekers, of moordenaars, of kleptomanen, of drugsdealers (die wil je toch ook niet in de buurt van je kind?). De lijn is dun hoor. En voor welke misdaden willen we wel de ogen sluiten? Mensen die hun partner mishandelen? Steunfraudeurs? Verkeersagressors? Moeten die niet met de billen bloot op internet?

Het enige wat helpt is je kind globaal weerbaar maken en op goede momenten nee leren zeggen. Dat kan geen enkele site voor een ouder doen. Verder hoop ik dat er echt werk wordt gemaakt van degelijke gevangenisstraffen die compleet moeten worden uitgezeten en ZEER goede begeleiding achteraf.

Trouwens, dat doet me eraan denken: wat als er dan nog een slachtoffer wordt gemaakt? Gaat die dan geen schuldgevoel aangepraat krijgen à la: dat had je toch kunnen weten, het staat online?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:21

foxy80 schreef:
- op de site staat alleen maar een buurt aangegeven, geen naam, foto of precies adres. Dus zoals al aangehaald, dat voedt alleen maar speculatie met alle sociale gevolgen van dien.

Dan heb jij het topic niet goed doorgelezen, ze staan met naam, adres, woonplaats, parketnummer en strafzaak PLUS foto op de sites hoor .......

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:26

hittepit_12 schreef:
Benfan schreef:
Absoluut tegen, het maakt niet uit wat iemand gedaan heeft IEDEREEN heeft een kans zijn leven te beteren OOK een pedofiel. Ik vind het jammer dat veel mensen wat te kortzichtig zijn en niet de gevaren inzien van het bekend maken van de naam en het adres van deze mensen. We wonen in de 21ste eeuw mensen, heksenjacht is iets van vroeger. Het is gewoon niet mogelijk als deze mensen bekend zijn ze ooit een normaal leven kunnen opbouwen, je krijgt dan juist een beetje de amerikaanse stijl van mensen in ban houden, en dat is angst inzaaien. Pedofielen zullen juist dan meer ondergronds gaan met alle gevolgen van dien. Ik zie niet in hoe dit ooit wat goed teweeg kan brengen, die mensen kennen geen minuut rust meer en de ouders leven in constante haat en angst en hier zullen de kinderen mee moeten opgroeien wat weer alle gevolgen van dien heeft.

En tuurlijk, kinderen die door een pedofiel lastig zijn gevallen hebben ook verschrikkelijke dingen te verwerken. Maar dat neemt niet weg dat andere kinderen net zoveel angst haat en disrespect naar zijn of haar medemens moet worden aangeleerd. Kinderen vangen veel meer op dan je denkt en zullen in een mileu als deze er niet veel beter op worden. Een veroordeelde pedofiel denkt wel na voordat hij weer zich aan kinderen vergrijpt, een mens is wel slimmer dan dat en hoe je het went of keert dat "monster" blijft een mens van vlees en bloed dat helaas een wat "vreemde" smaak op het gebied van sex op na houd. Nu zal ik hier wel mensen tegen me krijgen als ik zeg dat ook een pedofiel net als een homofiel er niet voor gekozen heeft op kinderen te vallen net zoals een homofiel er niet voor koos op dezelfde geslacht te vallen. Homo's zijn vroeger op net zo'n wijze vervolgt tot de dood aan toe mishandelt en bedreigt door alles en iedereen die maar wist van zijn zondige daden. Dit gebeurd immers nog steeds in veel landen, en in nederland word het ook niet door iedereen gerespecteerd.

Ikzelf vind juist dat er een alternatief moet komen voor pedofielen, in de vorm van animatie of anime om zo toch iets te hebben wat in de buurt komt van hun sexuele intressen. Je zou juist eerder kunnen stellen dat je hierin wat makkelijker moet worden, en deze mensen ook gewoon moet gunnen wat hun bezig houd. Begrijp me niet verkeerd, ik kan me er niet in vinden dat je kinderen op die manier wilt gebruiken of liefhebben, en keur het absoluut niet goed dat kinderen op deze manier misbruikt worden voor film matriaal of door een persoon. Maar het mag wel bewezen zijn dat als iemand niet aan zijn trekken komt.. hij het wel op een andere manier zoekt. Dus eigelijk zou je het legaal moeten maken dat er Anime/Animatie films kunnen worden gemaakt en websites waarin deze mensen bekend worden gemaakt verbieden.

Dat is mijn bescheide mening.. zal me verbazen als iemand het er mee eens is.

Ik ben het er niet mee eens, een pedo verdient geen tweede kans.
Ik ben er voor dat deze gasten een straf krijgen zodat ze helemaal niks meer kunnen doen....Ik zal wel een aantal mensen over me heen krijgen nu,
Ik ben een pedoslachtoffer en mijn jeugd is me afgepakt.Eeen alternatief voor ze biede,n ik vind niet dat moet want vaak vergrijpen ze zicht toch weer aan kinderen en blijven in dat wereldje hangen.
Hier is maar 1 remedie voor!

Dus ik absoluut voor zo'n lijst

Ik ben ook slachtoffer, maar toch ben ik TEGEN de lijst !!
Waarom ?
Omdat weldegelijk iedereen een tweede kans krijgt !

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:30

Chiqa schreef:
foxy80 schreef:

Dan heb jij het topic niet goed doorgelezen, ze staan met naam, adres, woonplaats, parketnummer en strafzaak PLUS foto op de sites hoor .......

Ik heb net op de site gekeken, maar ik kan geen namen vinden, alleen dat ze in een straal van x m rond een bepaalde straat wonen. Of krijg je die info als je naar dat telefoonnr belt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:38

foxy80 schreef:
Ik heb net op de site gekeken, maar ik kan geen namen vinden, alleen dat ze in een straal van x m rond een bepaalde straat wonen. Of krijg je die info als je naar dat telefoonnr belt??

Dan weet ik niet op welke site jij gekeken heb, iig niet op de site eerder in dit topic denk ik.

http://stopkindersex.webs.com/apps/phot ... d=27084740

http://www.dutchpredators.org/

En hier de postcodecheck...http://www.stopkindersex.com/?page_id=5135 en zo zijn er nog veel meer sites.
God zij dank iig íets waar wij als burger iets mee kunnen om onze kinderen te beschermen.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:39

hittepit_12 schreef:
Benfan schreef:
Absoluut tegen, het maakt niet uit wat iemand gedaan heeft IEDEREEN heeft een kans zijn leven te beteren OOK een pedofiel. Ik vind het jammer dat veel mensen wat te kortzichtig zijn en niet de gevaren inzien van het bekend maken van de naam en het adres van deze mensen. We wonen in de 21ste eeuw mensen, heksenjacht is iets van vroeger. Het is gewoon niet mogelijk als deze mensen bekend zijn ze ooit een normaal leven kunnen opbouwen, je krijgt dan juist een beetje de amerikaanse stijl van mensen in ban houden, en dat is angst inzaaien. Pedofielen zullen juist dan meer ondergronds gaan met alle gevolgen van dien. Ik zie niet in hoe dit ooit wat goed teweeg kan brengen, die mensen kennen geen minuut rust meer en de ouders leven in constante haat en angst en hier zullen de kinderen mee moeten opgroeien wat weer alle gevolgen van dien heeft.

En tuurlijk, kinderen die door een pedofiel lastig zijn gevallen hebben ook verschrikkelijke dingen te verwerken. Maar dat neemt niet weg dat andere kinderen net zoveel angst haat en disrespect naar zijn of haar medemens moet worden aangeleerd. Kinderen vangen veel meer op dan je denkt en zullen in een mileu als deze er niet veel beter op worden. Een veroordeelde pedofiel denkt wel na voordat hij weer zich aan kinderen vergrijpt, een mens is wel slimmer dan dat en hoe je het went of keert dat "monster" blijft een mens van vlees en bloed dat helaas een wat "vreemde" smaak op het gebied van sex op na houd. Nu zal ik hier wel mensen tegen me krijgen als ik zeg dat ook een pedofiel net als een homofiel er niet voor gekozen heeft op kinderen te vallen net zoals een homofiel er niet voor koos op dezelfde geslacht te vallen. Homo's zijn vroeger op net zo'n wijze vervolgt tot de dood aan toe mishandelt en bedreigt door alles en iedereen die maar wist van zijn zondige daden. Dit gebeurd immers nog steeds in veel landen, en in nederland word het ook niet door iedereen gerespecteerd.

Ikzelf vind juist dat er een alternatief moet komen voor pedofielen, in de vorm van animatie of anime om zo toch iets te hebben wat in de buurt komt van hun sexuele intressen. Je zou juist eerder kunnen stellen dat je hierin wat makkelijker moet worden, en deze mensen ook gewoon moet gunnen wat hun bezig houd. Begrijp me niet verkeerd, ik kan me er niet in vinden dat je kinderen op die manier wilt gebruiken of liefhebben, en keur het absoluut niet goed dat kinderen op deze manier misbruikt worden voor film matriaal of door een persoon. Maar het mag wel bewezen zijn dat als iemand niet aan zijn trekken komt.. hij het wel op een andere manier zoekt. Dus eigelijk zou je het legaal moeten maken dat er Anime/Animatie films kunnen worden gemaakt en websites waarin deze mensen bekend worden gemaakt verbieden.

Ik ben er voor dat deze gasten een straf krijgen zodat ze helemaal niks meer kunnen doen....Ik zal wel een aantal mensen over me heen krijgen nu,
Ik ben een pedoslachtoffer en mijn jeugd is me afgepakt.Eeen alternatief voor ze biede,n ik vind niet dat moet want vaak vergrijpen ze zicht toch weer aan kinderen en blijven in dat wereldje hangen.

Waarom ?
[/quote]

En dan is het goed dat iedereen een eigen mening heeft.
Deze mensen verdienen in mijn ogen geen 2e kans.Stel dat zo'n persoon zich aan 1 van mijn kinderen vergrijpt, dan mag hij gaan rennen want hij krijgt echt geen 2e kans.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:41

hittepit_12 schreef:
Benfan schreef:

Waarom ?
[/quote]

En dan is het goed dat iedereen een eigen mening heeft.
Deze mensen verdienen in mijn ogen geen 2e kans.Stel dat zo'n persoon zich aan 1 van mijn kinderen vergrijpt, dan mag hij gaan rennen want hij krijgt echt geen 2e kans.[/quote]

Ja, ja dat is zo, dan vil ik die persoon levend, ja, waarom ik nu dan zo denk, ik denk datik mezelf de schuld geef ?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:43

Chiqa, ik keek op de site van de beginpost
http://www.stopkinderporno.com

Van die stopkindersex site krijg ik het koud. Heb je gelezen wat die webmaster schrijft?

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:45

Waar zou jij schuld aan moeten hebben?Aan wat er gebeurt is?
Dat is niet jou schuld, net zo min als het mijn schuld is geweest dat ik te grazen ben genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:49

foxy80 schreef:
Van die stopkindersex site krijg ik het koud. Heb je gelezen wat die webmaster schrijft?

Wat bedoel je presies??

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:51

Ik bedoel deze tekst:
http://stopkindersex.webs.com/overyvonne.htm

Dingen als:
Zo faciliteren de NS Nederlandse pedofielen. Geen conducteur die ze een strobreed in de weg legt.
(Fijn voor de conducteurs onder ons.)

Stichting Stop Kindersex komt wel voor uw kinderen op.
Binnenkort gaan we de namen, adressen en foto’s van duizenden vermeende pedofielen online zetten. Dan kunt u via de postcodezoeker op onze site controleren of één van die smeerlappen bij u in de buurt woont. Ook kunt u zelf pedofielen aanmelden.
)Maw U mag deelnemen aan de heksenjacht)

Mensen vragen mij wel eens: “hoe weet u zo zeker dat al die gegevens kloppen? ” Dan antwoord ik altijd: "het hoeft niet te kloppen, de verdenking is al voldoende."

Iemand boos op zijn ex? 1 adres hoor... Ik hoor de valse aantijgingen al vliegen :(
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 16-03-09 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:53

Ja die vind ik ook ronduitbelachelijk meneer we houden u in de gaten ^)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:56

Ik heb hier maar 1 woord voor, of beter een smiley
:r

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:57

Chiqa schreef:
foxy80 schreef:
Ik heb net op de site gekeken, maar ik kan geen namen vinden, alleen dat ze in een straal van x m rond een bepaalde straat wonen. Of krijg je die info als je naar dat telefoonnr belt??

Dan weet ik niet op welke site jij gekeken heb, iig niet op de site eerder in dit topic denk ik.

http://stopkindersex.webs.com/apps/phot ... d=27084740

http://www.dutchpredators.org/

En hier de postcodecheck...http://www.stopkindersex.com/?page_id=5135 en zo zijn er nog veel meer sites.
God zij dank iig íets waar wij als burger iets mee kunnen om onze kinderen te beschermen.

Ik heb eindelijk durven kijken en eigenlijk denk je dat het een ver van je bed schow is. Deze site lieten zien dat dit niet het geval is. Bah je nekharen gaan overeind staan bij het zien van die foto's.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:59

Nee we moeten die pedo's een aai over de bol geven en zeggen hoe zielig ze zijn dat ze vermeld staan op die site...