Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
detour schreef:LisaLuna schreef:Nouja zeg.
Lekker dan (dat er nog 3 andere de vader kunnen zijn.)
Misschien willen alle vaders even opstaan?![]()
Hopelijk neemt eentje zijn verantwoordelijkheid als hij klaar is met zijn huiswerk..
reininglover schreef:Wat een domme gaap is die moeder zeg.
Ik denk dat je de vader niet zo veel kan verwijten, zeker als je hoort dat die meid gewoon een sl*t was. Ik had gehoord dat ze per ongeluk haar pil was vergeten maar dan doe je het toch met condoom? En die jongen kan niet ruiken dat ze haar pil niet had genomen,.. als hij al de vader is.
en jeetje, wat een lelijk wicht, het is waar dat meisjes er niet altijd op hun mooiste uitzien op hun 15de maar zij zou dan toch heel wat moeten bij trekken![]()
Ik denk dat je de vader niet zo veel kan verwijten, zeker als je hoort dat die meid gewoon een sl*t was. Ik had gehoord dat ze per ongeluk haar pil was vergeten maar dan doe je het toch met condoom? En die jongen kan niet ruiken dat ze haar pil niet had genomen,.. als hij al de vader is.
en jeetje, wat een lelijk wicht, het is waar dat meisjes er niet altijd op hun mooiste uitzien op hun 15de maar zij zou dan toch heel wat moeten bij trekken![]()
reininglover schreef:en jeetje, wat een lelijk wicht, het is waar dat meisjes er niet altijd op hun mooiste uitzien op hun 15de maar zij zou dan toch heel wat moeten bij trekken![]()