Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:40

Vind dat geen vergelijking Sarabande
De een is artiest en de ander journalist.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:42

manzano schreef:
Vind dat geen vergelijking Sarabande
De een is artiest en de ander journalist.

Hij is misdaad journalist, hij werkt dus voor publiek evenals een artiest. Beide krijgen geen publiek als ze niet boeiend zijn.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:46

Het maakt geen flikker uit waarvoor je verslaggever bent........ Een verslaggever/journalist moet gewoon objectief nieuws brengen.
Sportjournalisten werken ook voor publiek. Politieke journalisten idem........ De kranten werken ook voor publiek. Maar ook daarin heb je verschil tussen de telegraaf (niveau van Peter R.) en kranten als Volkskrant/Trouw etc. die net zo goed voor publiek werken alleen niet zo hysterisch doen.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:47

ik ga vanavond wel kijken,ben toch wel benieuwd hoe en wat.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:49

manzano schreef:
Het maakt geen flikker uit waarvoor je verslaggever bent........ Een verslaggever/journalist moet gewoon objectief nieuws brengen.
Sportjournalisten werken ook voor publiek. Politieke journalisten idem........ De kranten werken ook voor publiek. Maar ook daarin heb je verschil tussen de telegraaf (niveau van Peter R.) en kranten als Volkskrant/Trouw etc. die net zo goed voor publiek werken alleen niet zo hysterisch doen.

De meeste journalisten hebben geen eigen programma dus hoeven ook niet te entertainen, alleen verslag te doen.

Maar goed Peter R, wat je ook van hem vindt, heeft wel voor elkaar gekregen dat een aantal mensen uit de gevangenis gekomen zijn die daar niet hoorden en in de gevangenis die daar wel horen, dat kan je hem niet ontzeggen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:52

In welk fantasieland is een krant objectief ROFL

Misdaadjournalisten kan je niet vergelijken met een sportjournalist. Misdaadjournalist heb je in allemaal soorten. En een mediamisdaadjournalist is altijd sensatie want dat willen mensen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:04

Je snapt best het verschil tussen een kwaliteitskrant en de Telegraaf Knipoog

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:06

sarabande schreef:
Cayenne schreef:
P&W al gezien.
Tot op zekere hoogte kan ik Freek best begrijpen, maar hij kwam nou ook weer niet bepaald over als iemand die veel kennis van dit soort zaken heeft.
Dus aan de andere kant ben ik het weer geheel met Peter eens.

Het is ook een beetje hypocriet dat Freek aan Peter verwijt dat hij het alleen maar om de publiciteit doet, alsof hij zelf voor lege zalen optreedt.

Downhill: nog afgezien hoe de uitzending is, is justitie niet bij machte hierop te veroordelen. Het zou dus mooi zijn als ze hem in Thailand vast zouden zetten en dan geen uitleveringsverdrag toepassen.

De uitzending van Peter R de Vries eindigd met een open eind, Sarabande, wedden? Clown
Een daadwerkelijke veroordeling zal inderdaad nog niet van toepassing zijn, helaas.
Ik hoop inderdaad ook dat ie vast komt in Thaliand en niet in Nederland. De Amerikanen willen hem ook wel hebben als ie echt Nathalee heeft vermoord.

Maar het zou mij niets verbazen dat Nederland te "hebberig" is om hem hier in Nederland te "straffen" (voor zover het hier een straf is met tv op de kamer, 1 persoonskamer op tijd eten, etc.....)
Misschien wil Peter hem ook graag zien in de Bijlmer-bajes Knipoog

Maar ik denk dat er ook rekening wordt gehouden met Joran zijn Nationaliteit waar ie zijn straf moet uitzitten als alle daden boven water komen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:10

manzano schreef:
Je snapt best het verschil tussen een kwaliteitskrant en de Telegraaf Knipoog

De kwaliteitskranten ook niet hoor, minder expliciet maar verre van...
Heb genoeg zaken dichtbij gevolgd, en genoeg gezien wat voor dingen er in kwaliteitskranten stonden. Of journalisten van een gesprek maakte.

Misschien heeft joran teveel matroesjka's gezien en daaruit ideetjes gehaald..
Laatst bijgewerkt door lesilla op 09-11-08 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:11

Tuurlijk heeft Peter R goede dingen gedaan (al heeft hij minstens zo vaak fout gezeten, maar daar hoor je hem niet over). Dat zal ik echt niet ontkennen. En dat dit soort werk gedaan wordt is ook heel goed. Alleen de manier waarop vind ik verkeerd!!
Misschien zelfs wel zonde............ als ik het zo hoor is hij eigenlijk (weer) te vroeg gekomen met z'n uitzending en zal dat wederom veroodeling in de weg liggen.

Wat ik mij trouwens afvraag................ Joran zit daar nu sinds februari/maart ofzo......... Hoe krijgt hij het voor elkaar om daar zo snel een heel mensenhandel imperium te bouwen, zo'n huis te komen, en al zo ver in dat handeltje te zitten............. Ik vraag me af of dat niet een beetje teveel credits voor Joran zijn Bloos

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:14

Ik zeg ook niet dat de andere kranten 100% objectief zijn. Ik zeg alleen wel dat zij dat wel meer als doel stellen. Dat kan je van de telegraaf niet echt zeggen.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:19

Sieppus schreef:
Ik heb het boek van Patrick van der Eem gelezen. Daarin staat precies beschreven wat de gedaragingen zijn van Joran. Ik zelf denk dat Joran een opgeschoten jongetje is met grootheids waanzin. Denkt dat ie een grote maffiaclown is, maar is alles behalve.
Over Natalee vertelde hij dat ze zomaar ophield met ademen, dit gebeurt uiteraard ook niet zomaar. Ik wil hem niet goed praten, dat absoluut niet. Hij had hulp in moeten schakelen en niet haar achterloos in de zee moeten gooien. Misschien had ze dan nog geleefd? Hij vreesde op dat moment voor zijn eigen hachje en koos ervoor haar in de zee te laten gooien.
In dit geval denk ik wel dat hij 'iets' met deze zaak te maken heeft ,omdat hij in het boek van P vd E meerdere malen over vrouwen achter het raam zetten gesproken heeft.
Des al niet te min vind ik wel dat deze jongen een psychische storing in zijn hersens heeft en geholpen moet worden voordat er nog meer slchtoffers vallen van zijn ziekelijk gedrag.

In mijn ogen weet die Joran PRECIES waar hij mee bezig is.
Hij weet de zaken keurig voor te bereiden met Thaise vrouwen.
Hij wist de zaak keurig te verstoppen (nathalee) om niet met politie of justitie in aanraking te komen omdat ie PRECIES wist dat hij een verschrikkelijke fout/ongeluk heeft veroorzaakt. In mijn ogen is het geen ongeluk want dan zou je ook niet NOG EEN KEER zoiets doen wat in de criminele cirquit plaats vindt.
Hij weet ook PRECIES wanneer hij zijn pappie erbij moet roepen als er geld nodig is of als er stront aan de knikker is.

Psychische storing zoals je zegt, daar ben ik mee eens.
Van mij mag ie op de Electrische stoel op standje "half-dood".

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:23

Ik ga denk ik een stukje kijken, maar ik verwacht er niet veel van en echt ''boeiend'' is het ook niet Lachen.

Lyonesse

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise prostituees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:37

Cayenne schreef:
Peter was net bij Shownieuws en vertelde dat ze tijdens de undercover opnames toendertijd met Patrick en Joran, ook al aanwijzingen hadden dat Joran met dit soort praktijken bezig was.

"Hij kon wel even wat thaise meisjes regelen die voor hoertje konden spelen".

Lijkt me dat hij dat ook niet had mogen achterhouden...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:44

Ook al wordt Joran hierop niet veroordeeld, Peter zal hem tot het einde der tijden blijven achtervolgen. Dus de vraag is wat erger is: een paar jaar in de bak of altijd over je schouder moeten kijken. De mensen die een beetje de mens achter de Peter kent weten dat hij deze dingen niet doet omdat hij mediageil is. Daarentegen heeft hij wel een programma bij een kamperzender wat wel geld moet opleveren en deze zender is wel voor een beetje sensatie. En ook Peter en zijn team moeten eten. En het feit dat hij de mannen van de Puttense moordzaak heeft vrijgekregen en daar op de TV zo emotioneel nog over werd(er is pas een documentaire over uitgezonden) dat hij zat te huilen mag hem van mij levenslange eer opleveren.
Jongens, deze man doet tenminste iets om de wereld een klein beetje beter te maken. Wij zitten te bekritiseren achter een computer!
En wat Freek de Jonge betreft: die moet het ook alleen nog maar hebben van trappartijtjes tegen andere mensen. Is ook een beetje bah, niet?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:12

Juist Beaux!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:50

Ik ga zo alles lezen.

Ik wil even zeggen dat ik Peter R. inmiddels wel kan uitkotsen. Dat Joran niet de ideale schoonzoon is snapt iedereen wel. Maar waar bemoeit Peter zich mee. Hij is een verslaggever, geen rechercheur. Laat dat werk maar aan de echte detectives over.
De manier waarop Peter zn bewijzen (zoals Joran erin laten tuimen) krijgt zullen waarschijnlijk niet eens rechtsgeldig zijn.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:19

Hij is ex-rechercheur....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:22

Maar die echte detectives hebben tot nu toe nog maar bar weinig gepresteert in dit soort zaken.
Hij brengt het nieuws idd, maar het is niet zijn bedoeling om de zaak op te lossen (al zou dat wel mooi zijn natuurlijk Haha! ) maar daar schakelt hij wel degelijk de politie voor in. Het is aan hen om te bekijken wat ze ermee doen.
Ik kan me best voorstellen dat ze niet verder dan dit zijn gegaan. Je zou maar daadwerkelijk zo'n meisje op het vliegtuig zetten en er medeverantwoordelijk voor zijn..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:38

Ach uitlokking is niet strafbaar als het gaat om mensenhandel, dus Peter R. de Vries had dat best kunnen doen. Tong uitsteken

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:46

Ik heb even Pauw en Witteman zitten kijken en Peter kent een nieuw woordje ROFL awareness
Ik vond het wel leuk dat Freek ertegenin ging. Hij had goede argumenten.

Dat Peter EX is is natuurlijk niet zonder reden. Hij is nu verslaggever en dat vergeet hij blijkbar wel eens.
Heb ook de 2 filmpjes op pagina 1 bekeken. Doet het serieus echt zo'n zeer, wijn in je ogen? Van wat ik zag ging het meeste over zn schoot en niet in zn gezicht. Maar ja.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:48

Ik kon die goede argumenten juist helemaal niet vinden.
We mogen blij zijn dat er iemand is die zich eens in een zaak vast durft te bijten en door gaat tot het eindelijk is opgelost. (Denk aan de Puttense moordzaak bijv.).
Freek zijn intentie was misschien wel goed, maar de helft van wat hij zei was op niets gebaseerd imo.

Hij is niet ex-rechercheur omdat hij in de fout is gegaan hoor of slecht was hoor Clown Hij heeft hier zelf voor gekozen. Dus die aanname gaat niet op.

Wijn in je ogen kan idd flink prikken. Er zit alcohol in.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:50

Cayenne schreef:
Ik kon die goede argumenten juist helemaal niet vinden.
We mogen blij zijn dat er iemand is die zich eens in een zaak vast durft te bijten en door gaat tot het eindelijk is opgelost. (Denk aan de Puttense moordzaak bijv.).
Freek zijn intentie was misschien wel goed, maar de helft van wat hij zei was op niets gebaseerd imo.

Hij is niet ex-rechercheur omdat hij in de fout is gegaan hoor of slecht was hoor Clown Hij heeft hier zelf voor gekozen. Dus die aanname gaat niet op.

Wijn in je ogen kan idd flink prikken. Er zit alcohol in.

Inderdaad, doet heel veel pijn zelf een beetje. Maar als je jou anti opzet zul je alleen negatieve dingen zien vrees ik

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:52

Met of zonder Joran van der Sloot vind ik Peter al een zeurkous. Tuurlijk heeft hij goede dingen gedaan, maar (te) vaak loopt hij naast zn schoenen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:59

Maar ik denk dat je dat los moet zien van zijn prestaties en staat van dienst.
Van mij mag hij net zoveel naast zijn schoenen lopen als hij maar wilt, zolang hij maar door blijft gaan zoals hij nu doet Ja