De een is artiest en de ander journalist.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Vind dat geen vergelijking Sarabande
De een is artiest en de ander journalist.
manzano schreef:Het maakt geen flikker uit waarvoor je verslaggever bent........ Een verslaggever/journalist moet gewoon objectief nieuws brengen.
Sportjournalisten werken ook voor publiek. Politieke journalisten idem........ De kranten werken ook voor publiek. Maar ook daarin heb je verschil tussen de telegraaf (niveau van Peter R.) en kranten als Volkskrant/Trouw etc. die net zo goed voor publiek werken alleen niet zo hysterisch doen.
sarabande schreef:Cayenne schreef:P&W al gezien.
Tot op zekere hoogte kan ik Freek best begrijpen, maar hij kwam nou ook weer niet bepaald over als iemand die veel kennis van dit soort zaken heeft.
Dus aan de andere kant ben ik het weer geheel met Peter eens.
Het is ook een beetje hypocriet dat Freek aan Peter verwijt dat hij het alleen maar om de publiciteit doet, alsof hij zelf voor lege zalen optreedt.
Downhill: nog afgezien hoe de uitzending is, is justitie niet bij machte hierop te veroordelen. Het zou dus mooi zijn als ze hem in Thailand vast zouden zetten en dan geen uitleveringsverdrag toepassen.
manzano schreef:Je snapt best het verschil tussen een kwaliteitskrant en de Telegraaf
Sieppus schreef:Ik heb het boek van Patrick van der Eem gelezen. Daarin staat precies beschreven wat de gedaragingen zijn van Joran. Ik zelf denk dat Joran een opgeschoten jongetje is met grootheids waanzin. Denkt dat ie een grote maffiaclown is, maar is alles behalve.
Over Natalee vertelde hij dat ze zomaar ophield met ademen, dit gebeurt uiteraard ook niet zomaar. Ik wil hem niet goed praten, dat absoluut niet. Hij had hulp in moeten schakelen en niet haar achterloos in de zee moeten gooien. Misschien had ze dan nog geleefd? Hij vreesde op dat moment voor zijn eigen hachje en koos ervoor haar in de zee te laten gooien.
In dit geval denk ik wel dat hij 'iets' met deze zaak te maken heeft ,omdat hij in het boek van P vd E meerdere malen over vrouwen achter het raam zetten gesproken heeft.
Des al niet te min vind ik wel dat deze jongen een psychische storing in zijn hersens heeft en geholpen moet worden voordat er nog meer slchtoffers vallen van zijn ziekelijk gedrag.
Cayenne schreef:Peter was net bij Shownieuws en vertelde dat ze tijdens de undercover opnames toendertijd met Patrick en Joran, ook al aanwijzingen hadden dat Joran met dit soort praktijken bezig was.
"Hij kon wel even wat thaise meisjes regelen die voor hoertje konden spelen".
Cayenne schreef:Ik kon die goede argumenten juist helemaal niet vinden.
We mogen blij zijn dat er iemand is die zich eens in een zaak vast durft te bijten en door gaat tot het eindelijk is opgelost. (Denk aan de Puttense moordzaak bijv.).
Freek zijn intentie was misschien wel goed, maar de helft van wat hij zei was op niets gebaseerd imo.
Hij is niet ex-rechercheur omdat hij in de fout is gegaan hoor of slecht was hoorHij heeft hier zelf voor gekozen. Dus die aanname gaat niet op.
Wijn in je ogen kan idd flink prikken. Er zit alcohol in.