Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peetjuh schreef:Is ook zo je moet kiezen voor de standpunten die er zijn vind ik en niet op kleur
Tieneke schreef:Mijn middelpunt stond pal op Obama's hoofd... De hele cirkel stond in dat vak. Wat wilt dat dan zeggen? Dat ik compleet hetzelfde denk of ...?
nikkigioa schreef:Toch nog 11 mensen die McCain stemmen zie ik.
Ik vroeg me al af, of er uberhaupt IEMAND in Nederland voor Mc Cain is, aangezien ik overal alleen maar Obama-geluiden gehoord heb (tot nu toe). Maar blijkbaar dus wel..?
Black_White schreef:Ik denk dat het beide op een teleurstelling uitloopt. De een lijkt te veel op Bush, de ander is te jong. Ik denk trouwens dat Obama heel serieus beveiligd mag gaan worden, lang niet iedereen is blij met een getint iemand, en ook niet met zijn ideen. Niet dat ik m t niet gun, maar zo'n idee heb ik. Het zou ook niet de eerste zijn.
Toad schreef:Wat ik altijd zo raar vind is dat je in Amerika of voor een republikein kiest, of voor een democraat, waarom niets er tussenin
Mayflower_ schreef:Obama: Mocht McCain aan de macht komen dan zijn we nog verder van huis.. Want hij zit wel aardig op 1 lijn met Bush qua gedachten.
Mystica schreef:nikkigioa schreef:Toch nog 11 mensen die McCain stemmen zie ik.
Ik vroeg me al af, of er uberhaupt IEMAND in Nederland voor Mc Cain is, aangezien ik overal alleen maar Obama-geluiden gehoord heb (tot nu toe). Maar blijkbaar dus wel..?
Ik heb me al meerdere keren afgevraagd waar mijn medeMcCainstemmers in dit topic zijn
kehdra schreef:ik vraag me niet alleen af waar ze in dit topic zijn, maar ik kom ze nérgens tegen...
Karin schreef:Toad schreef:Wat ik altijd zo raar vind is dat je in Amerika of voor een republikein kiest, of voor een democraat, waarom niets er tussenin
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/United_Sta ... l_election en dan in het schema.
Ze zijn er wel, ze halen alleen blijkbaar de laatste ronde niet.
CandyQueen schreef:Nog iemand die morgenochtend onwijs vroeg gaat opstaan voor de verkiezingsuitslag te zien op tv?
Schaap for President! nl.netlog.com/XSchaapX
CandyQueen schreef:Nog iemand die morgenochtend onwijs vroeg gaat opstaan voor de verkiezingsuitslag te zien op tv?
Runn_love_ schreef:CandyQueen schreef:Nog iemand die morgenochtend onwijs vroeg gaat opstaan voor de verkiezingsuitslag te zien op tv?
ikke, weet alleen nog niet waar want ik zit zonder de tv