Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Zo
Nou je hoort inderdaad een bevestiging te krijgen, de norm was na zo'n 5 à 6 weken. Alleen, 'helaas' heeft het verzenden van deze bevastigingen enige vertraging opgelopen en ze zijn er hard mee bezig de achterstand weg te werken.
Maar goed, je hoort dus inderdaad een bevestiging te ontvangen... alleen, kan nog wel ff duren
BartVB schreef:De minister is wel goed maar niet gekBij een opt-in systeem had je 1% die de moeite neemt om zich aan te melden... Zou politiek niet heel handig zijn
beantsje schreef:Nou kan ik niet eens bezwaar aantekenen...hele slechte zaak.
ThePast03 schreef:Wij hebben op 31 december jl. de bevestigingen ontvangen. Alhoewel bevestigingen?
Er staat in de brief dat ons bezwaar in behandeling is genomen.
Lalidan schreef:beantsje schreef:Nou kan ik niet eens bezwaar aantekenen...hele slechte zaak.
Je kan op de site http://www.infoepd.nl gewoon het bezwaarformulier downloaden. Die kan je invullen en opsturen.
beantsje schreef:maar ik vind het van de zotte dat ik niet eens een brief heb gekregen en dat ik er maar weer zelf achteraan moet als ik bezwaar heb.
marleen_usar schreef:Ja hoor ik heb ook bezwaar aangetekend kan gewoon, alleen heeft een kind een uittreksel nodig uit het geboorteregister als hij of zij ook bezwaar wil maken.
site info EPD schreef:Uittreksel
Stuur een bewijs wettelijk vertegenwoordiging mee. U kunt daarbij kiezen uit drie mogelijkheden:
een kopie van de pagina(‘s) in uw paspoort waarop de bijschrijving van uw kind(eren) vermeld staat én een kopie van de houderpagina van uw paspoort (de pagina waarop uw foto staat);
een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) waarop vermeld zijn: uw gegevens, de gegevens van uw kind(eren), met de vermelding dat dit kind/deze kinderen op uw adres wonen. Maakt u voor meerdere kinderen bezwaar, dan volstaat één uittreksel waarop alle namen van de kinderen vermeld staan;
een uittreksel uit het geboorteregister
Lalidan schreef:Dat ben ik helemaal met je eens, maar je kán dus wel bezwaar aantekenen, dat was alles wat ik je mee wou geven.